Verslag Tarzan 28-09-07
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Omdat ik heel graag Raymond nog een keer wilde zien, voordat hij ging repeteren voor ‘De vliegende Hollander’, ging ik 28 september weer naar tarzan. Gevraagd aan Lotte of ze mee wilde en dat wilde ze wel. Gelukkig kon ik vrij krijgen op stage, zodat we mooi op tijd konden vertrekken. Lotte was om 2 uur vrij en dus heb ik haar tegen die tijd opgehaald van school. We hadden wel een beetje vertraging, maar rond 5 uur waren we in Scheveningen. Ik wilde eerst de auto parkeren op een invaliden parkeerplaats (omdat Lotte in een rolstoel zit), maar ik wist niet precies waar dat was en uit mijn route kon ik niet veel wijs worden dus zette ik de auto maar gewoon in de parkeergarage. Even bij het theater gekeken wie er zouden spelen, want wij hoopten heel erg dat Ron terug was en gelukkig was hij er weer. Verder speelde, op Clayton na, de hele eerste cast. Toen we de cast hadden gezien gingen we naar de au.
We moesten een klein poosje wachten tot Arie als eerste kwam aanlopen. Lotte wilde graag een handtekening in haar boek en we gingen even op de foto. Intussen kwam ook Chantal eraan lopen. Ook daar een handtekening van en op de foto. En omdat Arie er ook nog was, vroegen we of we een foto mochten maken van hun samen. Dat mocht wel en Chantal zei meteen dat ze die foto wilde hebben.
Het begon iets te regenen en dus probeerden we of Lotte met haar rolstoel het kleine trapje op kon, zodat we droog stonden. Met een duw van mij lukte dat wel. Na een poosje zag ik Brigitte fietsen, maar het duurde best wel lang voordat ze eindelijk kwam, met Sanne achter zich aan:P Ik vroeg of Sanne en Brigitte iets bij de foto van hun samen wilden zetten en dat deden ze allebei. Ook nog even met hun samen op de foto. We hadden Jeroen ook al zien lopen, maar die man kijkt nooit echt vrolijk dus vroegen we maar niet om een handtekening en een foto. Wij hadden een cadeautje gekocht voor Chaira en Ron omdat die allebei jarig waren geweest. Toen Chaira eraan kwam, vroeg ik eerst maar even voor de zekerheid of ze echt jarig was geweest en dat was zo. Dus gefeliciteerd en cadeautje gegeven. Dat vond ze echt heel leuk. Lotte vroeg om een handtekening in haar boek en Chaira ging haar foto opzoeken. Ze zocht de foto waar ze op stond met ‘baby Tarzan’. Ze was heel trots op die foto, want dat was een echt kindje. Dat was mij dus nog nooit opgevallen. Ook nog even op de foto. Ze ging het cadeautje binnen uitpakken, wat ik niet erg vond want na de show zouden we weer even weerkomen. Ik wilde wel graag weten wat ze ervan vond. Raymond had gezegd dat hij waarschijnlijk pas tegen kwart over zeven bij het theater zou zijn omdat hij niet speelde, maar hij was er nog eerder dan Ron. Even gepraat en op de foto. Hij is er in de repetitieperiode van ‘De vliegende Hollander’ nog wel gewoon, maar hij wist niet of hij nog zou spelen. En uiteindelijk kwam Ron er ook aan, die wel veel haast had, want hij was te laat maar dat hadden we al door. Cadeautje gegeven, handtekening gevraagd en even op de foto. En toen moest hij echt naar binnen.
Wij gingen even wat eten bij de Mac en daarna richting theater.

De cast:
Tarzan: Ron Link, ik was heel blij dat hij er weer was en toen hij het openingsnummer zong kon mijn dag niet meer stuk. Het was echt geweldig. Hij blijft voor mij de enige echte Tarzan. Er gingen geruchten dat hij ging stoppen, maar hij zei na de show dat dat NIET stopt. Gelukkig maar:P
Jane: Chantal, deed het nog weer leuker dan de vorige keer (dat dat nog mogelijk is). Ze gilde extra lang door toen ze al op de grond stond. Toen ze ‘TAR’ wilde schreeuwen, zei ze er van alles vooraf met uiteindelijk: ‘ok, daar komt ie’. Geweldig.
Kala: Chaira, ook weer heel goed. Ik heb Sanne nog niet gezien, maar ik vind Chaira en Britt allebei heel goed, alleen Chaira legt naar mijn idee iets meer gevoel in haar spel en zang.
Korchak: Jeroen, ik blijf erbij dat ik hem niet zo leuk meer vind. Hij vergat dit keer ook een stuk tekst bij ‘het moet het moet’. Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar Fred.
Tark: Arvin, deed het erg goed. Soms een beetje een vreemd accent. Zijn zang was heel goed. Maar Clayton blijft DE Tark.
Clayton: Arie, ja hij blijft geweldig. Dit keer noemde hij Tarzan geen ‘Apie’, maar ‘Rasta’.
Mr. Porter: Hans, deed het weer goed. Niks op aan te merken.
Kleine Tarzan: Wessel, deed het erg leuk. Ik vond het alleen erg jammer dat hij de woorden aan het einde van een zin meteen afkapte. Maar verder goed gezongen en gespeeld.

Er gingen wel een aantal dingen fout. Zo lukte het 1 aap niet om tijdens het openingsnummer aan de kant te komen, waardoor ze tot ‘jungle funk’ in de lucht bleef hangen. Bij ‘van zo ver’ ging de bloem van Brigitte niet open. Je zag haar soms echt spartelen, maar ze kreeg de bloem niet open. Uiteindelijk hebben ze haar maar naar beneden gehaald, zodat je alleen maar het touw zag waar ze aan vast zat. Nou en Jeroen vergat dus wat tekst. Ron zei ook wel dat er idd veel mis ging en dat ze, als er iemand terug is van vakantie, extra melig zijn. Nou en dat kon je merken.

Na de show nog even weer naar de au. Het was er niet eens zo heel druk. Als eerste kwam Chaira. Ze vond haar cadeautje heel erg leuk en bedankte ons nog een keer. Lotte had een tas gekocht en wilde daar ook graag handtekeningen op. Dus zette Chaira haar handtekening en ik ging nog een keer met haar op de foto. Na Chaira kwam Jeroen, die we dit keer wel aanhielden voor een handtekening, maar we zijn niet met hem op de foto gegaan. Brigitte kwam ook al redelijk snel. De foto van ‘s middags was een beetje donker geworden dus ik vroeg of ik een nieuwe mocht, maar die werd ook weer heel donker (nog erger). Maar Brigitte was zo moe, dat ik niet heb gevraagd of die nog een keer over mocht. Ook even met Dennis en Hans op de foto. En met Chantal. Toen duurde het een hele poos en we stonden nog maar met 6 mensen bij de au. Een medewerker zei dat Ron de hoofdingang had genomen en omdat we het zeker wilden weten ging een jongen die ook bij de au stond, het bij de ingang vragen. De portier had Ron niet gezien. Arie kwam er ook nog aanlopen, dus hem gevraagd of hij wist of Ron al weg was, maar hij had Ron ook niet gezien. Even een handtekening en een foto. En eindelijk rond half 12 kwam Ron eraan. We vroegen hem of we een foto mochten maken van hem met z’n koeienogen, maar bij hem is dat knipperen dus dat lukte niet goed, maar hij vond wel een andere manier. Ook hij vond zijn cadeautje leuk. Ook een handtekening en even op de foto. En toen was het tijd om naar huis te gaan. Ik was om half 4 thuis (ik moest eerst naar Oldenzaal en toen nog naar mijn eigen huis). En ik moest om kwart over 7 weer opstaan, omdat ik naar de efteling ging.

De foto’s kun je zien op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BBZZR7VH

‹‹ Premiere Ciske      De brief voor de koning ››