Verslag Tarzan 11-10
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Nou ik ben dus 11 oktober voor de eerste keer naar Tarzan geweest, zal eerst ff de show bespreken, en daarna voor de geïnteresseerden de ‘au-belevenissen’ 😉

Cast:
Ik begin met de twee personen die voor mij echt de toppers van de avond waren, daarna zal ik ook de rest ff bespreken.
Brigitte Heitzer — Jane: Geweldig om haar weer eens live te zien, wat een stem, inleving, mimiek. Echt het hele totaalplaatje klopt bij haar. Ik geloof wat zij zingt en speelt, ze sleept me mee in haar wereld. Echt helemaal geweldig. Ik was al blij toen ik hoorde dat ik Brigitte als Jane zou hebben, nu vind ik het echt helemaal geweldig. *wat ik ook wel leuk vond was dat ze bij t eindapplaus ff oogcontact maakte, ff lachen zo van: k heb je gezien. Errug lief. * Nou ze was echt 1 van de toppers voor mij deze avond.

Clayton Peroti — Tark: De tweede topper van de avond. Hij speelt het zo leuk, de gezichten die hij trekt en de manier waarop hij z`n tekst zegt, echt super leuk. En wat een stem zeg, echt vet knap dat je zo kunt zingen terwijl je op kop hangt enzo. Echt een topper.

John Vooijs — Tarzan: Ik vond hem ook goed. Mooie stem heeft ie. Als ik naar de foto`s kijk, vind ik Ron wel wat meer een Tarzanuitstraling hebben als John, maar zijn spel en zang zijn gewoon goed.

Sanne Mielo — Kala: Mooie warme stem. Ze zet een goede Kala neer, vind haar in haar spel ook goed.

Jeroen Phaff — Korchak: Vond Jeroen ook heel goed *wordt wel een beetje saai zo, iedreen goed;) * Hij straalt echt uit van Ik ben de leider van de stam en jullie hebben naar mij te luisteren enzow. Errug goed gespeeld. Krachtige, mooie stem.

Arie Rustenburg — Clayton: Ook hij speelt goed, je krijgt echt een hekel aan hem door zijn maniertjes. En dat geweer, ik schrok elke keer als t weer afging.

Kleine Tarzan: Ik weet even niet meer wie de kleine Tarzan speelde, maar hij deed het ook goed. Echt zo`n stoer menneke vond k m, super gaaf. En een mooie stem.

De show:
Allereerst: wat een geweldig mooie show, en respect voor alle mensen die er aan mee werken. Zo knap met al die kunsten in de lucht enzo, echt super mooi en respect.
Ik zag de show vanaf rij 1. Dat vond ik heel gaaf, ik kon alles en iedereen goed zien op t podium en — wat ik heel belangrijk vind — ik kon echt de mimiek en inleving van de mensen op t podium zien.
Van het begin schrok k echt haha, wel heel gaaf. De decors, de artiesten, de muziek, ik vind alles zo mooi aan deze show. Eigenlijk moet ik m nog een keer zien, maar dan van verder weg voor het totaalbeeld. Ik heb er echter geen spijt van dat ik op rij 1 zat.
Ik vind de muziek echt super mooi in deze show, alle liedjes vind k eigenlijk mooi, natuurlijk zitten er wel wat liedjes in die ik mooier vind dan andere.
Gestamp in het kamp vind ik een leuke scene haha, geweldig zoals ze die tent steeds verder afbreken en alles ontdekken.
Van zo ver vind ik een heel mooi liedje, ook heel mooi gezongen door Brigitte.
Verloren verleden vind ik ook wel een hoogtepunt in de show, kippenvelnummer en mooi gezongen door John.
Voor het eerst vind ik ook heel mooi. De zang, het gevoel en ook even die omslag in het midden van het liedje van Jane, zo van waar ben ik nou mee bezig. Mooi nummer.
Het zijn geen vreemden vind ik persoonlijk niet zo mooi vertaald, ik vind de Engelse versie mooier.
Tja, wat kan k nog meer vertellen, ik zit nog helemaal vol van alle indrukken enzow. Ja k moest dus telken schrikken om het geweer van Clayton. Het samenspel tussen de acteurs vond ik heel goed. En nogmaals respect voor al het dansen en aan de touwen hangen enzo, echt heel knap.

De AU:
Nou we waren dus al vet vroeg bij de au, dus hebben bijna iedereen wel aan zien komen. Ben niet met iedereen op de foto geweest maar wel leuk om iedereen eens een keer aan zien komen, was nog nooit voor de show naar de au geweest.
Ben eerst met Clayton op de foto geweest, was echt heel stom ma mn fototoestel deed t eerst niet. Zegt ie zo: ja doe maar rustig, k heb geduld. Nou uiteindelijk toch gelukt. Ik vond Clayton echt een leuke man, heel lief en nam de tijd enzow.

Daarna nog even met John op de foto geweest, maar die is helaas mislukt, is bewogen. Beetje jammer maar John was ook heel lief en aardig.

Nou toen was t nog wachten op degene waar k voor kwam;) Brigitte. Om iets over half 7 kwam ze aanlopen, met t volgende commentaar: nou ja, alweer te laat? Volgens mij staat die klok gewoon voor. Ik had een kaartje voor Brigitte gemaakt om haar succes te wensen met Evita enzow, ff afgegeven. Vond ze super leuk, nog ff staan kletsen. Had ook in t kaartje gezet dat k naar de finale ging: ow dan moet k zorgen dat k dr in blijf. Had nog ff gevraagd of ze ‘Het is over’ nog een keer ging zingen. Nou dat wilde ze wel graag, ma ze wist t niet. Nadat ze ook van de anderen die er stonden kadootje en foto had gekregen nog ff verder gekletst over Evita, was echt heel gezellig. Ik vind Brigitte echt super lief en echt grappig haha, vond t kei leuk om ff met dr te kletsen.

Na de show ook nog ff naar de au geweest. Eerst kwam Brigitte naar buiten. Nog ff gevraagd of ze iets op me programmaboekje wilde schrijven. Vraagt ze zo: op de voorkant? Ja doe maar, halve voorkant vol geschreven haha, wel lief. Nog heel ff gezegd dat k dr echt super goed vond. ZE vond t ook een leuke rol om te spelen en dat was te zien;) Ze had me nog gezien in t publiek met t slotapplaus, zei ze nog ff.
Toen kwam Clayton langs lopen, ff gevraagd of ie nog ff geduld had 😉 begon ie te lachen. Heeft ook nog ff wat op me boekje geschreven. Zegt ie zo en genoten van de show, ja natuurlijk. Waar we zaten: ja op rij 1. Zegt ie zo ow waren jullie dat;) vond m echt grappig.
Toen nog ff op John gewacht, die heeft ook nog ff wat op me boekje gezet.
Daarna weer richting huis gegaan. T was een mooie show, zeker voor herhaling vatbaar;)

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 1 ] 12 October 2007 01:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

leuk verslag!

Ik wil Brigitte ook nog graag als Jane zien, maar als ze evita wordt komt dat er sowieso niet meer van denk ik.

  [ # 2 ] 12 October 2007 07:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  327
Geregistreerd  2006-03-20

**

[ Gewijzigd: 19 March 2012 10:49 AM by tamraafan ]