Verslag Cats 13 juni 2007 (Antje als Grisabella )
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Als Antje fan had ik juli 2006 al gereseveerd voor Cats, want dit was een van de eerst bekende data dat zij zou spelen. Rij 8 in het midden. Maar in april ben ik redelijk onverwacht in Carre gegaan daar had ik toen Antia en Stanley. Ik vond Stanley toen geweldig en het “redde” toen mijn avond Cats want ik vond het niet zo’n supper show. Met een beetje tegenzin ging ik gisteren naar Cats omdat ik wist dat Cats niet mijn favo show is.

Yes, Antje speelt echt! (wie weet was ze ziek, dan had ik echt kunnen huilen) Met een beetje vertrouwen dat Antje de show wel zal “redde” ging ik zitte, pracht plaatsen dat wel!.

De show begon en als Stanley fan is het misschien moelijk toetegeven maar Gino Emnes als Ruk-Stuk-Rukker was 10x beter dan Stanley. Wat een uithalen en een passie! echt top!

Marleen v/d Loo was ook erg lekker in form, heerlijk hoe zij haar rol neer zette!

Anouk van Nes vond ik erg opvallend goed, mooie stem, mooi tot kat omgetoverd.

Marcel Visscher was ook gewelldig vooral zijn nummer als Spoorwegkat blijft leuk..

En nu Antje, jah wat valt er op aantemerken? Helemaal NIKS, ze was super, mooi stem, mooie uithalen, pure emotie kreeg zwaar de behoefte midden in de show op te staan en 10 min te gaan klappen.. Echt Antje was/ is voor mij de beste Grisabella ze was lief, teder, emotioneel, zacht, medelevend etc. etc!

Toch is Cats niet mijn top musical, enkele grote minpunten:

- Het is en blijft slecht te verstaan
- Soms erg saai…
- Er zit totaal geen boeiend verhaal in

  [ # 1 ] 15 June 2007 10:05 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

jouke - 15 June 2007 02:37 AM

En nu Antje, jah wat valt er op aantemerken? Helemaal NIKS, ze was super, mooi stem, mooie uithalen, pure emotie kreeg zwaar de behoefte midden in de show op te staan en 10 min te gaan klappen..

Ik had precies hetzelfde toen ik Antje als Grizabella zag!