1 of 2 |  1 2 > 
SUSAN (uit op zoek naar EVITA, hoofdrol in Les Miserable)
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  188
Geregistreerd  2005-11-26

Meteen aangenomen door producent moeder aller musicals

SUZAN TOCH WINNARES!
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Terwijl ze dacht voor een troostend gesprek op het kantoor van Joop van den Endes directeur Erwin van Lambaart te moeten komen, wachtte Suzan Seegers een enorme verrassing. Erwin bracht het goede nieuws aan de overweldigde Limburgse sopraan.

Haar nieuwe lover in het stuk, Jamai, die de rol van Marius speelt, stond achter de deur met rode rozen. Suzan stamelde alleen maar: ” Kan iemand me knijpen… Wat zullen mijn vader en moeder zeggen. En de harmonie in Melick?”

Ze is ras-Limburgse, maar ze woont in Amsterdam. Voor het gesprek op het hoofdkantoor van Joop van den Ende is de 26-jarige Suzan toch halsoverkop uit het zuiden teruggekomen. “Alles zat in de was”, verontschuldigt ze haar outfit. “Ik heb maar wat aangeschoten. En de schoenen zijn nog van Op zoek naar Evita. Ik ben echt zo in de trein gesprongen…”

De kleine Suzan - “ik ben 1 meter 57” - is overrompeld door haar hoofdrol in Les Misérables. “Dit was ondenkbaar. Dit had ik echt nooit gedacht. Wat waanzinnig.” Ze was naar haar geboortegrond teruggegaan om uit te huilen. “Het breekt je toch, omdat zowel winnares Brigitte als ik voor de rol van Evita echt alles op alles had gezet, afgelopen zondag. Ik ben thuis echt heel erg getroost. Toen ik bij mijn ouders op de bank zat, zetten ze eerst alleen een stuk brie en een pak toastjes op tafel, maar even later ging de bel en werd ik ontvoerd. De harmonie kwam me halen en er was een heel feestprogramma voor me opgezet. Ook al had ik niet gewonnen, ze wilden me toch vertellen dat ze me goed vonden.”

Zie verder De Telegraaf

  [ # 1 ] 26 October 2007 11:12 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

dit is nu al het 3de topic hier over (zie Les Mis topic en Op Zoek naar Evita topic)

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 2 ] 26 October 2007 11:12 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2005-12-20

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  [ # 3 ] 26 October 2007 11:18 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-12-21

Jaaaa, geweldig…....Les Mis heeft wel een super cast Pffffff. Dat wordt sparen want een aantal keren Rotterdam, kaartjes, een aanslag op m’n portemenee 😉 . Maar dat maakt niet uit, Suzan als Cosette, helemaal te gek :ster:

  [ # 4 ] 26 October 2007 01:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Margop - 26 October 2007 11:18 AM

Jaaaa, geweldig…....Les Mis heeft wel een super cast Pffffff. Dat wordt sparen want een aantal keren Rotterdam, kaartjes, een aanslag op m’n portemenee 😉 . Maar dat maakt niet uit, Suzan als Cosette, helemaal te gek :ster:

Idd een te gekke cast, ik ga nu alvast sparen!!
Suzan, Nurlaila, Celine, Jamai, Carlo, Rene…..echt gewoon WOW!!
Nieuwe verslaving is geboren lijkt mij…

  [ # 5 ] 26 October 2007 03:24 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Susan, gefeliciteerd met deze fantastische rol! Ze kan het kei goed, dat weet ik zeker! Het is een hele eer, enne.. de dames die niet Evita zijn zijn allemaal fantastisch en komen er echt wel! Voor Susan is dit natuurlijk een geweldige stap in haar carriere .. Geniet ervan ..

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 6 ] 26 October 2007 03:46 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik vind het echt super voor haar dat ze toch nog een hoofdrol te pakken heeft! Was ook wel te verwachten 😄

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 7 ] 26 October 2007 09:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Echt leuk! 😊
Is ook grappig dat ze nu met Celine Purcell speelt en niet in plaats van..

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 8 ] 26 October 2007 09:49 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

AI, ze was net bij het L1Nieuws (L1 is een limburgse zender) een interview met Suzan..

daarin vertelde ze dat het niet zo erg is om nummer twee te zijn. Sommige artiesten die tweede zijn geworden zijn super succesvol. Hierbij gaf ze het voorbeeld van Jamai haar tegenspeler bij Les Mis.. want hij was immers ook tweede..

Eehm.. Jamai was toch eerste..

  [ # 9 ] 26 October 2007 10:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

jah idd:P aghjah foutje kan gebeuren

  [ # 10 ] 26 October 2007 10:08 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-12-21

Ik heb het ook gezien hahahahaha , achja, inderdaad een foutje wat Jamai betreft maar ze heeft wel gelijk, vaak zijn de tweede plaatsen net zo of misschien wel succesvoller dan de eerste plaatsen. Nou, ik denk dat Suus heel succesvol gaat worden…...nee, succesvol is 😉

  [ # 11 ] 27 October 2007 09:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Hahaha, zo te horen is Suzan een echte idolsfan!
Achja, foutje kan gebeuren

  [ # 12 ] 28 October 2007 05:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik had het eerlijk gezegd wel verwacht dat Suzan de rol van cosette zou krijgen want dat was de enigste rol die nog niet vergeven was
ERg toevallig toch

Maar toch het is Suzan van harte gegunt

En nu wil ik heeeeeeeeleeeeemaaaaaal naar LES MIS en misshjcien wel meerdere keren
oef dat wordt een aanslag op mijn portomonee
hopen dat les mis gaat toeren en Eindhoven aandoet

Volgens mij is dit laatste ijdele hoop

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 13 ] 28 October 2007 06:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Net in de internetuitzending van Life and Cooking zei ze weer dat Jamai 2e was. En zowel Carlo als Irene beamen dat…

Jammer dat het zo kort was, maar ik vond het een leuk stukje bij Life and Cooking

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 14 ] 29 October 2007 02:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

gordijntje - 28 October 2007 06:05 PM

Net in de internetuitzending van Life and Cooking zei ze weer dat Jamai 2e was. En zowel Carlo als Irene beamen dat…

Jammer dat het zo kort was, maar ik vond het een leuk stukje bij Life and Cooking

kun je dat op internet eigenlijk terugkijken..?

  [ # 15 ] 29 October 2007 06:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

gordijntje - 28 October 2007 06:05 PM

Net in de internetuitzending van Life and Cooking zei ze weer dat Jamai 2e was. En zowel Carlo als Irene beamen dat…

Nou, dan komt ze waarschijnlijk nooit hier op het forum 😉.

 1 2 > 
1 of 2