3 of 3 |  < 1 2 3
Welke ALW show zou jij graag in NL zien (of terugzien)?
  [ # 31 ] 22 December 2007 10:44 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Excuus voor de verwarring in mijn eerste bericht, ik bedoelde inderdaad als mogelijke optie Whistle Down the Wind. Over the top en muzikaal HEERLIJK. Woman in White dus NIET!
Ben ik duidelijk? Hoop het…...

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 32 ] 23 December 2007 09:26 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik heb eigenlijk geen idee. De originele indrukken die je van een voorstelling hebt zijn toch vaak niet te verbeteren. ‘The Woman In White’, ‘Whistle Down The Wind’, ‘Sunset Boulevard’ ... noem ze maar op.
En vaak zijn de eigen Nederlandse versies toch slappe aftreksels van het origineel zoals ‘Jesus Christ Superstar’ en ‘Evita’. Ik vrees dan ook voor de reizende ‘Sunset Boulevard’ tenzij ze John Napier voor het decor aantrekken.
Dat het ook goed kan gaan bewees de ongekende klasse van ‘The Phantom Of The Opera’ met Henk Poort en Joke de Kruijf. Wat heb ik vaak van die voorstelling genoten !
Ik wacht maar rustig af op wat komen gaat 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 33 ] 31 December 2007 02:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Echt moeilijk…ik zou zowel Whistle Down the Wind als The Beautifull Game wel weer eens terug willen zien…en waarom dan niet in het Nederlands in nederland! Lijkt mij wel wat inderdaad!
The Beautifull Game zou als reizende productie kunnen langs zeer veel theaters (zoals Passion en rent het ook deden)
Voor Whistle Down the Wind zou ik sneller een vast theater kiezen. Of desnoods als grote tour (zoals 42nd Street en Beauty and the Beast).
In elk geval zou ik ze beide graag in nederland verwelkomen!

Woman in White zou ik ook gaaf vinden. Dit vind ik persoonlijk meer een show voor het FCT, waar ik Whistle sneller in het Beatrix zie staan.

Ik weet eigenlijk niet wat mijn eerste keus nu is uit deze shows…

In elk geval geen Joseph en Cats.
JCS hebben we net gehad, Sunset komt al, Evita is net begonnen en The phantom komt gerust wel weer, maar mag van mij nog wel even op zich laten wachten. Is van mij geen favoriet.

Aspects of Love vond ik destijds met Paul Vaes echt super. In zo’n kleine versie zou deze van mij best mogen touren.

  [ # 34 ] 31 December 2007 09:52 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  141
Geregistreerd  2005-03-14

JESUS CHRIST SUPERSTAR!!!!!!!

Maar wél in het Engels gezongen door een Broadway cast!

 < 1 2 3
3 of 3