1 of 2 |  1 2 > 
Verslag Cats, 23 aug.
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Cats, Donderdag 23 Augustus

Lekker last Minute Kaartjes op rij 1A en rij 1B aan de zijkant, prima plekken dus!
Voorstelling begon ietjes later maar dat mocht de pret niet drukken!
Cast;
Oom Deuteromium; Marco bakker, ja zoals gewoonlijk wel oké.
Grisabella; Lone van Rosendaal, erg goed, ze was goed bij stem erg genoten van haar!
Abelkouw; Marcel Visscher, ja lekker actief!! geniet keer op keer van die gast!
Abrikoos, Ghiselbert; Paul Donker, MIJN GOD wat wassie leuk met het publiek vandaag echt geniaal!
(onder koos was het liedje zeg maar afgelopen, althans dat dacht het publiek dus iedereen klappen hij zij nee nee nog even wachten dus toen wassie klaar ja nuuuuu)
Alonzo; ?, vond hem slecht verstaanbaar.
Antimakassa; Penny Vos, wat is zij klein in het echt! :| jeeee maar ze was wel echt heel leuk & goed!
Bomballerien; Anouk van Nes, ja echt goed! heel erg speels met zoals gewoonlijk de tukker en ook erg leuk met cassandra ze gingen vliegen vangen :D!
Cassandra; Caroline Beuth, ja goed ze zet een goede kat neer.
Demeter; Suzanne Heijne, mooi stem, ze speelt heel goed!
Dr. Diavolo; Mark John, SUPERRRRRR hij speelde goed met het publiek (de zaal vond hem geweldig!)
Electra; Helen Geets, ja gewoontjes.
Lorrenjopie; Marjolein Teepen, heeeeeel leuk lekker speels weer maar je kon zien dat ze nog niet helemaal beter was.
Mijlenschrok; Natasja Dejong, ja niet mijn pakkie aan sorry!
Plato/Van Zonderen; Pierre Alexandre, Goed hij zat op een gegeven moment voor me haha te leuk!
Pouncival; Joao Paulo, goed.
Scharrelnelis; Tommy Luyben, toch wel het een van de beste vanavond ik vond um te grappig hij was helemaal gek op het podium, steeds die tong eruit!
Sylvani; Veerle Casteleyn, WAAR IS CINDY!! ik vind dit niks!
Snorrescha; Roberto de Groot, ja super zoals gewoonlijk
Spikkelpikkelmies; Maaike Schuurmans, ik vond der leuk, beter dan michelle die ik eerder had!
Tuk-stuk-rukker; Gino! ja SUPERRRR wat wassie goed vanavond hij zat te geilen man niet normaal!
Victoria; Anique Bosch, even lenig als altijd maar er zit weinig leven in.
Wagenschrik; Michael Macalintal, goeddd! zet een goeie kat neer!

Het was een super avond de zaal was levendig en genoot en dan zie je dat de spelers ook genieten was echt super!!
op na volgende week (H)!

  [ # 1 ] 24 August 2007 06:42 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2007-08-12

En wat een heerlijke vooringenomenheid valt hier toch weer te bespeuren….als het ‘nog niet helemaal beter’ slaat op de uitzendingen van Evita….die zijn twee maanden geleden opgenomen!
hartelijke groet,
M :lelijk:

  [ # 2 ] 24 August 2007 07:05 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

... je post DIT als ‘eerste’ bericht?

Marjolein was in de laatste week in Rotterdam de gehele week ziek. Ik had zelf niet het idee dat ze gisteren nog ziek/geblesseerd was, maar wie weet.


Alonzo werd trouwens gespeeld door Andrés Pérez Là³pez, inderdaad slecht verstaanbaar. Helaas, want als Diavolo doet hij het stukken beter IMO.

[ Gewijzigd: 24 August 2007 07:17 PM by EstherL ]
  [ # 3 ] 24 August 2007 09:55 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

(Madonna; als het ‘nog niet helemaal beter’ slaat op de uitzendingen van Evita….die zijn twee maanden geleden opgenomen!)  Nou nee daar slaat het helemaaaaal niet op! Maar ik heb gister nog even met Mar gepraat en ik vroeg het ook aan der en ze zij nee ik voel me nog niet zo ok. maar goed en EstherL dat las ik ook pas net maar thx 😉  (

[ Gewijzigd: 24 August 2007 09:57 PM by *Jessjj* ]
  [ # 4 ] 24 August 2007 10:57 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2007-08-12

beste esther, wat kan jou dat nou schelen wat mijn eerste bericht is?
En verder ben ik blij dat Marjolijn weer beter is. Maar wie kan mij een maand noemen bij Cats waarin ze NIET ziek was. Hoe zou iemand met zo’n wankele gezondheid een zware rol als Evita aankunnen?  Ik zou het haar wel gunnen want ze is een kanjer!
groet,M

  [ # 5 ] 25 August 2007 10:35 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Laten we het er gewoon op houden dat Cats een hele zware productie is om in te spelen en ik denk dan ook dat Marjolein niet de enige is die regelmatig last had van het een of ander (of het nu de stem is of lichamelijk).
In ieder geval heeft Marjolein bij Opus One bewezen dat ze een hoofdrol wel aankan (Alice in wonderland) al was dat natuurlijk wel een andere rol dan Evita. Maar goed, ze is nog jong dus ze kan nog groeien, maar dat geldt voor alle 10 de finalisten natuurlijk.
Voordeel van Marjolein ten opzichte van een ruwe diamant met nog weinig ervaring maar wel met potentie is dat Marjolein wel meer theaterervaring heeft, weet hoe zwaar een rol 8x per week spelen kan zijn, weet hoe het is om het land door te reizen etc.

Maar goed, laten we het gezellig houden op het forum en elkaar niet afzeiken en laten we vooral terug gaan naar Cats want voor Evita is een ander topic op het forum 😄

PS; Overigens ben ik wel blij dat Mark John zijn contract in maart toch nog met een half jaar verlengd heeft want hij zet die rol echt heel goed neer. Ben ook heel benieuwd wat hij hierna gaat doen aangezien hij in het interview wat ik met hem had een paar maanden geleden aangaf dat hij hierna echt wel klaar was met Cats.

[ Gewijzigd: 25 August 2007 10:38 AM by Marilena ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 6 ] 25 August 2007 05:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Marilena - 25 August 2007 10:35 AM

Laten we het er gewoon op houden dat Cats een hele zware productie is om in te spelen en ik denk dan ook dat Marjolein niet de enige is die regelmatig last had van het een of ander (of het nu de stem is of lichamelijk).

...Zoals Annemieke 😉 Ik zie haar serieus in GEEN verslag meer voorkomen… Iemand enig idee of ze uberhaut nog wel eens speelt?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 7 ] 25 August 2007 06:40 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

Het lijkt er op dat Penny en Annemieke ongeveer even veel op gaan, maar Annemieke speelt nog zeker wel!

  [ # 8 ] 27 August 2007 07:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ik heb Annemieke begin augustus in R’dam nog gezien. Weet eigenlijk niet of ze afgelopen vrijdag speelde.. niet op gelet.

  [ # 9 ] 27 August 2007 11:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Iets te vroeg geroepen… Net gehoord dat ze weer bijna alle voorstellingen speelt :D Da’s goed nieuws!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 10 ] 01 September 2007 03:13 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik was gisteren (31 aug) ook naar Cats in Eindhoven. Volgens mij hadden we grotendeels dezelfde cast. Maar ik ben heel slecht in al die namen, dus weet ‘t niet precies. Heb ook geen idee hoe de helft van de katten heette, dus kan ook niet echt zeggen wie nou wie was. Weet wel dat we geen Gino Emnes hadden. Kan ‘t dan zijn dat we Pierre Alexandre als Tuk Stuk Rukker hadden??? Volgens mij stond er op ‘t castbord dat die Van Zonderen speelde, maar onze Tuk Stuk Rukker leek toch wel verdacht veel op hem. Sowieso was ie donker, en volgens het programmaboekje is Pierre Alexandre de enige echt donkere man in de cast.  Maar goed, dat klopte dus niet helemaal met ‘t castbord volgens mij en ook in ‘t programmaboekje staat niet dat ie understudy Tuk Stuk Rukker is. Dus ja.

Verder…omdat ik dus vd helft vd katten geen naam weet, en ook ‘t merendeel van de acteurs niet echt ken, kan ik dus niet per persoon allemaal gaan zeggen wat ik van ze vond. Ik weet wel dat we geen Marjolein Teepen, geen Marleen van der Loo, wel Anouk van Nes, Paul Donkers, Cindy Bell(iot?) en Marco Bakker hadden.
Ik had Cats nog helemaal nooit gezien en ook nog maar heel weinig gehoord, dus ‘t was allemaal nieuw voor me. Vond ‘t zeker wel leuk! Vrolijke muziek, en Herinnering is natuurlijk erg mooi. We zaten op rij 6, in ‘t midden, dus prachtige plaatsen. Lone was Grisabella, en had haar eigenlijk nog nooit gezien/gehoord, maar ze is erg goed!!
Tuk Stuk Rukker (wie dat dus ook was) was ook grappig vond ik. En ik weet niet of dat altijd zo is, maar tijdens ‘t liedje van Abrikoos de Theaterkat was er ook nog een stukje waar ‘t publiek al begon te klappen terwijl ie eigenlijk nog niet klaar was. Nou ja, een paar mensen begonnen voorzichtig te klappen, dus hij zo heel hoopvol kijken en verder aanmoedigen, toen begon de hele zaal maar mee te klappen 😉.

  [ # 11 ] 01 September 2007 04:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

Pierre is idd cover TukStukRukker, alleen bij de 1e castspelers staat dat niet in het boekje vermeld. Erg raar haha!

Marleen doet niet meer mee 😉 dus dat klopt. Cindy Bell zul je bedoelen als Lorrenjopie, Cindy Belliot (Sylvani) speelt namelijk ook niet meer mee hahaaha! Die rol is door Veerle Casteleyn overgenomen.

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad 😊

xxx

  [ # 12 ] 01 September 2007 10:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Ik was er gister ook en het was inderdaad Pierre als Tuk. Ik vond het wel knap, maar door zijn accent is hij heel erg slecht te verstaan. Hij speelde wel heel leuk.

Overigens zat ik ook op rij 6 (=3) alleen dan helemaal aan de zijkant of zat je op de echte rij 6 (=9)?

Verder was Anouk Maas op als Electra. Ze ging heel leuk met Oom Deuteronium (Paul Walthaus) dansen. Ik geloof niet dat ik dat Helen ooit heb zien doen.
Vond Paul Walthaus ook erg goed als Oom D. Had alleen nog maar Marco gezien.

Uh, Cindy Bell als Lorrenjopie.
Ene Peter Stoelhorst (hoop dat ik dat goed heb onthouden) als Sambal. Maar erg goed!

Annemieke was weer gewoon Antimakassa, heb haar steeds gehad en vind dr echt heel goed.
Mark John als Diavolo.
Natascha Dejong als Mijlenschok. Ik zie liever Hannah.
Jeroen Luiten was ook op, als Plato/Van Zonderen, maar daar vond ik echt niets aan. En dat stukje was hij moest zingen, kwam er ook niet geweldig uit.

En dan last but not least: Maaike Schuurmans als Spikkelpikkelmies, geweldig. Ik vind haar echt ZO leuk. En Paul deed het ook geweldig als Koos. Hij ging twee keer extra applaus halen.

En uiteraard Lone als Griza; ze was absoluut beter dan de vorige twee keren.

  [ # 13 ] 02 September 2007 12:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

De laatste keer dat ik naar Cats ging (1 augustus) speelde Pierre TukStukRukker en aangezien ik Roberto helemaal super in de rol vind, was ik in eerste instantie beetje teleurgesteld.
Maar….. ik was erg onder de indruk van Pierre in de rol, hij heeft mij echt heeeeeel aangenaam verrast!!
Toen zat ik samen met m’n dochter naar So You Wanna Be A Popstar te kijken en zag toen Pierre auditie doen!! Dus ik dacht: nou super stem, leuke vent, dus hij zal zeker door gaan! Maar wie schetst m’n verbazing???? Hij is helemaal niet meer in beeld geweest en zat al niet meer bij de laatste 15…. Hoe is dit nou mogelijk?!
Zijn er meer mensen die dit was opgevallen?

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 14 ] 02 September 2007 09:34 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

mcvandermeij - 01 September 2007 10:55 PM

Vond Paul Walthaus ook erg goed als Oom D. Had alleen nog maar Marco gezien.niet geweldig uit.

Oh haha, toch geen Marco Bakker dus. Dat dacht ik. 😛
Zoals ik al zei; ik ben nogal slecht in al die namen (als ik er zoveel die ik niet ken in een keer moet onthouden) 😉

Maar ik zat dan idd op ‘rij 9’ haha. Op mijn kaartje staat rij 6; dat was idd de 9e rij in de zaal.
Waren echt super plaatsen, zo in het midden en vrij dichtbij.

  [ # 15 ] 02 September 2007 09:37 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

ik ben de 29ste nog een keer geweest en had ook vrijwel de originele cast;
Paul W als Oom Deut. deed het erg goed/leuk helemal hip die buiksliding op het laatst!! XD
Anouk Maas als Electra. in het begin kwam ze niet zo goed mee, maar daarna ging het super! speelt goed kats!!
Cindy Bell als Lorrejopie. ja goed maar ik heb een voorkeur voor Marjolein.
Mark van Beelen weer als scharrelnelis. de week ervoor had ik tommy, maar mark is zoals gewoonlijk leuk om naa te kijken.
Gino Emnes als Tukker. HIPP!!
Michael Macalintal en Natasja Dejong. Michael is gewoon super en ik vond Natasja beter dan de vorige keren!
Maaike Schuurmans. leuk leuk leuk!
Paul Donkers. geniaal gewoon
Penny Vos als Antimakassa en Gillebeen. ik heb de eerste keer Suzanne gehad en hierna 2 maal Penny en ik zou niet meer anders willen; top wijffie!!
En last but not least
Mark John als Diavolo  woooooowww volgens mij wordttie steeds beter

ik heb echt een super avond gehad!!

 1 2 > 
1 of 2