7 of 20 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Whatever happened to…
  [ # 91 ] 14 February 2010 12:33 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ja klopt, als Deloris. Maar ik heb Chaira nog nooit comedy zien doen, dus weet niet of dat iets voor haar is. In Aida en Tarzan vond ik haar fantastisch, maar die rollen waren veel serieuzer.

  [ # 92 ] 14 February 2010 12:39 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik zie het haar wel zingen in ieder geval. Sinds kort heb ik de cd van Sister Act en die is fantastisch. Maar nog liever zou ik Carolina Dijkhuijzen in die rol zien eigenlijk. Maar goed nu gaan we weer off topic 😉

  [ # 93 ] 14 February 2010 12:46 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

@ Martijn: heb je gelijk in, maar iets in mij zegt dat Chaira dat best zou kunnen.
@ Inge: jaaa Carolina, maar ik ben bevooroordeeld wat haar betreft hihi (ikke is “fan”).
Maar goed laten we weer on-topic gaan inderdaad :ohoh:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 94 ] 14 February 2010 07:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

Vergeet niet dat de musical Sister Act een hele andere Deloris (nodig) heeft dan de film versie. In de musical is het een jonge vrouw, lichtelijk naïef. Ik zie Chaira da echt niet doen. Zij heeft voor mijn gevoel een veel te volwassen/oude uitstraling voor deze rol. Daarnaast twijfel ik aan het feit of ze het vocaal zou redden.

Carolina Dijkhuizen daarentegen heeft een heel jonge uitstraling en beschikt over vocale kwaliteiten die deze rol overstijgen, dus als het aan mij ligt, doe maar Carolina. Die is voor mij op dit moment in Nederland de enige geschikte voor de rol. Maar het duurt nog even voordat de show komt. Het zal mij niets verbazen als Jersey boys eerst komt en dan Sister Act, tegen die tijd is Dijkhuizen waarschijnlijk ook al de geschikte leeftijd/uitstraling gepasseerd.

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 95 ] 14 February 2010 08:29 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

Ik sluit me met name bij de laatste zin van Sebas aan. Waarschijnlijk moeten we het eerder zoeken bij aanstormend talent dat nu bijv. nog in een ensemble speelt. Erwin van Lambaart had het niet voor niets tijdens zijn presentatie over doorgroeiend talent/loopbaantrajecten e.d.

  [ # 96 ] 14 February 2010 08:30 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Deze topic is niet bedoeld om te gaan speculeren over wie welke rol moet gaan spelen.Gebruik daarvoor de topics over betreffende producties, of zonodig een nieuwe.

  [ # 97 ] 14 February 2010 08:35 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

Jeroen, je hebt helemaal gelijk, sorry.

Whatever happened to Ryan van den Akker, ben haar helemaal uit beeld verloren terwijl ik haar in het verleden toch prachtige rollen heb zien spelen. Kwam gisteren weer eens haar naam tegen en realiseerde me dat ik al zeeeeeer lange tijd niets over haar heb gehoord. Zit ze uberhaupt nog in het musicalvak?

  [ # 98 ] 14 February 2010 09:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Nadat ze vele musicalfans heeft afgebrand zijn ze er misschien niet meer zo happig op om haar aan te nemen…....

Dit vond ik iig over haar:
http://www.ccdeurne.nl/programma/details/80-ryan-van-den-akker-a-de-brabantse-jongens

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 99 ] 14 February 2010 10:16 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Musicalfans heeft afgebrand? Tell me more.

  [ # 100 ] 14 February 2010 10:27 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik heb het artikel al geprobeerd te zoeken, maar ik kan het niet terugvinden!
Ze heeft een tijdje columns geschreven voor de website http://www.sentimento.nl en één column was gewijd aan musicalfans en dat ze zich zo aan hen ergerde.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 101 ] 14 February 2010 10:33 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

Caroline, dank voor je reactie. En jee, heb een rel gemist, merk ik, haha.

  [ # 102 ] 14 February 2010 10:40 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Al een hele tijd geleden heb ik een artikel over Ryan van den Akker gelezen waarin ze zei dat ze inderdaad liever niet meer zoveel in musicals speelt. Dat had ook te maken met Rex en Elisabeth..dat ze tijdens Elisabeth had gemerkt dat het toch wel veel is, zoveel dagen per week, en dat ze nauwelijks tijd meer had voor haar privé leven (ik geloof dat het zoiets was). Maar dat Rex speciaal voor haar geschreven was eigenlijk, dus dat ze toen heeft toegezegd daar toch in te spelen, maar maar een aantal dagen per week. Er was dus meteen een alternate (Maaike Widdershoven geloof ik???). En na Rex heeft ze geloof ik niet meer zoveel musical gedaan..? Ik denk dat ze inderdaad heel bewust niet meer in het musicalvak zit 😊

Edit: ik vond nog wel een (vriendelijke) quote van haar over musicalfans:

Zijn musicalfans voor jou belangrijk?
Nee. Er zijn musicalacteurs die het heerlijk vinden om hun 06-nummer ‘stiekem’ te verklappen. Dat heb ik niet. Natuurlijk vind ik het fijn als het publiek het mooi vindt wat ik doe maar ik kan er niet tegen om mateloos bewonderd te worden. Wel in de zaal, dan mag je gaan klappen en staan en gillen, maar daarna is het voorbij. Dan wil ik die absurde bewondering niet. Het is allemaal goed bedoeld maar ik word er ongemakkelijk van en voel me er niet door gevleid. Het is enkel bij musical dat het zo hysterisch is. Ik weet niet waardoor het komt. Het is een cultus die in stand wordt gehouden. Ik ben teveel iemand uit de aarde om met die mateloze bewondering iets te kunnen.

[ Gewijzigd: 14 February 2010 10:57 AM by IngeG ]
  [ # 103 ] 14 February 2010 11:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Jeroen - 24 January 2010 07:58 AM

Ik had begrepen dat Juvani het op eigen kracht verder wilde proberen via een solo-carriere, omdat dat meer in zijn straatje was?

Hij is vorig jaar naar Parijs gegaan om daar aan zijn carrière te werken, er was schijnbaar interesse in hem. Of ie daar nog steeds zit weet ik niet.

  [ # 104 ] 14 February 2010 12:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

VeriFran - 13 February 2010 04:27 PM

Oké.

Domme vraag misschien, maar wat houdt zijn functie in?

Een resident director is eigenlijk een vervangend regisseur. Hij moet bij elke voorstelling opletten en aantekeningen maken om te zorgen dat er niet afgeweken wordt van de vaste regie. Dit heb je eigenlijk alleen bij “grote” musicals, en dan met name bij musicals die gemaakt zijn aan de hand van een al bestaand concept (dus Mamma Mia!, Les Miserables, etc.). Als er (teveel) geïmproviseerd wordt door de castleden moet hij ze terugfluiten.

  [ # 105 ] 14 February 2010 07:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  698
Geregistreerd  2009-06-23

Whatever happened to Celine Percell, ik weet dat ze nog in Kinderen geen Bezwaar speelt maar niet meer in een musical volgens mij. Heeft ze al een rol voor volgend seizoen?

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 20