6 of 8 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 > 
Uitmarkt Amsterdam 2007
  [ # 76 ] 27 August 2007 09:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Als je even wacht verschijnt er vaak vanzelf een Youtube filmpje..

  [ # 77 ] 27 August 2007 09:52 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

I hope you’re right! Inderdaad wordt dat wel eens gedaan. Is met “Musicals in ahoy"ook gebeurd… Hopen maar!

  [ # 78 ] 27 August 2007 10:36 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2007-02-23

Ik heb dit weekend lekker op de uitmarkt rondgestruind en gisteren naar de musical sing a long geweest. Ik heb een heerlijk weekend gehad en heb al weer zin het nieuwe seizoen. Bij de sing a long heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens flink vele foto’s te maken tussen het meezingen door (al vond ik het meezing-gehalte van een aantal van de gekozen nummers wel een beetje tegenvallen). Door de vaak toch niet zo felle belichting, donkere kleding, veel beweging en een niet zo lichtsterke lens zijn sommige foto’s bewogen of niet helemaal scherp, maar er zitten wel een paar leuke foto’s bij voor de liefhebber.

http://www.mymusicals.eu/foto_sing_a_long_2007.htm

   Handtekening   

http://www.mymusicals.eu

  [ # 79 ] 28 August 2007 12:17 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ah, sh*t that I missed Fame met Ivo Chundro! Ik heb ook al bij “uitzending gemist"gekeken, maar daar staat het niet op. Heeft toevallig iemand het opgenomen of gebrand op dvd?Zou er graag een kopie van willen ( tegen vergoeding tuurlijk) Please!?

Ik heb UPC digital waar je alle “grote” Uitmarktshows kunt terugzien in het on demand gedeelte. En (even onder ons gezegd…) de heer Ivo heeft er zelden zo smakelijk uitgezien rrrrrrrrr (ON TOPIC!)

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 80 ] 28 August 2007 07:06 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Nog een kleien ergenis: Ik vond de tekst die meeliep in het beeld zeer irritant. Zinnen stonden te laat of niet in beeld of de verkeerde teksten. Ik ben toch niet van plan om thuis mee te zingen en voor de mensen die dat wel willen, kunnen de liedteksten toch ook via teletekstpagina 888 te zien zijn?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 81 ] 28 August 2007 07:23 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Aangezien met live-programma’s zoiets live ondertiteld word, loopt TTpagina 888 meestal 1 tot 1,5 minuut achter.
Dus daar heb je dan nog minder aan.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 82 ] 28 August 2007 08:03 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

de heer Ivo heeft er zelden zo smakelijk uitgezien rrrrrrrrr (ON TOPIC!)

ja das wat anders dan Honk heh 😛 (alhowel in Honk hij ook niet echt het LELIJKE eendje was…)

Ben erg van van Casey daarom moelijk om te zeggen maar het nummer Fame klonk niet helemaal lekker op de uitmakrt

  [ # 83 ] 28 August 2007 08:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

ik zag dat er al een aantal filmpjes op You Tube staan 😄

  [ # 84 ] 28 August 2007 09:10 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2005-08-17

Positieve surprise voor mij was HAIR. Wellicht kwam het door de kleding, allemaal in het wit, met een simpel shirtje, maar deze mensen stralen wel iets uit. Gaaf! Ik las iemand het geil noemen, zo ver wil ik niet gaan, maar begrijp het volkomen! 😉 Door deze preview heb ik besloten om het te gaan zien!

Aan de vertaling stoor ik me niet, aangezien ik de originele versie alleen qua melodie ken. 😉

By the way, gingen de mensen in deze versie nu ook naakt het toneel op? Dan kan ik daar rekening mee houden met het boeken van kaartjes! Haha… 😉

  [ # 85 ] 28 August 2007 09:21 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

ik vond Hair ook leuk, heb meteen geboekt, haha 😄
BBS vond ik ook leuk trouwens, alleen Carolina niet zo (maar ja, je kan niet alles hebben)

en ik heb enorme spijt dat ik kaarten geboekt heb voor Evita, wat een aanfluiting zeg! Beetje ongeinteresseerd een liedje staan zingen met je hand in je broekzak…. :boos:

  [ # 86 ] 28 August 2007 09:36 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Rodermondje - 28 August 2007 09:21 AM

ik vond Hair ook leuk, heb meteen geboekt, haha 😄
BBS vond ik ook leuk trouwens, alleen Carolina niet zo (maar ja, je kan niet alles hebben)

en ik heb enorme spijt dat ik kaarten geboekt heb voor Evita, wat een aanfluiting zeg! Beetje ongeinteresseerd een liedje staan zingen met je hand in je broekzak…. :boos:

Volgens mij denk hij dat die houding bij deze rol hoort….
Maar ik vond het zelf ook erg ongeinteresseerd overkomen.

  [ # 87 ] 28 August 2007 10:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

moet eerlijk zeggen dat alles wat ik Stanley de laatste jaren heb zien doen nogal ongeinteresseerd op mij over komt :vaag: jammer hoor….

  [ # 88 ] 28 August 2007 10:19 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

de musical hair heeft mij trouwens wel echt overtuigd, dus daar ga ik snel kaartjes voor kopen.
Als ik Tarzan nog niet had gezien was ik na het optreden van Ron en Chantal waarschijnlijk niet meer gegaan, zelf mijn stiefvader hoorde dat het vals was. Fabeltjeskrant was wel leuk om te zien en fame vond ik ook niet echt fantastisch, een beetje over de top gezongen als je het mij vraagt.

  [ # 89 ] 28 August 2007 11:19 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Niet meer gelukt om “live"te gaan kijken, maar in combi met de Evita shows was het een heerlijke buisavond.
Slecht (qua performance) vond ik: Casey’s Fame/ Chantal / Lee Towers / Hele gedeelte van Hair
Neutraal: Dirty Dancing / Fabeltjeskrant / Stanley
Positief: Danny (idd, wat kan die gozur toch lekker zingen), Nurlaila(geweldige performance)

Alhoewel ik ook wel hoorde dat Nog één dag niet helemaal lekker liep, heb ik wel vertrouwen (gekregen) in deze cast. Met Wim/Jamai/Renee komt het wel goed, Nurlaila is top, mijn vrees is Celine. Hoe dan ook, optreden heeft me wel definitief over de streep getrokken om te gaan. Ik vond de tekst van High flying, adored…prachtig en Stanley’s interpretatie..tsja..ik heb wel vaker mensen het op die (semi ingetogen) wijze horen/zien doen. Ik persoonlijk hou er meer van om “vol” te gaan..Vind Antonio’s versie van dit nummer schitterend, dat zal stanley niet halen denk ik.

Verder leuke show gezien, lekker erin houden wat mij betreft.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 90 ] 28 August 2007 02:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Rodermondje - 28 August 2007 09:21 AM

ik vond Hair ook leuk, heb meteen geboekt, haha 😄
BBS vond ik ook leuk trouwens, alleen Carolina niet zo (maar ja, je kan niet alles hebben)

en ik heb enorme spijt dat ik kaarten geboekt heb voor Evita, wat een aanfluiting zeg! Beetje ongeinteresseerd een liedje staan zingen met je hand in je broekzak…. :boos:

Stanley is zeker NIET iemand die perongelijk zijn hand in zijn broekzak heeft zitten, als dansleeraar weet hij volgens mij percies wat je moet doen.. En zo er bijstaan met je hand in je broekzak , zo is Che in deze musical. Het hoort gewoon zo in deze rol. En ik vond Evita zeker 1 van de beste optredens

‹ First  < 4 5 6 7 8 > 
6 of 8