430 of 458 | ‹ First  < 428 429 430 431 432 >  Last ›
Te zien op tv/ internet / in tijdschriften
  [ # 6436 ] 30 October 2017 04:10 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Nu West Side Story bij Max

  [ # 6437 ] 30 October 2017 04:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Theo - 30 October 2017 09:44 AM

Ik las het vanmorgen ook. Walgelijk en vooral hoe hij zich verschuilt achter allerlei smoesjes. Nu niet gaan zitten janken als je zoiets hebt gedaan en durft te beweren, ja sorry, ik was dronken, ik wist er niets meer van.

Kom nou, het is echt niet alleen in films dat iemand eens zoveel drinkt dat hij of zij de volgende dag niet meer weet wat hij of zij gedaan of gezegd heeft. Ik wil het niet goedpraten dat Spacey met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een minderjarige heeft aangerand, maar het is echt niet onmogelijk dat hij het zich niet herinnert (of zich niet herinnert dat zijn bejegening ongepast was). Hoe ik de reactie van Spacey interpreteer, is dat hij oprecht geschrokken is van de beschuldiging aan zijn adres, en dat als het inderdaad zo gelopen is als Rapp zegt (ik zeg niet dat Rapp liegt, wij weten niet wat er gebeurt is omdat we er niet bij waren en Spacey bevestigt het niet) hij bij zichzelf te rade moet gaan waar dit gedrag vandaan kwam. Volgens mij zegt Spacey heel iets anders dan “ik heb het niet gedaan”. De timing voor een coming-out vind ik wat ongelukkig gekozen, ik heb het woord “pedo” vandaag al vaak voorbij zien komen… (Maar niet uit de kast komen was eigenlijk niet denkbaar, met deze beschuldigingen.)

[ Gewijzigd: 30 October 2017 05:11 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 6438 ] 30 October 2017 10:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Christanne de Bruijn nu in De Spa op SBS6.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 6439 ] 31 October 2017 05:35 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

William Spaaij heeft de door hem geschreven en geproduceerde film “30 Milligram” -waar hij tevens de hoofdrol in speelt- op Youtube gezet: https://www.youtube.com/watch?v=VpBFoB5Kx4s

  [ # 6440 ] 01 November 2017 05:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Barrie Stevens begint een eigen theaterschool:

Barrie Stevens (73) start eigen ‘Fame-school’

Hij had al eens een eigen dansschool, Dance Unlimited in Amsterdam en was vervolgens tien jaar lang artistiek directeur van de musicalopleiding van Fontys Hogescholen in Tilburg. In het opleiden van jongeren voor het theatervak blijft BARRIE STEVENS een missie zien en dus begint hij op zijn 73e nog doodleuk aan een nieuwe uitdaging.

Broadway Talents, dat is de naam van de opleiding voor gemotiveerde, talentvolle jongeren met ambities op het gebied van musicaltheater. Barrie: ,,Mijn opleiding is een aanvulling op het aanbod dat er bij de Telekids Musicalschool, de RTL Talent Academy en de Frank Sanders Academie voor musicaltheater al is.’’

Barrie, die niet alleen op televisie - onder meer als jurylid bij de Soundmixshow - maar ook in het theater een enorme staat van dienst heeft, zegt een geweldige plek te hebben gevonden waar hij zijn opleiding kan gaan geven. ,,We nemen plaats aan de Amsterdamse Zuidas bij het ROC Amsterdam, waar we over twee schitterende studio’s beschikken. De sfeer en de faciliteiten zijn daar fantastisch, vergelijkbaar met die legendarische televisieserie Fame. Het lesprogramma is doelgericht en geeft jongeren het enthousiasme en de spirit om het vak in te gaan en hun eigen talenten te ontdekken. Bedoeling is op termijn uit te breiden naar een volledige musicalacademie.’’

Barrie is niet de eerste bekendheid die met een theateropleiding begint. WILLEM NIJHOLT, inmiddels gestopt, en FRANK SANDERS gingen hem voor. ,,Jongeren van tien tot en met achttien jaar kunnen vanaf september volgend jaar bij Broadway Talents terecht’’, vervolgt de kersverse directeur. ,,De opleiding biedt een wekelijks lesprogramma met zang, dans en drama. Vanaf februari is er al de Broadway Talents PreView. Dé uitgelezen kans voor leerlingen om kennis te maken met de nieuwe opleiding en zich te verzekeren van een plekje in de eerste lichting die in september 2018 dus van start gaat. Er zijn slechts twee klassen, en vol is vol. Vanaf vandaag kun je je via de site van Broadway Talents aanmelden voor de audities, op 25 november bij het ROC Amsterdam.’’

bron: https://www.telegraaf.nl/entertainment/1002068/barrie-stevens-73-start-eigen-fame-school

  [ # 6441 ] 03 November 2017 08:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Naast Cindy Bell en Aïcha Gill nam ook Sandor Stürbl deel aan de blind auditions van The Voice. Het was behoorlijk theatraal, zullen we maar zeggen 😉

  [ # 6442 ] 04 November 2017 11:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Mijn hemel wat een ramp was dat! Geen enkele dosering en hij klonk als een kikker…

  [ # 6443 ] 07 November 2017 11:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ook regisseur Job Gosschalk is beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag en niet zo’n beetje ook ....

Nu.nl

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 6444 ] 07 November 2017 12:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Theo - 07 November 2017 11:54 AM

Ook regisseur Job Gosschalk is beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag en niet zo’n beetje ook ....

Nu.nl

Vreselijk. Wel heel goed dat er meteen zo kordaat wordt opgetreden. Kunnen anderen nog wat van leren.

  [ # 6445 ] 07 November 2017 12:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Enige tijd geleden plaatste Nieuwe Revu al een artikel over “de Nederlandse Harvey Weinstein” dat redelijk zijn kant op wees, maar dat bevatte geanonimiseerde verhalen over een anonieme dader. ‘t Leek destijds meer sensatiezucht dan onderzoeksjournalistiek, maar het bevatte dus helaas wel de waarheid.. Wát een nare verhalen allemaal. Dat hij al zijn taken neerlegt is wat mij betreft de enige juiste actie in deze zaak, maar dat “besef ik nu”-gedeelte van zijn statement vind ik wel erg makkelijk. Bewijst wel dat #metoo daadwerkelijk zin heeft.

  [ # 6446 ] 07 November 2017 01:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Hoewel Gosschalk verklaart dat er nooit lichamelijk contact is geweest, denken zijn slachtoffers daar anders over. Lees de verklaringen in dit artikel: https://revu.nl/artikel/kemna-baas-job-gosschalk-beschuldigd-van-seksuele-intimidatie-en-machtsmisbruik

  [ # 6447 ] 08 November 2017 01:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Dick van den Heuvel heeft opnieuw een mooie post onder het mom van #ikweiger geplaatst, mbt Gosschalk dit keer. Ik zag ook dat Robbert v/d Bergh namens de cast van De Marathon een “wij-herkennen-ons-niet”-statement heeft gedaan. Ik kan me voorstellen dat als je als vriend/collega/werknemer echt van niks wist, al die aanklachten moeilijk zijn te verteren maar come on zeg. Laat dan niks weten.

  [ # 6448 ] 08 November 2017 01:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Een mooi stuk inderdaad. Bedankt voor het delen. Fijn dat er iemand is die in de deze situatie de boel zo goed weet verwoorden.

  [ # 6449 ] 11 November 2017 11:31 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Ook Jeroen Robben (beauty and the beast, Hair, Rent) doet dit jaar mee aan The Voice, bron zijn Instagram.

  [ # 6450 ] 16 November 2017 04:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Vrijdag van 20.30 uur tot 01.40 uur op BBC One (van 23.00 uur tot 23.40 uur onderbroken door het nieuws): “BBC Children in Need”. Met een optreden van de cast van Annie, met Craig Revel Horwood als Miss Hannigan.

Daarnaast is er ook een optreden van Leading Ladies: Beverley Knight, Amber Riley en Cassidy Janson (Beautiful). Morgen komt trouwens ook hun cd uit.

‹ First  < 428 429 430 431 432 >  Last ›
430 of 458