Rij 1A?
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2007-05-06

Ik probeer morgen nog kaartjes te reserveren voor tarzan voor diezelfde avond (CJP korting) maar tot nu is er alleen maar rij 1A over, als je 2 kaarten naast elkaar wilt kopen. Nu is mijn vraag: is dit heel slecht of valt het wel mee, zie je nog wel de meeste dingen?

  [ # 1 ] 09 August 2007 07:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Rij 1A is heeelemaal vooraan (of snapte je dat? :ohoh:).
Rij 1 zit daarachter 😉
En dan rij 2, 3, enz. enz.
Omdat je dichtbij zit, mis je wel wat dingen (als ze gaan liggen of wat dan ook).
Als je helemaal links of helemaal rechts zit, dan mis je dus een deel of links, of rechts 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 09 August 2007 07:32 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2007-05-06

Haha, ik snapte wel dat 1A de eerste rij was hoor! 😛
Maar de musical heb ik al vaker gezien, ik ben gewoon echt benieuwd of het nog wel leuk is om 32 euro te betalen voor een plaats op die rij, of dat je gewoon echt heel veel mist. In principe ben ik dus op zoek naar mensen die al op rij 1A hebben gezeten en die hun ervaring aan mij kunnen vertellen, of mensen die het theater en de voorstelling zo goed kennen, dat ze mij ook wel een duidelijke beschrijving geven, of alles wel de moeite is voor dat geld!

😊

  [ # 3 ] 09 August 2007 07:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ik ben zelf 1,90 maar als ik op rij 1 A zit zie ik niet het gehele podium , dus ik vind het slechte plaatsen

  [ # 4 ] 09 August 2007 08:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja ik heb dus op rij 1A gezeten, anders zou ik niet antwoorden 😉
Maar als je vaker bent geweest, is het best een keer leuk, vind ik!

Als je van heel dichtbij houd 😉
Wat zijn de andere opties? 😊
Dus welke rang/rij?


Niet iedereen snapt trouwens dat rij 1A vooraan is, omdat het 2e rang is 😉
En de laatste 2 of 4 stoelen is zelfs 3e of 4e rang…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 10 August 2007 01:18 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Heb op 1A gezeten bij eerste try-out. Ik hou van vooraan: je kan goed de acteerprestaties zien en je ziet veel van de techniek (soms meer dan je misschien wilt zien). Ik zou zeggen: als je nog nooit geweest bent kun je misschien beter andere plaatsen zoeken, maar anders is het een overweldigende ervaring!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica