Programmaboekjes Nieuwe stijl
change_status
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Na de premiere van Evita kreeg ik het programmaboekje te zien..

Er waren opvallend veel gelijkenissen met die van Ciske..

- Zelfde formaat
- Zelfde witte kaders
- Links ‘stage programma 07|08’
- Rechts het logo/affiche
- Bijna dezelfde indeling van hoofdstukken
- Zelfde manier van castfoto’s en uitleg

en ga zo maar door..

Het lijkt erop dat ze een vaste lijn hebben gekozen voor hun nieuwe programmaboekjes.
Een erg goed idee, als zeg ik het zelf.

Geen verschillende formaten en onhandige grote folders in je kast staan. maar een mooie overzichtelijke verzameling

benieuwd of ze dit doorzetten bij Dirty Dancing en Les Miz..

  [ # 1 ] 17 December 2007 06:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Lijkt me wel leuk!
Vind de Ciske (en dus Evita) manier wel mooi!

  [ # 2 ] 17 December 2007 08:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

De lay-out ziet er goed uit, maar wat ik bij Ciske zo jammer vind, is dat er geen foto en/of namen van de andere kinderen in staat! Alleen de namen van de Ciske’s, maar geen enkele naam van een ander kindje.
Bij bv Hamelen staat er een grote groepsfoto en dan alle namen erbij, maar bij Ciske kan ik echt geen enkele andere naam vinden! Heel jammer, want die andere kindjes zingen en spelen ook super goed!!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 3 ] 17 December 2007 08:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Van mij mogen ze dat inderdaad vol blijven houden. Ik vind die van Ciske erg mooi, lekker veel foto’s ook.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 4 ] 17 December 2007 09:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Mij maakt het niet zoveel uit: ik vond het unieke van elk programmaboekje ook wel wat. Dat je niet weet van te voren hoe het zal zijn en je een verrassing in handen krijgt die uniek is voor die voorstelling.

Idd wel onhandig dat het niet goed in je kast past, maar who cares 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 5 ] 17 December 2007 10:35 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  155
Geregistreerd  2007-12-14

Ben benieuwd naar het programmaboek en ook de andere merchandise van Evita! En de verschillende formaten programmaboekjes staat niet zo mooi in je kast maar het heeft wel weer wat! Ik vind het programmaboek van Ciske tot nu toe echt mooi ook qua indeling! 😊

  [ # 6 ] 18 December 2007 05:52 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik vond de uniekheid van ieder programmaboekje ook wel wat hebben en dacht ook eigenlijk dat die van Ciske ook weer uniek was 😉
Zou het op zich jammer vinden als ze ze nu steeds hetzelfde gaan maken… maar zolang er alles instaat wat we willen weten en heel veel foto’s vind ik het ook wel goed 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 7 ] 18 December 2007 06:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Ik ben er ook nog niet uit..

Aan de ene kant ziet het er wel netjes uit, alle boekjes hetzelfde. Maar aan de andere kant blijft mijn programmaboekjesplank toch een zooitje door boekjes van niet-SE-producties, dus kunnen ze bij SE ook net zo goed alle boekjes anders maken voor het karakter.

We zullen zien of de trend zich voortzet!

  [ # 8 ] 20 December 2007 02:00 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Lisette - 18 December 2007 06:22 PM

...aan de andere kant blijft mijn programmaboekjesplank toch een zooitje door boekjes van niet-SE-producties, dus kunnen ze bij SE ook net zo goed alle boekjes anders maken voor het karakter.

Daar heb je ook wel een punt.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 9 ] 31 December 2007 02:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Mijn kast staat nu al vol met 15 jaar verschillende formaten boekjes, waarbij het boekje van Grease met Brigitte en Dennis in de hoofdrollen er echt met kop en schouders bovenuit steekt (hij ligt dus ook onder de rest van mijn boekjes, omdat hij staand echt niet past…., dus een paar boekjes van het zelfde formaat vallen dan echt niet op. Het blijt een ongelijke rij boekjes in mijn kast… Ik heb ze op alfabetische volgorde staan, dus tussen Ciske en Evita staan nog heel wat andere boekjes en neem alleen al Evita, waar ik meerdere versies van heb….

In Londen heb je dat ook wel, dat een aantal boekjes van verschillende shows er hetzelfde uitzien, met veel reclame eromheen enzo, maar ook daar heb je nog steeds veel verschillende formaten boekjes.

Voor mij hoeven de boekjes niet hetzelfde te worden, zolang ze maar liever wel een beetje handzaam blijven. Daarin is het formaat van Ciske prima.