1 of 2 |  1 2 > 
Popcorn ?
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Ik hoorde gister een verhaal dat in Londen tijdens de Phantom (?!) mensen popcorn verkopen ? Klopt dit ?!!

  [ # 1 ] 15 July 2007 04:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Mark-Ster - 15 July 2007 02:29 PM

Ik hoorde gister een verhaal dat in Londen tijdens de Phantom (?!) mensen popcorn verkopen ? Klopt dit ?!!

Nou tijdens de show niet hoor.. In de pauze misschien

  [ # 2 ] 15 July 2007 04:35 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

In londen verkopen ze de meest rare dingen voor de show en in de pauze..
Snoep, ijs.. Popcorn heb ik zelf niet gezien.. maar het zou me niks verbazen!

  [ # 3 ] 15 July 2007 05:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Theater krijgt zo een beetje bioscoopallure wat ik persoonlijk erg jammer vind.
Het is in de bioscoop al erg genoeg als iemand tijdens de film zit te kraken.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 4 ] 16 July 2007 04:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik heb dat wel eens gezien *denkt na* volgens mij was dat ook bij the Phantom.

Ik vind het ook vreemd, je krijgt echt bioscoopideeen erbij.
Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand ging zitten bellen, wat laatst in de bios wel zo was :vaag:

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 5 ] 16 July 2007 06:18 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2006-02-17

Verleden week bij Wicked in Londen zat er inderdaad een rij schuin voor mij iemand popcorn te eten. gelukkig had ik er niet erg veel last van. Bij Les Mis ging er vlak naast mij een zakje snoepjes rond wat knisperde en wat mij wel stoorde omdat het geluid bij Les Mis niet erg hard staat.
Het wordt inderdaad ook verkocht voor aanvang en in de pauze, dus de mensen nemen het makkelijker mee de zaal in.
Valt mij toch op dat er een hele andere theatercultuur is dan bij ons. Mensen met boodschappen tassen zo vanuit de stad het theater in. Komt natuurlijk ook door de vele touristen die musicals bezoeken , maar de engelsen zelf doen er ook aan mee volgens mij.

  [ # 6 ] 16 July 2007 06:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Was inderdaad bij The Phantom.
Snoep kan je ook krijgen in het theater in Groningen, al vind ik ‘t vreemd, tijdens de show heb je er niet zoveel last van (tenminste; ik heb me er nooit aan geërgerd). IJs.. ja.. kán. Popcorn vind ik TE!

  [ # 7 ] 16 July 2007 07:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik weet niet of het nu nog steeds zo is maar ik ben in londen naar starlight express en naar les mis geweest maar er komen ook gewoon mensen binnen met een zak MCdonalds voer en die dat dan gewoon tijdens de voorstelling gaan zitten oppeuzele
dit heb ik voornamelijk gezien bij zakenlui
dit zie ik in Nederland nog niet echt gebeuren

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 8 ] 16 July 2007 07:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

En ik hoop het ook niet mee te maken :omg: Dat stinkt!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 9 ] 17 July 2007 07:21 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-11-10

schuurbeest - 16 July 2007 06:18 PM

Valt mij toch op dat er een hele andere theatercultuur is dan bij ons. Mensen met boodschappen tassen zo vanuit de stad het theater in. Komt natuurlijk ook door de vele touristen die musicals bezoeken , maar de engelsen zelf doen er ook aan mee volgens mij.

Dat met die tassen komt ook doordat de meeste Londense theaters geen behoorlijke garderobe hebben waar je je tassen veilig kunt stallen. Je zit immers niet voor je lol met een paar volle tassen tussen je voeten in zalen waar je meestal toch al nauwelijks beenruimte hebt.

  [ # 10 ] 17 July 2007 01:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

In Londen is het inderdaad niet ongebruikelijk dat er van alles wordt verkocht. Ook tijdens de pauze op de balkons en zo. Ik herinner me tijdens de Lion King ijsjes. Popcorn heb ik nog nooit gezien, eerlijk gezegd. Maar Londen heeft een hele andere theatercultuur. Daar staat het dichter bij de mensen. Het is een soort “Doe maar alsof je thuis bent”. Ik heb mensen gezien die hun schoenen uittrekken en spullen om zich heen bouwen tot ze naar hun idee hun plekje op orde hebben. Soms met stoeten kinderen. Die zijn overigens wel erg gedisciplineerd. Je hebt weinig last van ze.

Tja de bios. Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook wel eens met MacDonalds heb gezeten.
En ook papiertjes en rommeltjes is niet ongebruikelijk. Maar het geluid staat loeihard dus wie stoort het? En je kunt ook geen acteurs uit hun concentratie halen.

Wat ik erger vind is het gedrag van sommigen in Nederlandse theaters. Als ik € 70,- betaal, vind ik het wel fijn om een gevoel te krijgen dat ik een uitje heb. Maar als ik dan naast een groep zit die de jassen aan alle kanten om zich heen hebben gestouwd, boterhammen uitdelen (wil je kaas of ham?) of snoepjes met herriepapier eromheen, dan baal ik goed.
Of kinderen die zich zitten te vervelen en dan hardop andere dingen gaan zitten doen. Of mensen die gaan SMS-en.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 11 ] 17 July 2007 02:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik vind alles wat geluid maakt of afleidt irritant: of dat nu in het theater is of in de bioscoop.
Daar wil ik meegezogen worden in het verhaal en niet gestoord worden door de zaal.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 12 ] 17 July 2007 03:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

In London nemen veel mensen een picknickmand mee naar het theater… Zakken chips, koekjes, ijsjes… Ik heb echt alles al gezien!!! Toppunt was toch wel iemand die tijdens de voorstelling wijn ging halen!!!!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 13 ] 17 July 2007 05:57 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

ja jullie lezen het goed.. een koppeltje ging met zijn tweeën TIJDENS de voorstelling weg om na een dikke minuut terug te keren met een glaasje bier en wijn!!

  [ # 14 ] 17 July 2007 06:40 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

Ik ben afgelopen week twee keer bij Phantom geweest en geen popcorn gezien of geroken. Wel mensen die opstonden toen Firmin zei: “The performance will continue in ten minutes time” en dat was best leuk.

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 15 ] 17 July 2007 10:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

dokter_P - 17 July 2007 05:57 PM

ja jullie lezen het goed.. een koppeltje ging met zijn tweeën TIJDENS de voorstelling weg om na een dikke minuut terug te keren met een glaasje bier en wijn!!

oh mijn god.. dat soort mensen moeten een Theater verbod krijgen.. dat de barman dan sowie so aan ze verkoopt

 1 2 > 
1 of 2