6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
INTO THE WOODS in M-Lab
  [ # 76 ] 22 September 2007 10:39 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  74
Geregistreerd  2004-05-23

Zo te zien zijn alle voorstellingen die nog komen uitverkocht.

  [ # 77 ] 22 September 2007 09:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

haarbol - 22 September 2007 10:39 AM

Zo te zien zijn alle voorstellingen die nog komen uitverkocht.

Goed nieuws!

  [ # 78 ] 23 September 2007 10:37 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Gisteravond bij Into the Woods in M-Lab geweest. Tsja….wat te zeggen ervan..ik denk dat ik het hoogtepunt van dit seizoen al gezien heb. Wat een dijk van een voorstelling. Prachtig, prachtig. Nergens heeft het me gestoord dat er decor, belichting of microfoons ontbraken. Integendeel..door het gebrek aan alles was mijn volledig focus voor de spelers en het verhaal. En in dit geval maakt het musical alleen maar mooier dus…want er was een goed verhaal te vertellen en het wérd op sublieme wijze verteld en gezongen. Sondheim heeft eigenlijk ook niet meer nodig dan een paar goede acteurs die er helemaal voor gaan, de rest vertelt zichzelf wel.
Meer, meer, meer van dit soort voorstellingen a.u.b. ! M-Lab is voor mij nu al een topinitiatief, verheug op wat er daar komen gaat. Over de cast kan ik niet veel zeggen, ik vond ze allen fenomenaal..ik zou iemand te kort doen door 1 naam te noemen die eruit sprong.
Zucht….heerlijk…wat een begin van het nieuwe seizoen…als het maar geen vroegtijdig piek is.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 79 ] 23 September 2007 11:03 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Zucht….heerlijk…wat een begin van het nieuwe seizoen…als het maar geen vroegtijdig piek is.

Ik vrees het wel, misschien dat andere M-Lab producties in de buurt komen

  [ # 80 ] 24 September 2007 10:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik vrees dat dit de standaard wordt dit seizoen en dat niemand dat gaat halen. Is toch een meesterwerk in een meesterlijke uitvoering….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 81 ] 27 September 2007 06:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Ik ben gisteravond naar Into the Woods geweest en dat was echt geweldig zeg!! Zo veel humor en zo’n goede acteer en zang prestaties! Echt dit is niet alleen de top van dit seizoen maar deze voorstelling hoort ook zeker bij de topmusicals die ik in Nederland ooit gezien heb! Het m-lab gaat volgens mij een van de beste dingen zijn die Nederland op musicalgebied is overkomen!
Wieneke was echt geweldig als boerin, ik geloof nu ineens dat ze Evita kan spelen, en wat is DIck Cohen toch een geweldige acteur. Zoals hij op het eind van het verhaal het verhaal tegen zijn zoontje verteld terwijl Vera Mann aan het zingen is. Echt prachtig!!
En Vera Mann, volgens mij is zij in een vorig leven echt een heks geweest ofzo.. echt wow! En zo verstaanbaar! Maar dat zijn ze allemaal (ik zat wel tweede rij, misschien was dat achteraan minder). Roodkapje en Sjaak moeten beide genomineerd worden voor aanstormend talent! Wat een fijne stemmen hebben zij om naar te luisteren! En verder ja iedereen was zo goed! I miste totaal niet het uitgebreide decor of rare licht en geluidseffecten! Het decor paste bij de eenvoud en de humor van het verhaal en hoe leuk het lichteffect bij de reuzin!
En Filip Bolluyt heeft zo’n rustgevende stem om naar te luisteren! Die man zou luisterboeken moeten inspreken!
Ik hoop trouwens wel dat Maike Boerdam zwanger is.. anders heeft ze wel een behoorlijk buikje.
Ook leuk dat Martine Bijl en Albert Verlinde in de zaal zaten. Martine Bijl zag je echt lachen bij ieder woordhgrapje dat er gemaakt werd, erg grappig.

Maar genoeg gepraat. Al met al was dit een topvoorstelling waarbij je echt op de spelers zit zowat! Ik ga zeker nog eens terug naar het M-lab! Liefst zo vaak mogelijk!!

  [ # 82 ] 27 September 2007 10:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Ik herken echt heel veel in je verslag! Ook ik vond het helemaal geweldig, hulde voor de cast :D
Maike is inderdaad zwanger, 3 maanden dacht ik..

  [ # 83 ] 28 September 2007 10:35 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Lisette - 27 September 2007 10:19 PM

Ik herken echt heel veel in je verslag! Ook ik vond het helemaal geweldig, hulde voor de cast :D
Maike is inderdaad zwanger, 3 maanden dacht ik..

Voor 3 maanden heeft ze dan toch al een aardig buikje zeg! Vooral in haar arme outfit met die band om haar buik viel het echt enorm op!

  [ # 84 ] 28 September 2007 02:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Ik heb het nog even nagekeken.. Het bericht dat ik van de week las was al van begin september. Ze was toen 3,5 maand zwanger bleek, dus nu ruim 4 maanden. Ze is 26 februari uitgerekend.

  [ # 85 ] 28 September 2007 09:31 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Lisette - 28 September 2007 02:39 PM

Ik heb het nog even nagekeken.. Het bericht dat ik van de week las was al van begin september. Ze was toen 3,5 maand zwanger bleek, dus nu ruim 4 maanden. Ze is 26 februari uitgerekend.

Okeej! Leuk om te weten! Aardig dat je het even hebt opgezocht!

  [ # 86 ] 30 September 2007 07:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Is er iemand nog naar de laatste geweest gisteravond?

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 87 ] 01 October 2007 10:37 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Marilena - 30 September 2007 07:26 PM

Is er iemand nog naar de laatste geweest gisteravond?

wel de een na laatste:P

Ben totaal 4 keer geweest, en moet zeggen heb nog nooit zoiets goeds gezien in Nederland!
Maaike Boerdam vertelde ook dat ze eigenlijk ooknog in de Vliegende Hollander zou spelen, maar daar de schone maagd moest gaan spelen. Maar ja dat komt niet zo geloofwaardig meer over:P

  [ # 88 ] 01 October 2007 06:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=BGNC4KDA4OM

En wat was ze goed…

‹ First  < 4 5 6
6 of 6