3 of 8 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Uitmarkt Amsterdam 2007
  [ # 31 ] 21 August 2007 10:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Wij gaan alleen de zaterdag naar Shhithappens.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 32 ] 25 August 2007 07:22 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

Gisterenavond was er bij shownieuws een stukje over de repetities van Sing a long weet iemand misschien de naam van het meisje dat op het laatst met Jamai zong?

Misschien dat zij de rol van Cosette gaat spelen.

[ Gewijzigd: 25 August 2007 08:13 PM by Clara ]
  [ # 33 ] 25 August 2007 08:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

afra voesenek is haar naam en volgens mij werd zij toch u/s??

  [ # 34 ] 25 August 2007 09:08 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

Oke maar haar naam komt nog niet voor in het lijstje van Les Miserables.

  [ # 35 ] 25 August 2007 10:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

TonyFan.NL - 21 August 2007 10:37 AM

Wij gaan alleen de zaterdag naar Shhithappens.

ik ga zondag naar Shh it Happens en daarna naar de voorstelling van het M-Lab (Into the Woods)

Maar hoe was Shh it Happens? En wat werd er gezongen”?

  [ # 36 ] 26 August 2007 06:15 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Clara - 25 August 2007 09:08 PM

Oke maar haar naam komt nog niet voor in het lijstje van Les Miserables.

Deze quote stond al in het topic seizoen 2007/2008, ik snapte al niet waar die vandaan kwam!
Misschien beetje vreemd ook om van hier naar daar te quoten 😉

Iedereen die gaat, heel veel plezier vandaag! 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 37 ] 26 August 2007 10:08 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik was gisteren. Heb in de rij gestaan voor Shhh…maar SHIT INDEED HAPPENED en het was vol. Ze hebben trouwens een leuke flyer met daarop heel groot de slechte recensies. Wel een grappig idee.

Ik vind de nieuwe locatie schitterend: je bent echt eens in een ander, interessant deel van de stad. Het terras voor het Muziekgebouw aan het IJ is zeer aan te raden. Je moet wel heel veel lopen, “even” van Panama naar het Java eiland is er niet bij: je moet goed plannen.

Bij de stand van M-lab kon je “vriend van het theater” worden voor 30 euro en dan kreeg je een kaartje voor Into the Woods (van 20 euro) gratis. Als we dat nou allemaal doen dan steunen we een mooi nieuw musical initiatief.

WENDE was sensationeel. Kunnen we die hele Evita zoektocht niet stopzetten en haar gewoon casten? Wat een passie, wat een theatraliteit….ik zou het wel weten. Voor iedereen die zo gaat: veel plezier, en misschien kom ik je tegen….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 38 ] 26 August 2007 10:12 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jaccozoveel - 26 August 2007 10:08 AM

Ik was gisteren. Heb in de rij gestaan voor Shhh…maar SHIT INDEED HAPPENED en het was vol. Ze hebben trouwens een leuke flyer met daarop heel groot de slechte recensies. Wel een grappig idee.
quote]

Dus het optreden van Shh It Happens is binnen?

  [ # 39 ] 26 August 2007 10:20 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ja, in Panama. Kunnen, schat ik, 300 mensen in. En geloof me, die zijn er. De rij begon 3 kwartier voor aanvang (had er uitzicht op vanaf Provincie NH podium). Je moet er minstens 30 minuten voor aanvang staan om zeker te zijn van een plekje.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 40 ] 26 August 2007 10:28 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik ben gisteren ook naar de uitmarkt geweest. De locatie vind ik geweldig. Wat een mooi stuk A’dam is dat oostenlijk havengebied geworden. Muziekgebouw aan het Ij is sowieso al één van mijn favo gebouwen, en dat terras aan het water daar is inderdaad te gek. Ik heb scapinoballet en vliegende panters gezien. Van beide heb ik genoten. Had helaas niet meer tijd ivm werk (baalde ook dat ik Wende niet kon zien; ik vind haar erg goed). Als het goed is vanavond nog naar de sing a long.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 41 ] 26 August 2007 02:27 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Jaccozoveel - 26 August 2007 10:08 AM

Ik was gisteren. Heb in de rij gestaan voor Shhh…maar SHIT INDEED HAPPENED en het was vol. Ze hebben trouwens een leuke flyer met daarop heel groot de slechte recensies. Wel een grappig idee.

Ik vind de nieuwe locatie schitterend: je bent echt eens in een ander, interessant deel van de stad. Het terras voor het Muziekgebouw aan het IJ is zeer aan te raden. Je moet wel heel veel lopen, “even” van Panama naar het Java eiland is er niet bij: je moet goed plannen.

Bij de stand van M-lab kon je “vriend van het theater” worden voor 30 euro en dan kreeg je een kaartje voor Into the Woods (van 20 euro) gratis. Als we dat nou allemaal doen dan steunen we een mooi nieuw musical initiatief.

WENDE was sensationeel. Kunnen we die hele Evita zoektocht niet stopzetten en haar gewoon casten? Wat een passie, wat een theatraliteit….ik zou het wel weten. Voor iedereen die zo gaat: veel plezier, en misschien kom ik je tegen….

:ohw: Wat een goed idee !  Een bekende naam + een meisje dat gewoon overloopt van talent….

*gaat JvdEnde bellen*

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 42 ] 26 August 2007 02:41 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Jaccozoveel - 26 August 2007 10:08 AM

WENDE was sensationeel. Kunnen we die hele Evita zoektocht niet stopzetten en haar gewoon casten? Wat een passie, wat een theatraliteit….ik zou het wel weten. Voor iedereen die zo gaat: veel plezier, en misschien kom ik je tegen….

heb haar op tv gezien. Ze was weer lekker op dreef.
Volgens mij zou ze het best kunnen, een musical. Vraag mij alleen af of ze het zou willen. Dan moet zij wel veel artistieke vrijheid inleveren.

  [ # 43 ] 26 August 2007 02:52 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bobbie - 26 August 2007 02:41 PM
Jaccozoveel - 26 August 2007 10:08 AM

WENDE was sensationeel. Kunnen we die hele Evita zoektocht niet stopzetten en haar gewoon casten? Wat een passie, wat een theatraliteit….ik zou het wel weten. Voor iedereen die zo gaat: veel plezier, en misschien kom ik je tegen….

heb haar op tv gezien. Ze was weer lekker op dreef.
Volgens mij zou ze het best kunnen, een musical. Vraag mij alleen af of ze het zou willen. Dan moet zij wel veel artistieke vrijheid inleveren.

:nerd:

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 44 ] 26 August 2007 09:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Weinig wat me net aansprak tijdens die singalong…
Alleen Les Mis eigenlijk, en Hair, Fame en Dirty Dancing een “misschien”!

Oja, Evita wil ik eigenlijk ook zien, maar om nou te zeggen dat ik Stanleys performance net mooi vond :vaag:

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 45 ] 26 August 2007 09:59 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Les Mis was prachtig vond ik!!!
Verder; allemaal wel leuk, maar idd weinig dat er uit spron 😊

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 8