2 of 2 |  < 1 2
Fame-CD bij Pickwick
  [ # 16 ] 12 July 2007 10:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Helaas geen Super de Boer bij ons, zelfs niet in de buurt.  :sad:

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 17 ] 12 July 2007 02:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Jeroen - 12 July 2007 09:07 AM
__niX - 12 July 2007 07:37 AM
Lance - 11 July 2007 10:38 PM

Sorry hoor, maar een pakje thee kost 60 cent… Is het dan zo erg dat we zelfs promo-cdtjes als mp3tjes moeten verspreiden?

Problemen mee?

Ja.
Als de CD een normale winkelcd was was deze nog duurder geweest dan nu als “gratis bonus”. Nu krijg je er nog 4 pakken thee bij. Ik vind het sowieso al bespottelijk als je (materiaal van)CD’s kopieert die in de winkel te krijgen zijn, en in dit geval helemaal. Overigens: bij Musicalworld willen we dit soort actoes zeker niet stimuleren.

Grappig hoe druk jij je kan maken om een cdtje, om vier liedjes. Doet me ook verder vrij weinig tot niets dat jij er problemen mee hebt hoe ik aan mijn cd’s kom.

Als ik moet kiezen tussen nutteloos geld uitgeven aan thee waar ik al veel te veel van heb, of deze nummers via een andere manier verkrijgen, dan is de keuze voor mij snel gemaakt. En kan het me verder niet zoveel schelen wat jij ervan vindt.

  [ # 18 ] 12 July 2007 04:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

__niX - 12 July 2007 02:44 PM

Grappig hoe druk jij je kan maken om een cdtje, om vier liedjes. Doet me ook verder vrij weinig tot niets dat jij er problemen mee hebt hoe ik aan mijn cd’s kom.

Als ik moet kiezen tussen nutteloos geld uitgeven aan thee waar ik al veel te veel van heb, of deze nummers via een andere manier verkrijgen, dan is de keuze voor mij snel gemaakt. En kan het me verder niet zoveel schelen wat jij ervan vindt.

Wat doe je dat heerlijk uit de hoogte lieverd, heel volwassen.

Het is heel simpel, als je iets wil hebben, moet je er iets voor over hebben. Het doel van Pickwick is meer thee verkopen (Het blijft een promotiestunt) en ik geloof dat het aanschaffen van vier pakjes thee voor iets meer dan 2 euro niet veel gevraagd is. Als iedereen net als jij besluit het maar te kopieren zal Pickwick dit geen tweede keer doen.

Ik heb inmiddels z’n 20 pakken thee in huis omdat ik een aantal vrienden in Amerika een cd heb beloofd, ik kan ze de mp3’s doorsturen, maar zelfs zij die er al met al meer geld aan kwijt zijn willen een originele cd.

   
   
   
   

__niX - 12 July 2007 07:37 AM

Problemen mee?

Wou je op zo’n macho-reactie nà³g een antwoord?

  [ # 19 ] 12 July 2007 04:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

__niX - 12 July 2007 02:44 PM
Jeroen - 12 July 2007 09:07 AM
__niX - 12 July 2007 07:37 AM
Lance - 11 July 2007 10:38 PM

Sorry hoor, maar een pakje thee kost 60 cent… Is het dan zo erg dat we zelfs promo-cdtjes als mp3tjes moeten verspreiden?

Problemen mee?

Ja.
Als de CD een normale winkelcd was was deze nog duurder geweest dan nu als “gratis bonus”. Nu krijg je er nog 4 pakken thee bij. Ik vind het sowieso al bespottelijk als je (materiaal van)CD’s kopieert die in de winkel te krijgen zijn, en in dit geval helemaal. Overigens: bij Musicalworld willen we dit soort actoes zeker niet stimuleren.

Grappig hoe druk jij je kan maken om een cdtje, om vier liedjes. Doet me ook verder vrij weinig tot niets dat jij er problemen mee hebt hoe ik aan mijn cd’s kom.

Als ik moet kiezen tussen nutteloos geld uitgeven aan thee waar ik al veel te veel van heb, of deze nummers via een andere manier verkrijgen, dan is de keuze voor mij snel gemaakt. En kan het me verder niet zoveel schelen wat jij ervan vindt.

Zolang je je gedragingen niet op t forum zet moet je het ook zelf weten. In dit geval vind je het kennelijk noodzakelijk om dat wel te doen. En dan mag ik dit illegale gedrag uitermate triest vinden. Kennelijk is jouw norm niet langer dat je voor iets wat je wilt hebben gewoon betaalt, maar is dat diefstal. Dat is het op dit forum zeker niet, dus hou dit bewijs van wangedrag voortaan voor je.

[ Gewijzigd: 12 July 2007 04:37 PM by Jeroen ]
  [ # 20 ] 12 July 2007 04:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik zou de cd best willen hebben maar bij mij in de weide weide omtrek is er geen super de boer te bekennen dus helaas moet ik deze aanbieding van de thee en de gratis cd overlaten gaan
en by the way thee kun je toch nooit genoeg hebben lijkt me (het bederft toch niet) en ik neem zelfs mijn eigen thee mee naar mijn werk aangezien onze thee op het werk niet te pruimen is

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 21 ] 12 July 2007 05:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Haha, en dát noemt mij triest. Lees eerst maar eens goed je eigen posts door, dude. Dáarna pas commentaar op dat van mij.

Ik vind het nogal kansloos dat je (wat zeg ik? jullie) zà³ moeten reageren op een post van mij. Niks beters te doen dan overal op letten? & doe ‘s normaal met je ‘als jij het wilt kopieren zal Pickwick niet weer zo’n actie doen’. Sure, sure. Wat jij wil, schatje.

Ik ga nog even verder met mezelf ziek lachen.

Trouwens, mocht er nog meer commentaar zijn wat betreft dit topic, graag via PM.

Spà¤ter,

[ Gewijzigd: 12 July 2007 05:11 PM by __niX ]
  [ # 22 ] 12 July 2007 05:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

__niX - 12 July 2007 05:08 PM

Niks beters te doen dan overal op letten?

Het overal op letten hoort nu eenmaal bij een moderator. Je post getuigt van erg weinig respect (en die toon sla je maar ergens anders aan)  en samen met de inhoud van je laatste posts vraag ik je dus dringend (je mag ook dwingend lezen) om je manier van posten heel drastisch te veranderen.

Terug naar het onderwerp: de 4-track CD van Fame.

  [ # 23 ] 12 July 2007 06:22 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2003-10-10

Bij moderator hoort echter ook dat je dit soort dingen gewoon persoonlijk oplost en niet via zo’n nutteloze discussie.
Sommige mensen willen gewoon de orginele cd, like me en veel personen, maar je hebt ook mensen die gewoon geen super de boer in hun omgeving hebben of er het geld gewoon niet voor hebben…..tja dan krijg je dat mensen de liedjes doorsturen. Dat is nu eenmaal zo, hoort bij de tijd waarin we leven zal k zo zeggen he 😉

Anyway ik vind de cd helemaal leuk 😉 Al heb k t idee dat Juvani er nog wel in moet komen…

  [ # 24 ] 12 July 2007 07:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

- Discussies over wat wel en niet toegestaan is hoort thuis in een discussie onder “Over Musicalworld”.
- Discussies over gedragsregels horen ook thuis in “Over Musicalworld”
- Iedereen die zich registreert en actief deelneemt aan de Musicalworld-site heeft de huisregels geaccepteerd en dient zich hier dan ook aan te houden.
- Illegaal materiaal en aanzet tot overdracht van illegaal materiaal is volgens de huisregels niet toegestaan. Daar hoef je niet moeilijk over te doen. Ook het rippen van promo-cd’s is en blijft illegaal.

Deze discussie hoeft verder niet inhoudelijk verder te gaan, mocht daar toch behoefte aan zijn kan dus zoals gezegd een apart topic worden geopend in “Over Musicalworld”.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 25 ] 12 July 2007 10:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Stomme vraag misschien, maar is de CD nou nog te krijgen, en zo ja hoe lang? 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 26 ] 12 July 2007 10:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Veertje - 12 July 2007 10:37 PM

Stomme vraag misschien, maar is de CD nou nog te krijgen, en zo ja hoe lang? 😊

Volgens mij is het zolang de voorraad strekt.
Vandaag heb ik eindelijk een super de boer gevonden en ik heb de cd 📣
Ze hadden er nog een heel stel!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 27 ] 12 July 2007 11:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Okay, dankje!
Ben blij dat jij er nu ook 1 hebt 😊
Ik ga de mijne z.s.m. halen 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 28 ] 13 July 2007 07:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik heb m nou ook!!! :-D
Kvind m gaaf!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 29 ] 14 July 2007 04:22 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2006-05-29

Ik was vandaag bij de Super de Boer in Echt en daar was de actie al een week afgelopen :( Ze hadden ook geen CD’s meer op voorraad.

Daarom zou ik willen vragen of iemand van jullie voor mij 1 of 2 CD’s (ik had een vriendin deze ook cadeau willen doen) wil halen. De onkosten worden uiteraard vergoed!!! Alvast hartstikke bedankt als iemand mij wil helpen.

Groetjes,
Jeanine

 < 1 2
2 of 2