4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
Rode loper actie Ciske
  [ # 46 ] 05 October 2007 05:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Allemaal heel veel plezier en we verwachten natuurlijk wel uitgebreide verslagen!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 47 ] 06 October 2007 10:13 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

op http://www.musicals.nl/ staat bij Cikse de Rat nu ook een filmpje en vele foto’s

  [ # 48 ] 06 October 2007 11:23 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2003-03-21

Gisteravond naar de premiere geweest van Ciske de Rat .

Het is in mijn ogen een mooie en leuke musical die iedereen gezien moet hebben .

Wij (mijn vrouw en ik )hebben in iedergeval genoten .

Iedereen die dit voor ons mogelijk hebben gemaakt BEDANKT !

[ Gewijzigd: 07 October 2007 08:14 AM by F.Gankema ]
  [ # 49 ] 06 October 2007 01:32 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Idd mooie musical!!! Verslag(je) volgt nog, denk ik.

  [ # 50 ] 08 October 2007 04:36 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

De foto’s die Nashuatec maakt staan eindelijk online

http://www.nashuatec.nl/about_us/news_room/Fotoarchief/Ciske_de_Rat.xhtml

Er staan een paar musicalworldbekende tussen :-D

  [ # 51 ] 09 October 2007 04:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Wat een geweldige avond was het afgelopen vrijdag zeg! Allereerst een beetje kou lijden aan de loper (jammer dat het ons toegezegde vak niet bepaald tot zijn recht kwam, waardoor we aan de overkant van de straat tussen andere belangstellenden stonden), maar de voorstelling maakte alles goed!!!

Ik was bijzonder te spreken over Dave Dekker (jammer dat kinderen maar een aantal voorstellingen per kalenderjaar mogen spelen, want een betere Ciske kan ik me niet voorstellen), maar ook de andere kinderen waren briljant! Vooral kleine Bet (geen idee wie haar speelde) was subliem! Zo’n kleine meid en dan met zoveel gevoeligheid zo’n enorme strot opentrekken, briljant! De kids kunnen het nog ver schoppen als ze zo doorgaan.
In diverse recensies is het al gezegd, maar ik vond Jacobbien Elfers als grote Bet een enorme aanfluiting. Haar solo’s vond ik uitermate teleurstellend (eerlijk zijn: in de samenzang met Marleen kwam ze goed mee)! In tegenstelling tot de rest van de cast vond ik haar persoonlijk een miscasting.
Alle lof voor Danny, Marleen, Mariska, Marjolijn, Hugo en alle anderen.
Wat ik erg leuk en goed vond was de schakeling tussen de jongen en de man. Helaas miste ik het verhaal over de opgroeiende Ciske een beetje, maar dat komt misschien omdat ik het boek ook vrij goed ken. Het decor was enorm goed bedacht. Van een schoolklas direct doorgeschakeld naar een lokaal op de Grebbenberg en van de Grebbenberg direct terug naar het moment dat we Marjolijn voor het eerst op het toneel zien zijn fantastisch.

Ik heb al heel wat musicals gezien, maar deze musical komt met stip binnen in mijn top 3! Aan een ieder die (nog) twijfels heeft of je de musical wel/niet gaat zien zou ik zeggen: Gewoon gaan!!!

Het was een zeer geslaagde avond en ik ga zeker nog een keer (of vaker) de voorstelling bekijken!!

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 52 ] 09 October 2007 06:57 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Ben eigenlijk wel benieuwd wat er in de goodie bag zat die jullie hebben gekregen….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 53 ] 09 October 2007 07:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Eigenlijk niks 😉 want de tas wás de goodiebag.

Iets specifieker. De prijs was een tas van Ciske de Rat:

Deze, maar dan met een “galapremiere 5 oktober 2007” opdruk erop 😊 😊 Ben er héél blij mee!!
Verder kreeg elke gast een tasje met een paraplu, memoblok, pen van Old Amsterdam en dit dan in een papierentasje met Ciske-opdruk.

Had the best time, geniet er nog steeds van!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 54 ] 09 October 2007 09:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Wij waren met z’n 4en en hebben geen van allen de goodiebag ontvangen, jammer want ik vind hem erg leuk! Ik heb alleen het blauwe tasje meegekregen die iedereen meekreeg.
Staat het heel raar als ik SE mail met het verzoek me de goodiebag alsnog op te sturen? We moesten ons namelijk bij de dame melden die ons ook naar binnen heeft gebracht, maar ik heb haar de rest van de avond niet meer gezien (het was dan ook wel enorm druk).

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 55 ] 09 October 2007 11:14 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Die witte tas waren wij ook bijna misgelopen. Gelukkig kwam iemand van SE, die ons ook al eerder had geholpen met de kaartjes, ons nog achterna met “jullie krijgen ook nog zo’n tas”. (aardige man! 😉)
Maar dat blauwe tasje, dat je maar 1 per 2 personen kreeg, was dat niet de goodiebag??
Die witte tas kreeg je btw wel ieder 1, en niet maar 1 per 2 personen.

  [ # 56 ] 10 October 2007 07:12 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Het was de bedoeling dat de mensen die via musicalworld bij Ciske waren die witte tas kregen als herinnering. En iedereen die naar buiten ging kreeg dan ook nog die goodie-bag. Wij hebben wel die witte tas gekregen, ook van die man van SE. Hij gaf ook toe dat het een beetje mis was gegaan met die tasjes, maar dat ze gelukkig de meeste mensen wel hadden gevonden.
Wij hebben geen blauw tasje gehad, want die waren al op. Heel jammer, maar helaas.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 57 ] 10 October 2007 07:57 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2002-06-02

Toen wij naar buiten gingen, kregen we “alleen” het blauwe tasje. Jammer, het is een leuke tas. Ik heb evengoed een geweldige avond gehad.

  [ # 58 ] 10 October 2007 01:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

De actie met de goodie bag is inderdaad niet helemaal goed gegaan. Ik heb begrepen dat het de bedoeling was dat iedereen een bonnetje zou krijgen waarmee de tas kon worden opgehaald. Dit is niet gebeurd. H. Buurman van SE heeft nog een tijd bij de ingang gestaan, maar vertelde dat hij lang niet iedereen zou kunnen herkennen. Zelf neem ik ook aan dat hij daar niet uren heeft staan wachten, dus als je later bent vertrokken kan het inderdaad zo zijn dat je hem hebt gemist. Ik denk dat degene die nog geintresseerd zijn het best even kunnen mailen naar SE. Hoe en wat weet ik verder ook niet, geef alleen even aan wat in gehoord/begrepen heb 😉

  [ # 59 ] 10 October 2007 05:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een mailtje gestuurd naar SE. Nu maar kijken of ik hem eventueel toch nog kan bemachtigen. Ben al bij heel wat rode loper acties geweest en verzamel de cadeau’s die je na afloop krijgt inmiddels. Het was overigens de eerste keer dat ik ook daadwerkelijk de musical in premiere kon zien gaan en dat was al een ervaring op zich.

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 60 ] 10 October 2007 06:37 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Gaby* - 09 October 2007 07:07 PM

Eigenlijk niks 😉 want de tas wás de goodiebag.

Iets specifieker. De prijs was een tas van Ciske de Rat:

Deze, maar dan met een “galapremiere 5 oktober 2007” opdruk erop 😊 😊 Ben er héél blij mee!!
Verder kreeg elke gast een tasje met een paraplu, memoblok, pen van Old Amsterdam en dit dan in een papierentasje met Ciske-opdruk.

Had the best time, geniet er nog steeds van!

Hoopt Lisette en Gaby gauw weer te zien!  :engel:

Haha, niet alleen daarom hoor, maar ben wel nieuwsgierig!!!!

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5