2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Londen augustus 2007
  [ # 16 ] 26 August 2007 12:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dames, erg leuke verslagen en foto’s!!! 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 17 ] 26 August 2007 07:02 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Jongens, ze heet Jenna XD! Haar achternaam is Lee-James 😉.

Leuke verslagen :D! Aaaaahhh ik wil teruuuug :D! En leuke foto’s van Peter ^^.

  [ # 18 ] 26 August 2007 07:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik twijfelde al.. Hihi..

  [ # 19 ] 27 February 2008 08:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Mijn zusje en ik gaan in augustus dit jaar 5 dagen naar Londen (kunnen we mooi minimaal 4 musicals meepakken). Nu vroeg ik me af of het, omdat het natuurlijk zomervakantie is en er dus minder toeristen en inwoners in Londen zijn, ook zo is dat de kaartprijzen lager zijn omdat ze de zalen toch willen vullen? Of zijn de kaarten juist duurder juist omdat er minder mensen zullen komen? Of is het zo dat het alleen in mijn beleving maar rustig is in augustus en blijkt dat helemaal niet waar? Aangezien ik hier met een aantal ervaringsdeskundigen te maken heb 😊

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 20 ] 27 February 2008 08:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Augustus is niet overdreven druk. Het hangt er een beetje vanaf wat je wilt zien…..op dit moment hebben Hairspray, Billy Elliot en Wicked geen acties; dat zal in Augustus denk ik ook niet zo zijn. Er staan een aantal mooie nieuwe producties op stapel waarvan het afwachten is hoe die gaan lopen (Gone with the Wind…..).

Als je zeker wilt zijn van plaatsen van bovengenoemde shows kun je beter boeken. Op http://www.lastminute.com (de engelse versie….) kun je soms goede plaatsen krijgen met korting voor andere voorstellingen. Hou die site in de gaten! Ook http://www.theatremonkey.com is een uitstekende site om korting te verkrijgen.

Als je een studentenkaart hebt kun je bij bijna alle theaters aan de boxoffice korting krijgen. Een pasje met iets van “college” of “school” werkt vaak ook. TKTS op Leicester Square is je laatste optie voor goedkope kaarten. Pas op dat je de ECHTE neemt (t.o.v. Odeon bioscoop in rond gebouwtje), de andere ticket agencies op en rond Leicester Square zijn minder aan te raden….. Geniet van de voorpret!
Jacco

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 21 ] 27 February 2008 08:40 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Musicallon - 27 February 2008 08:14 PM

Nu vroeg ik me af of het, omdat het natuurlijk zomervakantie is en er dus minder toeristen en inwoners in Londen zijn

zijn er niet juist MEER mensen in London omdat het zomervakantie is.. ik verwacht dan juist veel toeristen..

  [ # 22 ] 27 February 2008 09:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Januari/Februari is juist de dip-periode. Dan zijn er vaak aanbiedingen, waarvan Get Into London Theatre de bekendste is. Vrijwel alle shows zijn dan voor prijzen van 15, 25, en 35 pond te krijgen, en vrij goede plaatsen ook nog. De toestroom van toeristen zal in de zomer inderdaad voor de verkoop zorgen. Die veronderstelling deel ik met Luuk.

  [ # 23 ] 28 February 2008 06:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Thanks voor de tips!
Is het niet zo dt in augustus juist zo’n beetje iedereen naar het strand enzo wil met het hele gezin in plaats van dat ze in een grote stad gaan slenteren?
Ik ga in ieder geval de websites in de gaten houden!!
Sowieso wil ik naar de Phantom en naar West Side Story (ben ik zelfs voor bereid om het volle pond te betalen) en de rest ga ik wel zien wat het wordt.

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 24 ] 28 February 2008 06:59 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

eehm, ik weet niet of je het weet.. maar West-side Story speelt voor zover ik weet momenteel niet op west-end! En er komt voorlopig ook geen productie aan..

En ja tuurlijk een grote groep zit aan het strand, maar heel veel mensen daarvan maken vanuit het strand een ‘dag’tripje naar een grote stad als London.. Of natuurlijk andersom..

en niet iedere vakantieganger gaat naar het strand, ook heel veel mensen gaan naar grote steden of andere berg-in-waards plaatsjes..

  [ # 25 ] 28 February 2008 09:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

dokter_P - 28 February 2008 06:59 PM

eehm, ik weet niet of je het weet.. maar West-side Story speelt voor zover ik weet momenteel niet op west-end! En er komt voorlopig ook geen productie aan..

http://www.ticketswitch.com/tickets/slink.buy/lonnet/e.NTZ/West_Side_Story—Sadler’s_Wells_Theatre—London.html

  [ # 26 ] 28 February 2008 09:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Ik heb het gezien ja, WSS in ieder geval niet in augustus naar West End. BALEN!! Mijn bron was dus errug onbetrouwbaar :-(

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 27 ] 28 February 2008 09:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Musicallon - 28 February 2008 09:12 PM

Ik heb het gezien ja, WSS in ieder geval niet in augustus naar West End. BALEN!! Mijn bron was dus errug onbetrouwbaar :-(

West side story was voor het laat in de West End te zien in januari 2000.

Ik weet niet wie je bron in, maar ik zou er niet al te veel informatie meer van vragen… 😉

  [ # 28 ] 28 February 2008 10:27 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Musicallon - 28 February 2008 09:12 PM

Ik heb het gezien ja, WSS in ieder geval niet in augustus naar West End. BALEN!! Mijn bron was dus errug onbetrouwbaar :-(

Maakt het zoveel uit dat de voorstelling niet op WestEnd maar elders in Londen (Sadler’s Wells theatre dus)staat dan?

[ Gewijzigd: 28 February 2008 10:30 PM by Jeroen ]
  [ # 29 ] 29 February 2008 09:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Mijn tipgever woont in Londen, maar dan zal hij waarschijnlijk dat bedoeld hebben wat dus niet onder West End wordt verstaan. Wat is inderdaad het verschil tussen West End en dat theater waar WSS draait? Is WSS nu een soort amateurvoorstelling dan ofzo?

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 30 ] 02 March 2008 02:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Sadlers Wells is misschien geen “west end” maar veel producties die daar beginnen komen er uiteindelijk wel terecht. Voor Phantom zou ik geen volle mep meer betalen….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

 < 1 2 3 > 
2 of 3