8 of 9 | ‹ First  < 6 7 8 9 > 
Rode Loper-actie Evita
  [ # 106 ] 17 December 2007 04:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hoi hoi,
Was een gezellige middag. We stonden inderdaad redelijk aan de verkeerde kant maar ach, het gaat om de sfeer. Omdat we last minute kaarten hadden voor de premiere was ik lekker dik aangekleed in mijn pak en jas, dus heb van de kou niet heel veel gemerkt verder. We zijn verder ook om half 5 naar binnen gegaan omdat we de kaarten nog op moesten halen, dus zijn niet tot 5 uur buiten gebeleven.
De voorstelling was wel okee. Ik was nu iets enthousiaster over Brigitte, al vind ik haar nog steeds niet de ultieme Evita. Ik hoop dat ze nog een stuk groeit want heb nog kaarten in Eindhoven en Tilburg. En om Marjolein te zien als Evita is volgens mij ook niet zo een straf :D
Greetz Peter!

  [ # 107 ] 17 December 2007 06:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

palex - 17 December 2007 04:48 PM

En om Marjolein te zien als Evita is volgens mij ook niet zo een straf :D

Marjolein is SUPER als Evita!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 108 ] 17 December 2007 06:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Sandra12 - 17 December 2007 03:53 PM

Heeft iemand toevallig een leuke foto kunnen maken van Ann van den Broeck (vlaamse Belle)? Ik riep haar en ze bleef staan, maar net toen ik een foto maakte deed ze haar jas uit. Dus ik hoop dat iemand van hier een goede foto heeft en die met mij wil delen? :ohoh:

Was Ann er dan? :omg:
Die heb ik dus gemist… Als ik haar had gezien, had ik zeker een foto van haar gemaakt!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 109 ] 17 December 2007 07:29 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Realiseerde me té laat wie ze was en toen was ze al voorbij…

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 110 ] 17 December 2007 08:13 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2007-10-05

mijn zus heeft wel foto’s gemaakt van ann en van suzan.. maar die staan alleen nog maar op haar camara.. zzal kijken of ik ze zo snel mogelijk hier kan zetten..
helaas zijn bijna al mijn foto’s mislukt:(

ann had wel een hele leuke jurk aan!! :D

   Handtekening   

(F) 26 September (F)
(F) 29 Augustus (F)
(F) 12 augustus (F)
(F) 6 Juni (F)
(F) 3 april (F)

  [ # 111 ] 17 December 2007 08:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik had het gevoel dat we erg laat richting de rode loper gingen en toen stond het al aardig vol en was er geen normale plaats meer vrij om goede foto’s te kunnen maken
en het was zo F*cking koud ik kreeg het af en toe plaatsvervangend nog kouder als ik de bn’ers zag lopen in hun galajurk met blote armen dat ik echt dacht van dames dit is solliciteren naar een fikse longontsteking
Wat ik wel erg jammer vond (wat ze bij tarzan wel deden in de hitte toen ze gekoeld frisdrank uitdeelden bij de rode loper) dat er nu geen warme choco werd uitgedeeld dat was er echt wel ingegaan denk ik

En nog iets leuks meegemaakt
Jennifer de dochter van Moniek lustte geen broodje kroket en vroeg om een doodnormaal broodje Kaas bij het restaurant zegt de ober we hebben geen kaas want wij zijn een restaurant maar we hebben we pindakaas

ben ik nu van het padje af of is het vreemd voor een restaurant om kaas in het assortiment te hebben
Als ik in eindhoven en omg in willekeurige restaurants (prijzig of niet prijzig) ga vragen of er kaas op het menu staat krijg ik volgens mij bij elk restaurant ja als antwoord

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 112 ] 17 December 2007 08:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

ivje - 17 December 2007 08:25 PM

En nog iets leuks meegemaakt
Jennifer de dochter van Moniek lustte geen broodje kroket en vroeg om een doodnormaal broodje Kaas bij het restaurant zegt de ober we hebben geen kaas want wij zijn een restaurant maar we hebben we pindakaas

ben ik nu van het padje af of is het vreemd voor een restaurant om kaas in het assortiment te hebben
Als ik in eindhoven en omg in willekeurige restaurants (prijzig of niet prijzig) ga vragen of er kaas op het menu staat krijg ik volgens mij bij elk restaurant ja als antwoord

Ja, erg klantvriendelijk waren ze niet…. Ook een gewoon droog broodje gaf problemen en tenslotte was er ook geen chocolademelk meer!! Volgens mij had SE gewoon niet genoeg betaald naar de zin van Koeien en Kreeften… Of ze wilde ons weghebben….. Of beide….  😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 113 ] 17 December 2007 09:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Scarletwoman - 17 December 2007 06:25 PM
Sandra12 - 17 December 2007 03:53 PM

Heeft iemand toevallig een leuke foto kunnen maken van Ann van den Broeck (vlaamse Belle)? Ik riep haar en ze bleef staan, maar net toen ik een foto maakte deed ze haar jas uit. Dus ik hoop dat iemand van hier een goede foto heeft en die met mij wil delen? :ohoh:

Was Ann er dan? :omg:
Die heb ik dus gemist… Als ik haar had gezien, had ik zeker een foto van haar gemaakt!

Ik zag het ook niet meteen. Ze kwam eraan en ik vroeg me af wie het was, want ze kwam me zo bekend voor. Toen ze net voorbij was gelopen wist ik het en heb ik haar nog geroepen. Maar ja, toen besloot ze ineens dat het misschien mooier was als ze haar jas uit zou doen :tong:

  [ # 114 ] 17 December 2007 09:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

-yvonne- - 17 December 2007 08:13 PM

mijn zus heeft wel foto’s gemaakt van ann en van suzan.. maar die staan alleen nog maar op haar camara.. zzal kijken of ik ze zo snel mogelijk hier kan zetten..
helaas zijn bijna al mijn foto’s mislukt:(

ann had wel een hele leuke jurk aan!! :D

Dat zou heel leuk zijn. Ik ben benieuwd.

  [ # 115 ] 21 December 2007 09:28 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2007-10-05

Foto van Ann:

2 foto´s van Suzan:

   Handtekening   

(F) 26 September (F)
(F) 29 Augustus (F)
(F) 12 augustus (F)
(F) 6 Juni (F)
(F) 3 april (F)

  [ # 116 ] 21 December 2007 09:30 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2007-10-05

weet niet of jullie het leuke foto´s vinden.. maar dat zijn de enige die ik heb..

   Handtekening   

(F) 26 September (F)
(F) 29 Augustus (F)
(F) 12 augustus (F)
(F) 6 Juni (F)
(F) 3 april (F)

  [ # 117 ] 21 December 2007 11:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik vind die foto van Ann leuk, alleen jammer dat Goele er niet recht op staat. 😉

  [ # 118 ] 22 December 2007 08:20 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hahahahahaha, op die foto van Ann, helemaal linksachter, die jongen met dat zwarte haar, die was met mij mee!
Ow en dat meisje ernaast met die ruitjesjas aan ken ik ook!
En die foto van Suzan alleen, daar staan helemaal links 2 blonde meisjes (1 met zwarte jas, 1 met blauwe jas en foto-toestel voor d’r gezicht) die ken ik ook!
Toevallig loopt Marleen net voor mij.
(ben blij dat ik er net niet op sta, hihihi :tong:).
Leuke foto’s hoor 😉

[ Gewijzigd: 22 December 2007 08:22 AM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 119 ] 22 December 2007 01:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Bedankt voor de foto’s van Suzan, ze zijn echt prachtig!!!

  [ # 120 ] 22 December 2007 01:42 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

MoNieky - 17 December 2007 08:40 PM

Ja, erg klantvriendelijk waren ze niet…. Ook een gewoon droog broodje gaf problemen en tenslotte was er ook geen chocolademelk meer!! Volgens mij had SE gewoon niet genoeg betaald naar de zin van Koeien en Kreeften… Of ze wilde ons weghebben….. Of beide….  😉

Tegen ons waren ze wél erg vriendelijk. Wij gingen als laatste weg, maar ik heb geen enkel moment de indruk gekregen dat ze ons vervelend vonden en/of ons weg wilden hebben. De mensen van SE waren ook erg vriendelijk trouwens. Wij waren langer bij de loper blijven staan, maar toen we uiteindelijk bij Koeien&Kreeften; aankwamen werd er meteen gezorgd voor de broodjes en de shirts. 😊

‹ First  < 6 7 8 9 > 
8 of 9
‹‹ Workshop Pia Douwes in M-Lab      Enchanted ››