Iemand verstand van MSN?
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik heb een probleem.
Van de week deed ik mijn computer aan, en MSN meld dan vanzelf aan, maar nu stond er dat ik een nieuwe versie MOEST downloaden (Live messenger).
Dat heb ik een tijd geleden al gedaan, maar ik heb dat dus verwijderd, aangezien die het NIET doet op mijn computer.
Maar goed, nu kan ik niet meer op de gewone MSN, en ook niet op Live messenger…
Elke keer kan ie zich niet aanmelden, en als ik druk op problemen oplossen, komt er dit te staan:
Je hosts-bestand bevat verwante Windows Live Messenger-gegevens die de naamoplossing storen.

Als ik druk op “herstellen”, gebeurt er niks…
(er komt dan meteen te staan: voortgang… voltooid).
Ik snap daar zelf niets van, en vroeg me af of 1 van jullie me kan helpen!
Mijn vader (nu niet thuis) heeft ook Live messenger geprobeerd een tijd geleden, maar op zijn computer (de hoofdcomputer, ik sta met hem in verbinding via een router) doet Live messenger het ook niet.
(en ik kan nu niks op zijn computer omdat hij het nodig vind om daar een wachtwoord op te gooien…).

Maar goed, help… iemand….. :sad:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 15 September 2007 11:38 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Nu komt er opeens te staan:
Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te melden.
Vanwege je firewall kan Windows Live Messenger mogelijk geen
(en daar houd de tekst op, maar ik denk dat er komt te staan: verbinding maken).

Probleem: de firewall zit op de computer van m’n vader…
Hij komt vandaag (vanavond laat) thuis.
Of morgen pas.
Maar iemand een idee of ik de firewall dan volledig moet uitschakelen, of iets anders…
Sorry, ik heb er echt geen verstand van!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 15 September 2007 03:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Hoe je dit op zou moeten lossen weet ik niet, maar heb je al geprobeerd om je aan te melden via Webmessenger (http://webmessenger.msn.com/)? Dat doe ik nml ook wel eens als Live Messenger er weer eens uitligt op mijn pc…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 3 ] 15 September 2007 05:05 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik vind het echt belachelijk dat we opeens Live Messenger MOETEN..

Ik zat gewoon rustig op msn, word ik eraf gegooid.. probeer ik me weer aan te melden.. kreeg ik dus het bericht dat ik de nieuwste MSN MOEST downloaden…

Maar nu heb ik inmiddels twee dagen deze nieuwe messenger en hij is zoo langsaam.. alles is er sloom van geworden..

  [ # 4 ] 15 September 2007 05:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

O daar heb ik gelukkig weinig last van, dat het slomer is geworden.
Alleen merk ik het wel eens met het versturen over en weer tijdens een chat, dan zie je dat de ander allang al niet meer typt en zit je nog op de tekst te wachten…
Verder geen problemen gelukkig…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 5 ] 15 September 2007 11:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Helaas, webmessenger werkt ook niet bij mij :sad:
Ik vind t zwaar irritant dat iedereen opeens Live Messenger MOET downloaden.
En dat je daarvoor je firewall (in mijn geval) uit moet zetten is nogal gevaarlijk i.v.m. virussen natuurlijk…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 6 ] 16 September 2007 10:51 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

dokter_P - 15 September 2007 05:05 PM

Ik vind het echt belachelijk dat we opeens Live Messenger MOETEN..

Ik zat gewoon rustig op msn, word ik eraf gegooid.. probeer ik me weer aan te melden.. kreeg ik dus het bericht dat ik de nieuwste MSN MOEST downloaden…

Maar nu heb ik inmiddels twee dagen deze nieuwe messenger en hij is zoo langsaam.. alles is er sloom van geworden..

Klopt: bij mij is hij ook traag.

Nieuwe messengers downloaden kun je heel lang uitstellen, maar op een gegeven moment moet je er toch aan, want dan werkt de oude blijkbaar niet meer. Zelfde geldt voor Live Mail toen dat in de plaats kwam van Hotmail.
Hetzelfde euvel is een paar jaar geleden met MSN al gebeurt, toen ben ik ook pas op het laatste moment overgegaan toen ik de melding kreeg dat het “moest”
Nooit problemen mee gehad uiteindelijk, maar hij wordt er idd traag van.
Ik ga er vanuit dat dat de kinderziektes maar gewoon zijn.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 7 ] 17 September 2007 08:19 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

oow hij werkt juist primas bij mij ik vind het een heerlijk programma 😊

  [ # 8 ] 17 September 2007 04:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik vind zowel Live mail als Live messenger verschrikkelijk. Mijn pc is al niet zo snel, maar hierdoor flipt ie m al helemaal steeds :S

  [ # 9 ] 17 September 2007 05:13 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Luna24 - 16 September 2007 10:51 AM
dokter_P - 15 September 2007 05:05 PM

Ik vind het echt belachelijk dat we opeens Live Messenger MOETEN..

Ik zat gewoon rustig op msn, word ik eraf gegooid.. probeer ik me weer aan te melden.. kreeg ik dus het bericht dat ik de nieuwste MSN MOEST downloaden…

Maar nu heb ik inmiddels twee dagen deze nieuwe messenger en hij is zoo langsaam.. alles is er sloom van geworden..

Klopt: bij mij is hij ook traag.

Nieuwe messengers downloaden kun je heel lang uitstellen, maar op een gegeven moment moet je er toch aan, want dan werkt de oude blijkbaar niet meer. Zelfde geldt voor Live Mail toen dat in de plaats kwam van Hotmail.
Hetzelfde euvel is een paar jaar geleden met MSN al gebeurt, toen ben ik ook pas op het laatste moment overgegaan toen ik de melding kreeg dat het “moest”
Nooit problemen mee gehad uiteindelijk, maar hij wordt er idd traag van.
Ik ga er vanuit dat dat de kinderziektes maar gewoon zijn.

De oude hotmail is wel gewoon nog te krijgen hoor. Ik heb hem nog.


Je moet je land veranderen in verenigde staten, dan je taal in engels. Dan log je out, en weer in. Ga je weer naar opties, dan staat er daar ergens dat je terug kan naar je oude hotmail. Druk je op, dan moet je een klein vragenlijstje invullen, waarom je dat wilt. En dan heb je oude hotmail weer terug!  En dan weer ff je taal veranderen in nederlands en klaar

  [ # 10 ] 17 September 2007 08:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Maar al met al heb ik nog steeds geen MSN *huilt*
Iemand een idee of ik MSN ergens kan mailen???
Ik zie t zelf nergens staan :ohoh:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 11 ] 18 September 2007 09:37 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Danielle89 - 17 September 2007 05:13 PM
Luna24 - 16 September 2007 10:51 AM
dokter_P - 15 September 2007 05:05 PM

Ik vind het echt belachelijk dat we opeens Live Messenger MOETEN..

Ik zat gewoon rustig op msn, word ik eraf gegooid.. probeer ik me weer aan te melden.. kreeg ik dus het bericht dat ik de nieuwste MSN MOEST downloaden…

Maar nu heb ik inmiddels twee dagen deze nieuwe messenger en hij is zoo langsaam.. alles is er sloom van geworden..

Klopt: bij mij is hij ook traag.

Nieuwe messengers downloaden kun je heel lang uitstellen, maar op een gegeven moment moet je er toch aan, want dan werkt de oude blijkbaar niet meer. Zelfde geldt voor Live Mail toen dat in de plaats kwam van Hotmail.
Hetzelfde euvel is een paar jaar geleden met MSN al gebeurt, toen ben ik ook pas op het laatste moment overgegaan toen ik de melding kreeg dat het “moest”
Nooit problemen mee gehad uiteindelijk, maar hij wordt er idd traag van.
Ik ga er vanuit dat dat de kinderziektes maar gewoon zijn.

De oude hotmail is wel gewoon nog te krijgen hoor. Ik heb hem nog.


Je moet je land veranderen in verenigde staten, dan je taal in engels. Dan log je out, en weer in. Ga je weer naar opties, dan staat er daar ergens dat je terug kan naar je oude hotmail. Druk je op, dan moet je een klein vragenlijstje invullen, waarom je dat wilt. En dan heb je oude hotmail weer terug!  En dan weer ff je taal veranderen in nederlands en klaar

Wat ben ik blij dat je dat zegt! Ga straks of morgen meteen eens kijken!

‹‹ Nieuwe spel      Horst jarig! ››