1 of 3 |  1 2 3 > 
Verslag Grease 14&21-07-2007, matinee.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Verslag Grease 14-07-2007, matinee.

Vandaag werd mijn eerste en (wat ik dacht!) laatste Grease.

Met het busje en het metro’tje aangekomen in het Luxor, alwaar ik herkend word door het kaartjesverscheurmannetje (ow jee 😛).
Daarna ‘’even” voor 35 euro (zoiets) aan Grease hebbedingetjes gekoch (programmaboek, handtekeningenvel, sleutelhanger, mok (tweede gratis) en eh dat was t geloof ik… *edit* ow nee, een CD nog).
Nog even een foto van het cast-bord gemaakt (waarom hebben mensen niet het fatsoen om even te wachten of achter me langs te lopen als ik een foto maak? Of iig even sorry zeggen als je door m’n beeld loopt? Maar goed…).
Daarna op naar mijn plek op rij 5, wat rij 3 bleek te zijn!!! :-D

De cast (weet niet of ik t bord kon geloven, want i.p.v. Cystine stond Regi er op… Veel spelers ken ik ook niet, dus ik hoop dat ik zo de goede cast heb):
Danny-Jim Bakkum: ik ben eerlijk gezegd niet kapot van Jim z’n stem, maaaar, ik vond het m toch erg leuk doen!
Hij zingt goed, acteert leuk, dus gewoon leuk om te zien!
Sandy-Bettina Holwerda: zooo, ik vind Bettina echt heel erg leuk! Mooie stem, goeie actrice, echt gewoon top!
Kenickie-William Spaaij: ik vond William voor Grease al heel leuk (heb m gezien in CFY), maar nu vind ik m nog leuker!
Zingt mooi, acteert heel goed, danst ook top! 😉
Roger-Paul Boereboom: ik dacht eerst (had t castbord niet goed gelezen): wie is dat, ik ken m ergens van…
Maar ik “ken” hem dus van Love Me Just A Little Bit More! Ik vond Paul erg leuk in deze rol!!!
Sonny-Jurriaan Bles: ehm ik geloof dat ik m wel leuk vond (weet t bij sommige niet meer wat ze precies deden :$).
Doody-Yves Adang: ook leuk!
Rizzo-Cystine Carreon: jaaa Cystine! Ik was helemaal blij, want ik zag Regi op t bord staan en, niet dat Regi misschien niet goed is, maar ik had gewoon gehoopt op Cystine…
Ik vond haar erg goed, had ook helemaal kippenvel bij Het zou erger kunnen zijn. Echt een top-actrice!
Marty-Daphne Flint: leuk!!! Go Sahahandy, Go Sahahandy :lol: (nu weet ik zeker dat zij t was 😛).
Jan-Barbara de Wit: ook leuk!
Frenchy-Saar Bressers: aaa wat een irritante stem zet zij op, hahaha 😉 Maar wel heel leuk, ze speelt het echt goed!
Patty-Lonneke Hinnen: zij is dat hele irritante kind toch? Echt GEWELDIG!!! Die HARDE stem van d’r, hahaha!
ChaCha-Barbara Hol: ook leuk 😉 Gemeen dat ze Danny afpikt! Maar goed, doe ChaCha in de film ook 😛
Eugene-Boris Schreurs: LEUK!!! Lekker nerdy en gewoon super gespeeld! (had af en toe wel medelijden, dat ie zo word gepest, ahhh (;-))).
Vince Fontaine/Teen Angel-Nélo Schelle: ik hoopte op Martin, gewoon omdat ik die van Hamelen nog ken, maar ik vond Nélo ook erg goed hoor!!! Ben blij dat t weer goed met m gaat na zijn val!
Miss Lynch-Aafke van der mey: haha wat een vervelende juf! 😛 Echt super gespeeld! Ze leek echt op mijn juf van groep 3, precies dezelfde stem en die had meestal ook van die pakjes aan! Ik vond vooral de microfoon-scène’s leuk (dat haperen, ik lachte me kapot!).
Mitzi-Madelon van der Poel
Darleen-Amber Hardeveld
Mark-Stephan Holwerda
Chuck-Pim Veulings
Ja, ehhh de laatste 4 kan ik me niet goed herinneren wat ze deden (gewoon eenbeetje bijrollen toch?), maar ik vond alles en iedereen leuk, dus hun ook!!! 😉
Echt een supergave show om te zien!
Was helemaal blij toen ik de zaal uitkwam!

Wat ik jammer vond is dat er tijdens de show heel de tijd iemand foto’s zat te maken.
*flits* hier, *flits* daar, heel irritant.
En er werd gewoon NIETS van gezegd!
En toen dacht ik bij het eindapplaus: ik maak ook wat foto’s (er is er maar 1 gelukt…).
Maar toen werd ik aangetikt dat het niet mocht.
Heb ik ff gezegd dat ik dat niet eerlijk vond, omdat er tijdens de show ook iemand foto’s maakte, en daar niks van gezegd werd.
Werden de schouders opgehaald :?
Nou goed, ben maar gestopt met de foto’s, en heb lekker geklapt en gejoeld voor iedereen!

Ow, en wat ook minder was: omdat ik aan de zijkant zat, zag ik tijdens de bioscoop-scène helemaal niets van wat er in de auto bij Danny en Sandy gebeurde, en dat vond ik wel erg jammer.
Maar ja, niks aan te doen!!!

Eh ja, dit was m’n verslag!
En ik heb vandaag (donderdag) besloten dat ik Grease gewoon nog een keer wil zien, en ik belde, en ik zit a.s. zaterdagmiddag prinsheerlijk op rij 1! :-D

*edit* m’n verslagje van zaterdag plaats ik ook wel in dit topic 😊

[ Gewijzigd: 21 July 2007 08:43 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 19 July 2007 11:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Zozo, leuke cast! 📣

  [ # 2 ] 21 July 2007 05:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

een beetje een late reactie, maar ik wilde toch nog even wat zeggen 😉
Een errug leuk verslag, door jou krijg ik alleen nog maar meer zin in dinsdag!Want dan ga ik ook weer!
Nooit gedacht dat ik deze musical 2x zou zien, maar nu komt het er toch van..

  [ # 3 ] 21 July 2007 08:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dankjewel beiden!

Ik had ook niet verwacht dat ik 2 keer zou gaan, maar ik vond t zo leuk, ik moest gewoon 2 keer :-D
Hier het verslag van vandaag:


Verslag Grease 21-07-2007, matinee.

Vandaag werd dus mijn tweede (en echt laatste) Grease.

Weer met het busje en het metro’tje aangekomen in het Luxor, waar ik eerst in een hele lange rij (stonden zo’n 80 mensen bij de kassa! (sommige stonden samen in de rij, of met meerdere mensen, om te wachten… wat een stikhok was het!)) om m’n kaartje op te halen.
Toen weer even een foto van het cast-bord gemaakt, en ik hoorde toen iemand zeggen dat dat wel erg handig was (dankje, vond ik zelf ook 😛).
Daarna op naar rij 3, wat dus rij 1 was (helemaal aan de zijkant).
Goeie plek vond ik.
Net voor het begon met een paar andere mensen nog 2 plekken om kunnen schuiven (na de pauze weer terug, waren 2 mensen te laat), maar goed, dat was dus wel ff lekker, wat beter zicht de eerste acte.

De cast was weer bijna hetzelfde als vorige week, dus moet ik die gaan bespreken?
Dan komt er alleen dezelfde tekst te staan, en dat is niet echt leuk.
De enige mensen die anders waren, waren:
Rizzo-Regi Severin: leuk gespeeld, maar ik dacht de hele tijd: t is t net niet.
Ze miste gewoon net iets, in haar spel en in haar zang.
Niet dat ze slecht was hoor, zeker niet!
Sonny-Stephan Holwerda: had niet eens door dat dat een ander was, wat erg (kom er nu pas achter).
Hij was erg goed dus 😉
Mitzi-Wendy Peters
Mark-Tim v.d. Straeten
Deze laatste 2 hebben geloof ik geen tekst…
Maar ze deden het leuk 😊

Verder waren Jim, Bettina, William, Paul. Yves, Barbara d.W., Daphne, Saar, Lonneke, Barbara H., Boris, Nélo, Aafke, en Amber gewoon weer steengoed!!!

Dit keer de bioscoop scéne wel (bijna helemaal 😉) gezien!

Blooperrrsss!
Aafke als serveerster:
Ze moet als ze het over de milkshake heeft ge-ergerd doen, en haar haar opzij zwiepen…
Ze deed dit dus, en hop, vloog zo d’r pruik mee!
Sta je daar met je panty…
Ze loste het heel mooi op door te zeggen: nou, en wie laat z’n marmot hier nou toch slingeren! (zoiets…).
Ze kreeg een groot applaus!
In de tweede acte kwam ze er nog op terug (als Miss Lynch) door te zeggen: deze zit wel goed vast hoor 😉

Eugene en Danny:
Danny slaat Eugene met judo, en hij sloeg zo’n z’n bril de orkestbak in (op het veiligheidsnet).
Haha, oeps 😉
Ze hebben m vanuit de orkestbak gepakt (weet niet wie, gebeurde van onderaf) en toen had ie z’n bril de volgende scène weer op 😊

En nog een zeer pijnlijke:
Scène na het nummer Greased Lightening.
Kenickie stuurt Sonny weg (die dus wel groepss*x wil), en hij geeft m nog een schop na.
Dit hoort dus, maar William schopte iets te laag… ehhh ja, dat was pijnlijk!
Ik hoorde echt zo een ingehouden auw, en Stephan boog in elkaar, en zakte in de coulissen even in elkaar van de pijn!
Daar bleef hij nog even liggen (ging gelijk iemand van de crew kijken natuurlijk), waar hij dus even later een soort van weg gesleept werd.
Paar tellen later danste hij gewoon weer mee, maar dit was dus even heel erg pijnlijk :-(

Ja, dit was mijn verslag weer, foto’s komen nog.
Ik weet niet of ik hier eind-applaus foto’s mag plaatsen???
(het zal nog wel ff duren, moet iemand bereid vinden die ze wil uploaden…).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 4 ] 21 July 2007 08:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

leuk verslag!!Ik kan niet wachten tot dinsdag zeg!!
en ik kan ook niet wachten op je foto’s 😉

  [ # 5 ] 21 July 2007 09:16 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

leuk verslag!! Ik zag inderdaad wel dat William dinges schopte maar ik kon de rest niet zien vanaf de loge.
Tim en Wendy hebben geen tekst, ze zijn eigenlijk een soort van “extra” danspaar/toneelvulling..
Tim was wel heel erg ranzig bezig met het lunchpakketje van Eugene :omg:

  [ # 6 ] 21 July 2007 09:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Veertje - 21 July 2007 08:42 PM

Danny slaat Eugene met judo, en hij sloeg zo’n z’n bril de orkestbak in (op het veiligheidsnet).
Haha, oeps 😉
Ze hebben m vanuit de orkestbak gepakt (weet niet wie, gebeurde van onderaf) en toen had ie z’n bril de volgende scène weer op 😊

In Eindhoven vloog de bal de orkestbak in. :‘D

  [ # 7 ] 21 July 2007 09:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

@ Debby: nahhh, ik heb heel erg op t ensemble of beter gezegd de achtergrond gelet, maar dát heb ik dan weer niet gezien.
Bah toch 😛
@ Marloes: hahahah, en hoe reageerden ze toen?
Hoop niet dat ie op iemands hoofd ofzo kwam??? :O


Thanks Lisa!
Zal de foto’s gauw op mijn comp zetten (word van de week) en dan laten uploaden 😊
Zijn er maar 3 hoor, en alleen van t eindapplaus (heb zooo’n gave van William!).
Ik hoop dat dat hier mag, eind-applaus foto’s?
(wil 1 van de moderators hier op antwoorden? 😊 Danku 😊).

[ Gewijzigd: 21 July 2007 09:57 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 21 July 2007 10:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Veertje - 21 July 2007 09:55 PM

@ Marloes: hahahah, en hoe reageerden ze toen?
Hoop niet dat ie op iemands hoofd ofzo kwam??? :O

Martin was even de kluts kwijt 😉 maar heeft het orkest gewoon bij de scène betrokken zodat ze de bal terug gaven haha!

  [ # 9 ] 22 July 2007 11:34 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Goeie oplossing dan! 😊
Is ook wel is leuk om te improviseren natuurlijk 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 10 ] 22 July 2007 12:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Leuk om de verslapgen te lezen krijg zo alleen nog maar meer zin in aankomende zondag dan mog ik nog een keer naar de allerlaatste

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 11 ] 22 July 2007 12:46 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ik ben er ook bij zaterdag en zondag. 😊

  [ # 12 ] 22 July 2007 01:07 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2007-07-14

Veertje - 21 July 2007 08:42 PM

Dankjewel beiden!

Ik had ook niet verwacht dat ik 2 keer zou gaan, maar ik vond t zo leuk, ik moest gewoon 2 keer :-D
Hier het verslag van vandaag:


Verslag Grease 21-07-2007, matinee.

Vandaag werd dus mijn tweede (en echt laatste) Grease.

Weer met het busje en het metro’tje aangekomen in het Luxor, waar ik eerst in een hele lange rij (stonden zo’n 80 mensen bij de kassa! (sommige stonden samen in de rij, of met meerdere mensen, om te wachten… wat een stikhok was het!)) om m’n kaartje op te halen.
Toen weer even een foto van het cast-bord gemaakt, en ik hoorde toen iemand zeggen dat dat wel erg handig was (dankje, vond ik zelf ook 😛).
Daarna op naar rij 3, wat dus rij 1 was (helemaal aan de zijkant).
Goeie plek vond ik.
Net voor het begon met een paar andere mensen nog 2 plekken om kunnen schuiven (na de pauze weer terug, waren 2 mensen te laat), maar goed, dat was dus wel ff lekker, wat beter zicht de eerste acte.

De cast was weer bijna hetzelfde als vorige week, dus moet ik die gaan bespreken?
Dan komt er alleen dezelfde tekst te staan, en dat is niet echt leuk.
De enige mensen die anders waren, waren:
Rizzo-Regi Severin: leuk gespeeld, maar ik dacht de hele tijd: t is t net niet.
Ze miste gewoon net iets, in haar spel en in haar zang.
Niet dat ze slecht was hoor, zeker niet!
Sonny-Stephan Holwerda: had niet eens door dat dat een ander was, wat erg (kom er nu pas achter).
Hij was erg goed dus 😉
Mitzi-Wendy Peters
Mark-Tim v.d. Straeten
Deze laatste 2 hebben geloof ik geen tekst…
Maar ze deden het leuk 😊

Verder waren Jim, Bettina, William, Paul. Yves, Barbara d.W., Daphne, Saar, Lonneke, Barbara H., Boris, Nélo, Aafke, en Amber gewoon weer steengoed!!!

Dit keer de bioscoop scéne wel (bijna helemaal 😉) gezien!

Blooperrrsss!
Aafke als serveerster:
Ze moet als ze het over de milkshake heeft ge-ergerd doen, en haar haar opzij zwiepen…
Ze deed dit dus, en hop, vloog zo d’r pruik mee!
Sta je daar met je panty…
Ze loste het heel mooi op door te zeggen: nou, en wie laat z’n marmot hier nou toch slingeren! (zoiets…).
Ze kreeg een groot applaus!
In de tweede acte kwam ze er nog op terug (als Miss Lynch) door te zeggen: deze zit wel goed vast hoor 😉

Eugene en Danny:
Danny slaat Eugene met judo, en hij sloeg zo’n z’n bril de orkestbak in (op het veiligheidsnet).
Haha, oeps 😉
Ze hebben m vanuit de orkestbak gepakt (weet niet wie, gebeurde van onderaf) en toen had ie z’n bril de volgende scène weer op 😊

En nog een zeer pijnlijke:
Scène na het nummer Greased Lightening.
Kenickie stuurt Sonny weg (die dus wel groepss*x wil), en hij geeft m nog een schop na.
Dit hoort dus, maar William schopte iets te laag… ehhh ja, dat was pijnlijk!
Ik hoorde echt zo een ingehouden auw, en Stephan boog in elkaar, en zakte in de coulissen even in elkaar van de pijn!
Daar bleef hij nog even liggen (ging gelijk iemand van de crew kijken natuurlijk), waar hij dus even later een soort van weg gesleept werd.
Paar tellen later danste hij gewoon weer mee, maar dit was dus even heel erg pijnlijk :-(

Ja, dit was mijn verslag weer, foto’s komen nog.
Ik weet niet of ik hier eind-applaus foto’s mag plaatsen???
(het zal nog wel ff duren, moet iemand bereid vinden die ze wil uploaden…).

heeey,
heb net prongeluk privébericht gestuurd geloof ik ofzo. maarja ik zei dus: dat ik er toen ook was. Weet je nog wie dat was die zei dat dat handig was? Volgens mij was dat mijn moeder namelijk die dat tegen mij zei:P alleen we hadden geen fotoding bij ons:( xx

  [ # 13 ] 22 July 2007 02:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

xHester - 22 July 2007 01:07 PM

heeey,
heb net prongeluk privébericht gestuurd geloof ik ofzo. maarja ik zei dus: dat ik er toen ook was. Weet je nog wie dat was die zei dat dat handig was? Volgens mij was dat mijn moeder namelijk die dat tegen mij zei:P alleen we hadden geen fotoding bij ons:( xx

Hihi, ik heb geen privé bericht 😉
Het waren idd moeder en dochter, en ik geloof (weet hiet niet zeker) dat 1 van jullie een bril had, en 1 een staart, en ik dacht dat jullie beiden donkerblond/lichtbruin haar hadden (maar heb niet zo goed gekeken).
Ik heb iig vuurrood haar en ik had een zwarte blouse aan, en een lichtbruine jas bij me 😊

Het was trouwens rond 13.15u dat ik de foto maakte 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 14 ] 22 July 2007 04:13 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Leuke verslagen Vera!! 😄

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 15 ] 22 July 2007 11:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dankjewel!!!
(foto’s gaan nog komen… m’n computer is zà³ vol, dat er ff niks meer bij past…).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

 1 2 3 > 
1 of 3