1 of 3 |  1 2 3 > 
Londen augustus 2007
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Klik hier

Let op: Tijdelijke link (account nodig)

  [ # 1 ] 25 August 2007 04:48 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Wat een heerlijk uitgebreid verslag. Krijg al echt zin in oktober, als ik zelf ga.

  [ # 2 ] 25 August 2007 04:58 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

StephanieMangano - 25 August 2007 03:03 PM

Klik hier

Let op: Tijdelijke link (account nodig)

Lieve Hinke, wat blijft er nou nog voor mij over om te vertellen?? 😉

Mijn verslag van de voorstellingen komt nog, ben vandaag niet nog echt wakker/aanspreekbaar
Maar heb net als Hinke een Top week gehad!!! 📣

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 3 ] 25 August 2007 05:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ja sorry.. en toch heb ik ‘t idee dat ik iets vergeten ben!

  [ # 4 ] 25 August 2007 06:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Je hebt Orlando op de foto !!!!!!!!!!!! 📣

[edit]

Zo.. en nu heb ik ook de rest gelezen: heerlijk verslag!
Wat me opvalt (en wat ik wel mooi vind) is de eerlijkheid: gewoon zeggen wat je er van vindt, niks geen het-is-een-bekende-ster-dus-zal-wel-goed-zijn, maar onbevangen zijn gaan kijken en denken: hm… dat of dat was minder en dat vond ik juist wel weer goed.
Kan wel merken dat jullie genoten hebben ondanks het “aangevallen” hotel, bokkige bodyguards, bijdehante Dress Circle verkopers, hoogtevrees in het theater, perscamera’s en warme ritten in wat britten openbaar vervoer noemen 😉

Btw: die billboards daar zijn schattig he; ik heb een foto van een bloemkoolschaap 😄

[ Gewijzigd: 25 August 2007 06:48 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 5 ] 25 August 2007 07:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Luna24 - 25 August 2007 06:26 PM

Je hebt Orlando op de foto !!!!!!!!!!!! 📣

[edit]

Zo.. en nu heb ik ook de rest gelezen: heerlijk verslag!
Wat me opvalt (en wat ik wel mooi vind) is de eerlijkheid: gewoon zeggen wat je er van vindt, niks geen het-is-een-bekende-ster-dus-zal-wel-goed-zijn, maar onbevangen zijn gaan kijken en denken: hm… dat of dat was minder en dat vond ik juist wel weer goed.
Kan wel merken dat jullie genoten hebben ondanks het “aangevallen” hotel, bokkige bodyguards, bijdehante Dress Circle verkopers, hoogtevrees in het theater, perscamera’s en warme ritten in wat britten openbaar vervoer noemen 😉

Btw: die billboards daar zijn schattig he; ik heb een foto van een bloemkoolschaap 😄

*ligt krom om jouw btw* Hahaha!

“Aangevallen” hotel? Hoe bedoel je?
Je maakt ‘t ietwat cryptisch, maar ik snap je punt.

Ik zou best WILLEN zeggen dat Orlando fantastisch was en dat Peter als een engeltje zong (hm, rare opmerking.. nja, goed) maar dat was niet zo, dus waarom zou ik ‘t dan zeggen?

  [ # 6 ] 25 August 2007 08:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Omdat sommige mensen dat doen 😉

Aangevallen hotel; ach, als je het maar snapt. Teveel herhalen zou teveel van jouw clous weggeven: nu houd ik het spannend voor de rest en maak ze bovendien nieuwsgierig 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 7 ] 25 August 2007 08:51 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Wat een leuk verslag!
Ik moet toch maar eens snel die zee over, op naar London!

  [ # 8 ] 25 August 2007 09:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ja Niels; dat zou je inderdaad wel moeten 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 9 ] 25 August 2007 10:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Leuk verslag hoor! En leuke foto’s 😄
Ik wil ook weer eens naar Londen… Tis al tig jaar geleden :sad:

*btw, van zà³ dicht bij vind ik dat snorretje van Orlando er vies uitzien… :tong: *

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 10 ] 25 August 2007 10:24 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

Wat voor boek liet je Orlando signeren? Toen bijvoorbeeld Ewan McGregor in Guys & Dolls speelde weigerde hij alles te signeren wat met Star Wars (wss zelfs alles wat niets met Guys & Dolls) te maken had; misschien dat Orlando meestal ook alleen maar dingen van zijn huidige project wilt signeren? Dit om ‘handtekening verkopers’ zo veel mogelijk ‘dwars’ te zitten.


Leuk verslag!

  [ # 11 ] 25 August 2007 10:29 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Dit om ‘handtekening verkopers’ zo veel mogelijk ‘dwars’ te zitten.

waar gaat het toch heen in deze wereld

  [ # 12 ] 25 August 2007 10:41 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

waar gaat het toch heen in deze wereld

Idd.

http://www.specialsignings.com/catalogue/search_results.asp?categoryID=16 (bijvoorbeeld)

Schandalig gewoon. Ik snap heel goed dat fans/verzamelaars er geld voor neer willen leggen, maar beeld je in hoe het voor een artiest moet zijn als iemand naar je toe komt, niet omdat ze fan zijn of je op een andere manier goed vinden, maar omdat ze winst willen maken…

  [ # 13 ] 25 August 2007 11:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Handtekeningenboek..

  [ # 14 ] 26 August 2007 06:56 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

EstherL - 25 August 2007 10:24 PM

Wat voor boek liet je Orlando signeren? Toen bijvoorbeeld Ewan McGregor in Guys & Dolls speelde weigerde hij alles te signeren wat met Star Wars (wss zelfs alles wat niets met Guys & Dolls) te maken had; misschien dat Orlando meestal ook alleen maar dingen van zijn huidige project wilt signeren? Dit om ‘handtekening verkopers’ zo veel mogelijk ‘dwars’ te zitten.

Ik herinner me van de signeersessie van Idina Menzell bij de Dress Circle dat zij ook alleen maar cd’s zou signeren van Wicked en geen foto’s deed. Ik denk dat ze dat doen omdat ze anders TE veel spullen in handen geduwd krijgen om te signeren en dan kom je er natuurlijk nooit meer klaar. Die signeersessie was gepland voor een uurtje en liep zelfs nog een half uur uit, omdat de mensen in rijen tot ver om de hoek heen stonden en aanbleven sluiten tot een kwartier voor einde.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 15 ] 26 August 2007 11:39 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik had mijn handtekeningenboek meegenomen om te laten signeren door Orlando, en heb daar uiteindelijk ook mijn handtekening ingekregen (ondanks dat het zogenoemde “signeerkaartje” er naast lag in het boek) Orlando kon dus zelf kiezen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=QPTMAP3J Hierbij mijn foto’s van de afgelopen week 😄

Omdat Hinke al genoeg over onze avonturen verteld heeft, vertel ik alleen nog wat ik van de voorstellingen vond.

In Celebration:
In eerste instantie dacht ik, een toneelstuk in het engels ga ik dat wel begrijpen? Maar goed zoals Hinke al zei, Orlando speelde er in mee en 2 uur naar hem kijken is niet mis 😉
We hadden mooie plekken op rij 4 aan de zijkant, naast de airco (nogal koud dat wel 😉)
De voorstelling vond ik zeer goed te begrijpen, er was 1 man (de vader) die flink met accent praatte en dat was soms lastig om te verstaan. Hij speelde wel zeer geloofwaardig. En sommige grapjes/ opmerkingen kwamen niet geheel aan.
Er zaten een aantal hele goede acteurs/actrices in! De persoon die Andrew speelde, leefde zich helemaal in in de rol. Je kon zijn woede gewoon voelen.
De vrouw die de moeder speelde, was in het begin van de voorstelling een zeer ongevoelige koude vrouw (dit was ook haar rol). Maar het einde maakte ze zo mooi door nog even te laten zien dat ze niet zo ongevoelig was als dat de hele tijd leek.
Orlando viel mij ook tegen, hij had het net niet zeg maar… Misschien dat het ook aan zijn rol lag, maar op het moment dat hij emotioneel moest worden, dacht ik jongen nou moet je laten zien dat je kan acteren, maar dit lukte niet echt.
De man die Colin speelde, deed dit ook zeer overtuigend. Hij was degene die de boel steeds probeerde te sussen en geen ruzie wou.
Er waren ook nog 2 bijrollen (de buren van de familie) Deze rollen waren klein maar waren wel goed gespeeld.
Ik vond het een mooi verhaal, vooral omdat het uit 2 lijnen bestond: het 30jarig huwelijksfeest en de dood van Jamie.
Ik heb geen spijt dat ik de voorstelling gezien heb!

We Will Rock You:
Voor deze voorstelling (nouja hoofdrolspeler Peter Johansson) gingen we naar Londen. En het was weer geweldig!! Peter was ziek geweest en dit merkte je nog wel, vooral bij het zingen maar qua acteren en dansen stond ie er weer volledig!!! Echt genoten van mijn laatste mogelijkheid om hem te zien als Galileo!
Heerlijk om te zien hoe hij in de lach schoot bij het bedenken van de Bohemian Rhapsody 📣
Ik was heel blij dat Jenna Lee, Mazz en Alex speelde! Ze hebben alle drie van die heerlijke droge humor en Jenna Lee en Peter kunnen elkaar zeer goed aan, en Mazz en Alex kunnen elkaar heel goed aan. Je merkt gewoon aan alle vier dat ze genieten van de voorstelling en er alles uit halen wat er in zit!
Rachel en de jongen die Britney Spears speelde waren ook super!!
Eigenlijk was de hele voorstelling gewoon geweldig 😉

Footloose:
Onbedoeld bij een perspremiere terecht komen, hoe kregen we het voor elkaar?! Eerste akte op het 2e balkon, op zich hele mooie plekken alleen had je niet echt het gevoel erbij te horen. 2e akte naar beneden verhuist waar we mooie plekken direct voor een box op rij 1 gevonden hadden, dat was te merken 😉
Wat een geweldige voorstelling! Veel dans, leuke herkenbare muziek en goeie acteurs! Tommy die Ren speelde danste naar onze mening veels te weinig, en het leek of zijn understudy veel dansen overnam. Of dit nou zo hoorde of dat Tommy geblesseerd was geraakt, is nog steeds een raadsel… Ook kwam hij met zijn zang niet helemaal boven de muziek/ ensemble uit, dat was wel jammer.
Giovanni speelde Willart, dit deed hij echt ontzettend goed! Wat een goeie danser, en komisch!!
Het meisje dat Ariel speelde deed dit ook zeer overtuigend. En haar 3 vriendinnen waren stuk voor stuk erg goed!
De rest van de rollen werden allemaal ook heel goed neergezet.
Het is echt een voorstelling voor een heel leuk en swingend avondje uit!

Billy Elliot:
Het werd nou toch wel een keertje tijd dat we deze voorstelling gingen bekijken 😉
Met plekken op het 2e balkon zagen we het heel goed, en meer dan eigenlijk de bedoeling was (mensen die klaar stonden om op te komen enz.)
Maar wat een prachtige voorstelling!! Het werd door iedereen heel overtuigend gespeeld!
Het verhaal was goed te begrijpen, maar was wel goed dat ik de film al kende. Anders kan je misschien momenten hebben van Huh? waar gaat dit over..
Ik vond de hele cast erg goed! Het jongetje dat Billy speelde, deed dit zeer overtuigend! Zijn “angry dance” bezorgde mij flink kippenvel! Zijn zang was misschien wel wat minder.
Ik vind dat de voorstelling goed in elkaar zit, er zit vaart in en je hebt niet echt momenten van, dit mag wel voorbij zijn.
Voor afsluiting van onze week Londen, was dit een Topper!!

Al met al alleen maar goede voorstellingen gezien!!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

 1 2 3 > 
1 of 3