2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Tarzan 35 euro!!!
  [ # 16 ] 29 November 2007 08:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Pfff het is echt onmogelijk om nog 5 plaatsen naast elkaar te vinden, en het is sowieso vreselijk veel moeite om nog thuis te komen!

  [ # 17 ] 29 November 2007 11:00 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Wij zijn het eindelijk ook eens geworden over een datum, we gaan 12 dec, rij 4 :D

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 18 ] 29 November 2007 01:36 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2004-01-23

Hey Lisa,
En als je eens kijkt voor 1x2 en 1x3 plekken.
Zit je wel niet allemaal bij elkaar, dus misschien wel minder leuk, maar in de financieën scheelt het nog steeds erg veel!

   Handtekening   

“I’ll be with you like a handprint on your heart”

  [ # 19 ] 29 November 2007 03:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ampie - 29 November 2007 01:36 PM

Hey Lisa,
En als je eens kijkt voor 1x2 en 1x3 plekken.
Zit je wel niet allemaal bij elkaar, dus misschien wel minder leuk, maar in de financieën scheelt het nog steeds erg veel!

bedankt voor de tip! Maar eentje is nu al afgehaakt, dus het gaat nu nog om 4 personen.
We zijn van plan de voorstelling van 7 december te pakken.
Ik hoop alleen wel dat we nog thuis gaan komen dan!!

  [ # 20 ] 29 November 2007 03:59 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Sndr - 27 November 2007 09:39 PM

Gereseveerd voor vrijdag 14 december!
De vrijdag gaat natuurlijk best hard, dus we hebben nu kaarten voor de loge - 4e rij, stoel 3, 5 en 7.
Lijken jullie dat goede plaatsen? Het is altijd kiezen hè... Gezichtsuitdrukkingen of overzicht! 😄

Ik ga ook op een vrijdag, maar toen ik kaarten bestelde waren er nog heel veel plekken over. Kon zelfs nog kiezen tussen rij 4 of 7! En vrienden van mij gaan ook diezelfde vrijdag, en rij 3.

Maar supertof dat je gelukkig wel kaarten hebt. Weet niet of het goede plaatsen zijn, nog nooit in een loge gezeten daar, geloof ik.

  [ # 21 ] 29 November 2007 06:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

__niX - 29 November 2007 03:59 PM
Sndr - 27 November 2007 09:39 PM

Gereseveerd voor vrijdag 14 december!
De vrijdag gaat natuurlijk best hard, dus we hebben nu kaarten voor de loge - 4e rij, stoel 3, 5 en 7.
Lijken jullie dat goede plaatsen? Het is altijd kiezen hè... Gezichtsuitdrukkingen of overzicht! 😄

Ik ga ook op een vrijdag, maar toen ik kaarten bestelde waren er nog heel veel plekken over. Kon zelfs nog kiezen tussen rij 4 of 7! En vrienden van mij gaan ook diezelfde vrijdag, en rij 3.

Maar supertof dat je gelukkig wel kaarten hebt. Weet niet of het goede plaatsen zijn, nog nooit in een loge gezeten daar, geloof ik.

Loge is mooi! Je zit dan in de stoelen aan de zijkant van de zaal tegen de ring aan. Even zoeken naar het plaatje van het circustheater.

..

(een plattegrond)!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 22 ] 29 November 2007 10:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

We zitten in de Fortis Loge, bij dat kruisje dus… 😄

  [ # 23 ] 30 November 2007 11:38 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2004-01-23

lisaatje - 29 November 2007 03:38 PM
Ampie - 29 November 2007 01:36 PM

Hey Lisa,
En als je eens kijkt voor 1x2 en 1x3 plekken.
Zit je wel niet allemaal bij elkaar, dus misschien wel minder leuk, maar in de financieën scheelt het nog steeds erg veel!

bedankt voor de tip! Maar eentje is nu al afgehaakt, dus het gaat nu nog om 4 personen.
We zijn van plan de voorstelling van 7 december te pakken.
Ik hoop alleen wel dat we nog thuis gaan komen dan!!

Waar moet je vandaan komen dat je niet weet of je thuis gaat komen?
Ik ken het probleem trouwens hoor.
Een avondshow is aan mij niet besteed als ik nog naar huis wil, kom echt nog maartot eindhoven en dan moet ook wel alles meezitten!

   Handtekening   

“I’ll be with you like a handprint on your heart”

  [ # 24 ] 30 November 2007 05:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ampie - 30 November 2007 11:38 AM

Waar moet je vandaan komen dat je niet weet of je thuis gaat komen?
Ik ken het probleem trouwens hoor.
Een avondshow is aan mij niet besteed als ik nog naar huis wil, kom echt nog maartot eindhoven en dan moet ook wel alles meezitten!

Ik kom vanuit den bosch. Dus dan moet je na de show de allerlaatste trein zien te pakken en dat lukt dan maar net (of net niet)..

  [ # 25 ] 01 December 2007 01:06 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2004-10-27

Volgens mij moet dat prima lukken hoor…ik kom vanuit Nijmegen als ik naar de show ga en ik hoef niet eens de eerste tram te pakken om de trein van 23.36 in den haag centraal te halen richting utrecht…en de laatste trein vanuit utrecht naar nijmegen en die naar den bosch/eindhoven gaan volgens mij op hetzelfde tijdstip en die heb ik eigenlijk altijd nog gehaald…

  [ # 26 ] 01 December 2007 08:21 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Als ik met de trein zou gaan moet ik eerder bij de show weg. Mijn laatste trein gaat om 23.06. Gelukkig heb ik een rijbewijs en een auto 😉

  [ # 27 ] 01 December 2007 06:55 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2004-01-23

Ik ben 22 december van de partij!
Heb er heel veel zin in.
Samen met mijn vriendje ga ik vanaf rij 9 genieten!
Ik heb er zin in!

   Handtekening   

“I’ll be with you like a handprint on your heart”

  [ # 28 ] 01 December 2007 07:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hee Ankie wat leuk 📣
Kzie je dan! (weet niet of je naar de a.u. gaat, maar anders zie ik je vast ergens in de zaal ofzo 😄).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 29 ] 01 December 2007 09:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

He damens en heren uit het zuidens des lands (tot Eindhoven dan)
vanaf 9 dec is er nachtnet tot Eindhoven dwz onder voorbehoud van donderdag op vrijdag
en zeker van vrijdag op zaterdagnacht en van zaterdag op zondagnacht
het enige probleem wat je waarschijnlijk zult tegenkomen is dat je een trein van Den Haag naar Rotterdam moet nemen en dan moet overstappen naar een intercity naar Eindhoven die ook in Breda, tilburg stopt
Voor mensen uit Den Bosch die zullen dan of via Utrecht moeten reizen of via Tilburg want volgens mij kwamen er ook nachtelijke pendeltreinen tussen tilburg en Den Bosch

Er is namelijk nachtnet tussen Eindhoven- Amsterdam (stopt in Den bosch en Utrecht) en Eindhoven - Rotterdam

voor verdere info zie nachtnet

Voor mij is dat wel erg fijn
aangezien ik in eindhoven woon

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 30 ] 02 December 2007 07:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

super nieuws over de trein, zelf woon ik in Den Bosch en als ik bijvoorbeeld naar het M-Lab ga (en dat is vaak) is het altijd rennen, racen om de trein te halen, de link van Ivje werkt (bij mij) niet, hier de info van ns.nl

In de Randstad rijden elke nacht, ieder uur treinen van het Nachtnet tussen Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Centraal, Leiden Centraal, Schiphol, Amsterdam Centraal en Utrecht v.v.

Met ingang van de dienstregeling voor 2008 op 9 december 2007 rijden van vrijdag t/m zondag nachttreinen ook tussen de Randstad en Brabant . In de nacht van donderdag op vrijdag rijden ze onder voorbehoud.

Deze nachttreinen rijden vanaf:

Rotterdam Centraal door naar Dordrecht, Breda en Tilburg
Utrecht Centraal door naar ‘s-Hertogenbosch en Eindhoven
Tussen ‘s-Hertogenbosch en Tilburg rijden pendel Nachtnettreinen.

Voor het Nachtnet koopt gewoon een enkele reis of retour en betaalt dus niets extra. Alle kaartjes zijn namelijk geldig op de daarop vermelde dag van 0.00 uur tot de volgende dag 04.00 uur. Tenzij anders is vermeld.

Vertrektijden van het Nachtnet vindt u in de NS Reisplanner (link opent in nieuw venster).

Alleen wat ik afvraag wat ze nou percies bedoelen met: In de nacht van donderdag op vrijdag rijden ze onder voorbehoud.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7