1 of 2 |  1 2 > 
Exclusief: We Will Rock You in Keulen
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Op donderdag 13 en vrijdag 14 september was Musicalworld in het Musical Dome in Keulen voor een exclusief kijkje achter de schermen bij de musical We Will Rock You. Ook hadden we een interview met hoofdrolspelers Charly Luske en Amber Schoop.

Het artikel kun je HIER vinden

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 15 September 2007 06:10 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Erg leuk en interessant om te lezen 😄


Ik hoop echt dat deze productie naar Nederland komt, vind hem geweldig!!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 2 ] 15 September 2007 06:16 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

leuke reportage Marilena (Y)

  [ # 3 ] 15 September 2007 06:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Hoe vet is dat :D! Hebben jullie toevallig ook nog de show gezien (je weet maar nooit 😉)?

  [ # 4 ] 15 September 2007 06:35 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  51
Geregistreerd  2007-03-26

leuk intervieuw zeg
ik heb WWRY 14 keer gezien en ik ga nog een keer :tong:
het is zo’n leuke musical het is altijd anders ik moet nog een keer terug voor Charly natuurlijk.  ik ben echt benieuwd naar hem als geiler leo gigolo!!!!!!!!!!!! LOL

het zou echt helemaal geweldig zijn als WWRY naar nederland komt maakt niet uit wanneer

  [ # 5 ] 15 September 2007 06:44 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Marik - 15 September 2007 06:22 PM

Hoe vet is dat :D! Hebben jullie toevallig ook nog de show gezien (je weet maar nooit 😉)?

Het spel van Charly wordt vergeleken met twee voorgangers in het interview. Dus mag je aannemen dat ze hem ook hebben zien spelen. Ja dus.

  [ # 6 ] 15 September 2007 09:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

WWRY is zo ongeveer de domste musical ooit in Londen uitgebracht…. Wat een flutscript, wat een flutregie. Maar de fantastische muziek van Queen houdt deze show verteerbaar. Maar naar Nederland? Alsjeblieft niet (hoewel alles beter is dan WIZZZZZZZ)

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 7 ] 15 September 2007 10:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Marik - 15 September 2007 06:22 PM

Hoe vet is dat :D! Hebben jullie toevallig ook nog de show gezien (je weet maar nooit 😉)?

We hebben inderdaad ook de voorstelling gezien. Voor mij was het de 3e keer, 1x in Londen en nu dus 2x in Keulen

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 8 ] 15 September 2007 11:12 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-12-21

Ik heb WWRY nu 15 X gezien en het was 15 X een feestje, heerlijk dat gevoel van gewoon genieten van alle humor en de geweldige muziek. Ik hoop dat het ooit in Nederland te zien is…... in gedachte heb ik mijn favoriete cast al klaar 😉

  [ # 9 ] 15 September 2007 11:21 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

Margop - 15 September 2007 11:12 PM

...... in gedachte heb ik mijn favoriete cast al klaar 😉

Ik ook *hahaha*
Ik heb de show 35 x in Keulen (maar ik ben ook uit Keulen), 2 x in Zurich en 2x in Londen gezien.

   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 10 ] 16 September 2007 12:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ondanks dat WWRY nergens over gaat, of in ieder geval; geen sterk verhaal heeft, vind ik ‘t één van de fantastisch-te musicals, ooit gezien!! Je word uit je stoel geblazen, leuke humor, geweldige muziek, gewoon: fantastisch! Maar dat is mijn mening. Een nederlandse cast vind ik heeel erg moeilijk te bepalen!!

  [ # 11 ] 16 September 2007 03:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

ik wil WWRY ook heeeeeeeel graag naar Nederland 📣

  [ # 12 ] 16 September 2007 04:18 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Zoals er op de homepage staat komt WWRY ook naar Nederland alleen zijn op dit moment de engelse/duitse producenten aan het zoeken naar een producent hier en naar een theater. Op zijn vroegst is het pas 2009 dat WWRY hier te zien is.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 13 ] 17 September 2007 04:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik was op 9 september bij WWRY in Keulen. Heb de show al (met orginele cast) in London gezien.
Ik ben niet consequent hierin: het verhaal gaat echt nergens over en er zijn duizend en één dingen op aan te merken, toch vind ik het een leuke voorstelling en zou ik ‘m dus graag naar NL zien komen.

Wel staat of valt de show bij mij met de vertolkingen en dan vooral die van Galileo, Scaramouch en Killer Queen. Dat maakte ook dat ik in London volledig uit mijn dak ging. Kippevel zoals alle 3 de rollen daar gezongen werden. Keulen was duidelijk minder dan London, maar gelukkig niet slecht. Ik had een us als Galileo (iets met een oost europese naam, ben het even kwijt) en helaas was Willemijn al weg als Killer Queen. Vera Bolt als scaramouch vond ik erg sterk, vooral in d’r acteren. De anderen waren ok, maar brachten bij mij niet het londense kippevel te weeg. Voor duitse begrippen was het publiek super enthousiast…meeklappen en joelen tijdens de voorstelling en zowaar Zugabe-geroep.

Kortom: ik heb een leuke middag gehad en hoor dus wel bij de groep die WWRY graag in Nl zou zijn, maar dan aub wel met een goeie bezetting voor de 3 genoemde rollen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 14 ] 17 September 2007 04:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Mark Schmeitz - 17 September 2007 04:08 PM

Keulen was duidelijk minder dan London.

Ik had duidelijk de omgekeerde ervaring. Ik vond de voorstelling in Keulen vele malen leuker en beter dan degene die ik in Londen zag (beiden is al meer dan een jaar geleden overigens). De show in Keulen leek groter, was in ieder geval overweldigender, en had geweldig goede solisten. ik vond de verduitsing van de grappen zeer goed gedaan; leuker dan de “originele"van Londen.

Van mij mag de show ook wel komen, al zal ik er ook niet erg hard om treuren als dit niet het geval zal zijn.

  [ # 15 ] 17 September 2007 06:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Mark Schmeitz - 17 September 2007 04:08 PM

Ik had een us als Galileo (iets met een oost europese naam, ben het even kwijt) .

Björn? 😊

 1 2 > 
1 of 2