1 of 3 |  1 2 3 > 
Opvolger “Wie wordt Evita”
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Oké, de Nederlandse versie van ‘How do you solve a problem like Maria’ hebben we gehad. Nu nog de Nederlandse versie voor ‘Any Dream Will Do’. Wanneer gaan we een mannelijke hoofdrol kiezen? En nog veel belangrijker… voor welke rol? Zou het al Joe in Sunset Boulevard worden? Of voor een nog onbekende productie?

Welke mannelijke hoofdrol zouden jullie graag gecast zien worden via televoting?
Wat suggesties: Jekyll & Hyde, The Phantom, Fiyero, Bert (Mary Poppins), Link Larkin, Princeton / Rod, Billy (Elliot), King Arthur

  [ # 1 ] 22 October 2007 09:08 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Link Larkin!!

  [ # 2 ] 22 October 2007 10:06 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-11-10

Mij maakt het niet uit, mannelijke of vrouwelijke hoofdrol. De rol die mij op dit moment het meest interessant lijkt voor TV-casting, is Tracy Turnblad. Als ze trouw blijven aan het stuk en dus geen meisje in een fat-suit casten, moeten ze daar ECHT onbekende meiden voor gaan zoeken. Meiden die in enige andere show (of zelfs op opleidingen) niet zo snel een kans zullen krijgen. En ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik vond Nikki Blonsky, de film-Tracy, geweldig. Waar halen ze zo iemand toch vandaan? De zoektocht naar de Nederlandse Tracy zal volgens mij boeiende TV opleveren!

  [ # 3 ] 22 October 2007 10:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De rechten van het BBC concept liggen bij Stage Entertainment dus ‘Hairspray’ valt helaas al af. Mij lijkt Joe Gillis uit Sunset de meest voor de hand liggende keuze, maar ik lees net dat die vreselijke High School Musical ook naar Nederland komt :(

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 4 ] 22 October 2007 10:49 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Oh jippie! Daar zat ik nu echt op te wachten :S , gaan we dan net als in Amerika koppeltjes kiezen?

  [ # 5 ] 22 October 2007 11:00 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

eastwick - 22 October 2007 10:10 AM

De rechten van het BBC concept liggen bij Stage Entertainment dus ‘Hairspray’ valt helaas al af. Mij lijkt Joe Gillis uit Sunset de meest voor de hand liggende keuze, maar ik lees net dat die vreselijke High School Musical ook naar Nederland komt :(

Serieus? Het scriptvan de stage versie lijkt als twee druppels water op dat van Grease. Nog meer dan de film? Ja, nog meer dan de film.  :vaag:

Frits Sissing’s opmerking kon je ook dubbel opvatten toen hij zei: Tot volgend jaar… *oops* als we weer zo’programma maken… Net hoe je het wil horen natuurlijk 😉

  [ # 6 ] 22 October 2007 11:22 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ow alsjeblieft nooit meer zo’n programma!!
dat kan ik echt niet aan….

  [ # 7 ] 22 October 2007 11:30 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Lijkt me leuk, een mannenversie. Welke ? Géén van de genoemde musicals lijkt me wat. Naar mijn idee moet het gaan om een relatief jeugdige rol in een bij het grote publiek bekende musical, waarbij de focus van de musical draait rondom deze mannelijke hoofdrol.

In Engeland was Joseph ideaal hiervoor, het voldeed aan al deze criteria. Hier niet of minder omdat de muscial hier bij het grote publiek niet of nauwelijks bekend is. Phantom/Jekyll-Hyde valt af, m.i., omdat het om een te oude hoofdrol gaat. Billy Elliot juist omdat het een veel te jonge rol is. Joe in Sunset ook niet, omdat dat nu juist dé musical is die rondom een vrouwelijke hoofdrol draait. Ook al is Joe een vrij grote rol, Sunset Blvd is Norma Desmond en niet Joe Gillis. Die anderen genoemden ken ik niet of slechts van naam, valt dus af vanwege de onbekendheid.

Wat mij betreft was JCS een perfecte musical voor TV-casting in NL geweest, maar die hebben we te recent gehad, jammer. Wat dan wel ? Chris in Miss Saigon ? Of zijn we aan deze revival nog niet toe ? Ja, ik weet het ineens, helemaal goed: Galileo in WWRY. Musical zelf is dan wel onbekend in NL, dat wordt goedgemaakt omdat iedereen de Queen nummers kent en dus wel een gevoel heeft welk soort stem die nummers moet zingen. Lijkt me gaaf: ik ga dus voor de WWRY als mannelijke Evita-versie.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 8 ] 22 October 2007 11:31 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Zie het bericht op de homepage van High School Musical en ik denk dat we het antwoord al kunnen invullen….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 9 ] 22 October 2007 12:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ja, daar paste ik mijn laatste antwoord ook op aan, maar daar staat ook ‘mogelijkheid’ en ‘nog niet 100% zeker’.

  [ # 10 ] 22 October 2007 12:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

High School Musical als opvolger van Evita??
Hoe zit t dan met Andre Hazes de musical? Toch geen open einde productie hé??!!

  [ # 11 ] 22 October 2007 01:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Als we in de volgende ronde onze Andre Hazes mogen kiezen haak ik af.
Dat trek ik echt niet.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 12 ] 22 October 2007 02:17 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Mo - 22 October 2007 01:08 PM

Als we in de volgende ronde onze Andre Hazes mogen kiezen haak ik af.
Dat trek ik echt niet.

Hahahahaha ik zie ‘t al helemaal voor me. En dan in plaats van in de finale “Huil niet om mij, Argentina” “Zij gelooft in mij” er uit bleren 😛

  [ # 13 ] 22 October 2007 03:29 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

IngeG - 22 October 2007 02:17 PM
Mo - 22 October 2007 01:08 PM

Als we in de volgende ronde onze Andre Hazes mogen kiezen haak ik af.
Dat trek ik echt niet.

Hahahahaha ik zie ‘t al helemaal voor me. En dan in plaats van in de finale “Huil niet om mij, Argentina” “Zij gelooft in mij” er uit bleren 😛

nu je het zo zegt!!laat maar komen!!wat humor op de zondagavond is nooit weg!

  [ # 14 ] 22 October 2007 05:05 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Judaz - 22 October 2007 12:06 PM

High School Musical als opvolger van Evita??
Hoe zit t dan met Andre Hazes de musical? Toch geen open einde productie hé??!!

Er is nooit verteld wanneer Andre Hazes de musical uitgebracht zou worden.. Alleen dat ze er mee bezig waren.. ik denk de opvolger van Sunset..

  [ # 15 ] 22 October 2007 05:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

dokter_P - 22 October 2007 05:05 PM
Judaz - 22 October 2007 12:06 PM

High School Musical als opvolger van Evita??
Hoe zit t dan met Andre Hazes de musical? Toch geen open einde productie hé??!!

Er is nooit verteld wanneer Andre Hazes de musical uitgebracht zou worden.. Alleen dat ze er mee bezig waren.. ik denk de opvolger van Sunset..

op http://www.musicals.nl heeft wel gestaan waneer ze hem wilden brengen, het was de bedoeling in 2009

 1 2 3 > 
1 of 3