1 of 2 |  1 2 > 
Ger Savelkoul in Idols!
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Tot mijn complete verbijstering kwam Ger Savelkoul afgelopen zaterdag langs in Idols en werd natuurlijk doorgelaten naar de volgende ronde.

Ik zie Ger als een musicalacteur, een professional en was verbaasd hem hier tussen de tergend slechte amateurs te zien.

[ Gewijzigd: 23 October 2007 03:11 PM by Mo ]
   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 1 ] 22 October 2007 01:38 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Mo - 22 October 2007 01:31 PM

Tot mijn complete verbijstering kwam Ger Savelkous afgelopen zaterdag langs in Idols en werd natuurlijk doorgelaten naar de volgende ronde.

Ik zie Ger als een musicalacteur, een professional en was verbaasd hem hier tussen de tergend slechte amateurs te zien.

Ger Savelkoul en niet Savelkous

maar hij zal wel bekendheid willen…

  [ # 2 ] 22 October 2007 02:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ja, ik had het al een tijdje geleden van iemand gehoord. Als je meer bekendheid wilt moet je vooral mee gaan doen aan idols. En trouwens…als je meedoet aan idols kom je uiteindelijk toch weer bij musical terecht.Tenminste, dat idee heb ik

  [ # 3 ] 22 October 2007 02:24 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

lisaatje - 22 October 2007 02:00 PM

En trouwens…als je meedoet aan idols kom je uiteindelijk toch weer bij musical terecht.Tenminste, dat idee heb ik

Haha, interessant dat je dat zegt. Het is idd bij sommige wel het geval (Dewi, Yuli, Jamai, Jim, etc.). Ik denk dat dat komt omdat musical op zich gewoon steeds populairder wordt in Nederland en artiesten nu ineens ook over die mogelijkheid na gaan denken, waar ze dat een paar jaar geleden misschien nog niet gedaan hadden.

  [ # 4 ] 22 October 2007 03:58 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Haha, dat vind ik nou echt triest!
Met JCS destijds merkte je dat hij echt wou opvallen etc. Ik hoop dat ie afvalt, want zo goed is ie echt niet!
Zulke wanhopige daden zie je vaker bij artiesten op tv!

  [ # 5 ] 22 October 2007 11:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Pierre Alexandre heeft meegedaan met So You Wanna Be A Popstar en ging de eerste ronde door, maar daarna heb ik niets meer van hem gehoord!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 6 ] 23 October 2007 10:42 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik kan me wel voorstellen dat je als ‘ensemble’ artiest eens iets anders wilt. Of meer bekendheid wilt hebben..
en dan denk, joh laat ik voor de grap eens mee doen aan zo’n programma..

Wie weet krijg je meer bekendheid..

  [ # 7 ] 23 October 2007 10:51 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

IngeG - 22 October 2007 02:24 PM
lisaatje - 22 October 2007 02:00 PM

En trouwens…als je meedoet aan idols kom je uiteindelijk toch weer bij musical terecht.Tenminste, dat idee heb ik

Haha, interessant dat je dat zegt. Het is idd bij sommige wel het geval (Dewi, Yuli, Jamai, Jim, etc.). Ik denk dat dat komt omdat musical op zich gewoon steeds populairder wordt in Nederland en artiesten nu ineens ook over die mogelijkheid na gaan denken, waar ze dat een paar jaar geleden misschien nog niet gedaan hadden.

Ger deed het goed tijdens Idols, maar weet je waarom ik denk dat de meeste mensen uit dat programma in de musical terechtkomen? Zij kunnen allemaal zingen (behalve Erik in Idols2) en waar moet je goed kunnen zingen..Juist, musicals. Maud gaat binnenkort toch ook in een musical spelen? Zie Floortje dat ook nog wel doen.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 8 ] 23 October 2007 10:59 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

nahpetS - 23 October 2007 10:51 AM

Zij kunnen allemaal zingen.

Daar wisselen de meningen over. Misschien wil Ger gewoon een andere kant op; Idols kan daarvoor geschikt zijn (al is dat programma voor mijn gevoel ook een aflopende zaak). Als hij “het” heeft zou het een boost aan zijn carriere kunnen geven.

  [ # 9 ] 23 October 2007 11:42 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Jeroen - 23 October 2007 10:59 AM
nahpetS - 23 October 2007 10:51 AM

Zij kunnen allemaal zingen.

Daar wisselen de meningen over. Misschien wil Ger gewoon een andere kant op; Idols kan daarvoor geschikt zijn (al is dat programma voor mijn gevoel ook een aflopende zaak). Als hij “het” heeft zou het een boost aan zijn carriere kunnen geven.

Oké, ze zijn niet allemaal even geweldig. MAar over het algemeen kunnen alle finalisten redelijk tot goed live zingen. Met een beetje scholing en coaching kunnen zij voortreffelijk in musicals spelen… Alleen dans… tja

Idols kan ook gewoon een opstapje zijn ... dat is eigenlijk nog slim ook!

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 10 ] 23 October 2007 02:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

nahpetS - 23 October 2007 10:51 AM

maar weet je waarom ik denk dat de meeste mensen uit dat programma in de musical terechtkomen? Zij kunnen allemaal zingen (behalve Erik in Idols2) en waar moet je goed kunnen zingen..Juist, musicals.

maaruh om in musicals te spelen moet je heel wat meer kunnen dan alleen zingen! Als je alleen maar goed kunt zingen betekend dat echt niet meteen dat je ook een musical in kan.

  [ # 11 ] 23 October 2007 02:13 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

lisaatje - 23 October 2007 02:02 PM
nahpetS - 23 October 2007 10:51 AM

maar weet je waarom ik denk dat de meeste mensen uit dat programma in de musical terechtkomen? Zij kunnen allemaal zingen (behalve Erik in Idols2) en waar moet je goed kunnen zingen..Juist, musicals.

maaruh om in musicals te spelen moet je heel wat meer kunnen dan alleen zingen! Als je alleen maar goed kunt zingen betekend dat echt niet meteen dat je ook een musical in kan.

Dat zeg ik ook niets, maar zang is wel de juiste basis voor een musical. Dansen kan je vaak beter leren dan zingen, dat moetje in je hebben.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 12 ] 27 October 2007 05:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Ger heeft voor JCS 2 jaar geschitterd in Jeans en omdat ik daar een groot fan van ben heb ik hem allerlei nummers diverse malen horen zingen. En altijd goed!  Nederlands,  Engels, rock, pop, ballad.

Als hij dit wil, dan moet ie het lekker doen.

Heb hem helaas niet gezien in Idols.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 13 ] 27 October 2007 10:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Mijn eerste reactie is: god, een beetje treurig…

Maar je weet niet wat iemand beweegt.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 14 ] 28 October 2007 09:39 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  65
Geregistreerd  2005-02-06

Lees hier positieve en negatieve dingen… hoe dan ook.. ieders mening….
Ik hoop dat ie t gaat winnen.. en of.. nog veel belangrijker.. dat ie er mee gaat bereiken wat ie er mee bereiken wil…..
Ger… toi toi toi…. Ik ga idd zeker naar je kijken.. en waar daar mogelijk op je stemmen.
En .... nou heb ik een leuk doel om Idols te gaan volgen….

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl
http://robbertvandenbergh.clubs.nl
http://bramblankestijn.clubs.nl/
http://pauldonkers.clubs.nl/
http://ferrydegraaf.clubs.nl/

  [ # 15 ] 25 November 2007 08:41 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Nou, voor degenen die het gevolgd hebben (ik dus): Ger is niet door na de eerste theaterronde. Helaas. Is dit nu nadelig voor zijn musicalcarrière? Ik weet het niet. Ik vind het in ieder geval heel sneu voor hem.

 1 2 > 
1 of 2