37 of 46 | ‹ First  < 35 36 37 38 39 >  Last ›
Wie is de Mol?
  [ # 541 ] 08 February 2013 10:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

  [ # 542 ] 08 February 2013 11:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Ikduz - 08 February 2013 10:52 PM
Ikduz - 17 January 2013 08:42 PM

Opvallend dat we geen (rood) scherm kregen te zien bij Tim.
Ik wist zeker dat hij de mol was deze aflevering, ik blijf in vorm (zucht).
Of zou hij toch weer tevoorschijn worden getoverd volgende week?
Als dat niet gebeurd is Tania mijn mol (en loopt dus groot gevaar om een rood scherm te zien).

Jawel hoor, ook dit jaar lukt het me weer om mollen te kiezen die er achter elkaar uitvliegen.
Carolien is nu mijn mol, zou het me weer lukken om iemand te kiezen die er een week later uitligt ...

Dat is ook een gave!

Dat met horen, zien en zwijgen vind ik wel goed/ leuk gevonden. Zou ook kunnen kloppen met de theorie in dat gebouw waarbij ze de mol vragen mochten stellen.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 543 ] 09 February 2013 07:28 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2009-02-04

Als het Zarayda niet is, eet ik allebei mijn schoenen op. Ik ben nog geen enkel jaar zo zeker geweest.

   Handtekening   

20-03-2009: Elisabeth, Antwerpen
5-07-2009: Sunset Boulevard Amsterdam
24-05-2010: Rent, Sint-Gilles

  [ # 544 ] 21 February 2013 08:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

musicaltheatermeisje - 09 February 2013 07:28 AM

Als het Zarayda niet is, eet ik allebei mijn schoenen op. Ik ben nog geen enkel jaar zo zeker geweest.

Dan bij deze: eet smakelijk 😉  :tong:

  [ # 545 ] 21 February 2013 09:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

ErikB. - 21 February 2013 08:48 PM

Dan bij deze: eet smakelijk 😉  :tong:

LOL. :tong: Ik heb heel lang gedacht dat Zarayda de mol was, maar de laatste twee, drie uitzendingen was ik wel genezen van dà­e tunnelvisie. Zo rond dat moment ben ik Kees heel erg gaan verdenken. Ik heb af en toe het idee dat hij lacht in z’n vuistje over een geniale molactie die hij gedaan heeft.

Deze aflevering vond ik erg naar Paulien wijzen, haar acties schreeuwden “ik ben de mol”. Dat kan bewust zijn op drie manieren: een kandidaat die zich verdacht wil maken om zelf uit te zoeken wie de mol is, of de mol die zich voordoet als zo’n kandidaat, of de mol die gewoon en plein public aan het mollen is en nog net niet zegt dat hij/zij de mol is. Ik was er nooit 100% zeker van dat ze een kandidaat was en nu zou ze zomaar de mol kunnen zijn.

Maar waarschijnlijk is het Carolien. 😉

[ Gewijzigd: 22 February 2013 04:12 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 546 ] 21 February 2013 09:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik denk dat Paulien het sowieso niet is, denk dat zij gaat winnen. Ik verdenk Carolien net iets meer dan Kees. Maar heb nooit meer iemand zo verdacht als ik Tania deed.

  [ # 547 ] 21 February 2013 10:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Maar de mol zei “ik spreek nu vloeiend zulu” .. Dat wijst naar Pauline toch ?! Die heeft al die woorden geleerd !

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 548 ] 22 February 2013 01:26 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Dat, of de mol heeft van te voren al wat Zulu geleerd..

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 549 ] 22 February 2013 01:37 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2009-02-04

ErikB. - 21 February 2013 08:48 PM
musicaltheatermeisje - 09 February 2013 07:28 AM

Als het Zarayda niet is, eet ik allebei mijn schoenen op. Ik ben nog geen enkel jaar zo zeker geweest.

Dan bij deze: eet smakelijk 😉  :tong:

Dank je wel…peper- en zoutvat staan al klaar :p.

Ik vond ook dat er in deze aflevering wel gigantisch veel naar paulien werd gewezen, en volgens mij heeft joep paulien ook verdacht?

   Handtekening   

20-03-2009: Elisabeth, Antwerpen
5-07-2009: Sunset Boulevard Amsterdam
24-05-2010: Rent, Sint-Gilles

  [ # 550 ] 22 February 2013 01:45 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  164
Geregistreerd  2010-07-12

Ik denk ook Carolien.
Gisteravond viel me iets op. Waarschijnlijk is het heel ver gezocht.. maar goed, ben benieuwd of jullie je er in kunnen vinden haha, en of het uiteindelijk klopt.


Tijdens de opdracht met de kegel, kregen we een paar keer een shot te zien van de wand waarop de letters GF geschreven stonden.
G is de 7e letter van het alfabet, F de 6e.
Hierdoor krijg je de code 7-6. 7+ 6 = 13. Dit seizoen is het 13e seizoen van de mol.
Toen dacht ik als er nou iemand jarig is op 7-6 dan zou dit hoogstwaarschijnlijk de mol kunnen zijn.
Carolien is geboren op 7-6.

Vergezocht, of logisch?

  [ # 551 ] 22 February 2013 01:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

Ik kom net terug van een interessante trip langs allemaal widm-forums en ik zag een hoop interessants. Sinds Tania eruit is ben ik het spoor bijster (hoewel het me niet verbaasde toen ze eruit ging).

Voor zowel Paulien, Kees als Carolien zijn er dingen và³à³r als tegen te vinden. Kees was vaak te fanatiek, Paulien ging vaak te vroeg af, Carolien zou als mol wel wat flinke kansen hebben laten liggen.
De film-hints van gisteravond schreeuwen PAULIEN maar over 2 weken weten we (gelukkig) zeker hoe of wat en welke hints goed blijken te zijn 😉

  [ # 552 ] 22 February 2013 03:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Heel de aflevering schreeuwde inderdaad: PAULIEN IS DE MOL! Ze wees zelfs naar zichzelf op de foto aan het begin van de aflevering.

  [ # 553 ] 22 February 2013 03:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

veero0w - 21 February 2013 10:46 PM

Maar de mol zei “ik spreek nu vloeiend zulu” .. Dat wijst naar Pauline toch ?! Die heeft al die woorden geleerd !

Eh nee, het is niet zeker dat de mol dat zei, Carolien zei dat de mol dat zei (en als Zarayda daar naar geluisterd had is het wel duidelijk waarom zij eruit gevlogen is). Maar Carolien kan doelbewust iets anders dan wat de mol zei tegen Zarayda hebben gezegd.

De theorie van Pascal vind ik interessant, zou best eens kunnen kloppen. Na Tania was Zarayda mijn mol, maar molde vorige week totaal niet, dus kreeg ik al twijfels. Ik ga voor Carolien.

Dat spel van die touwen: als een voorwerp aan vier touwen vast zit en het moet naar één kant waar een touw zit moet je aan dat touw trekken en het tegenovergestelde touw laten vieren. Dat laatste gebeurde niet. Dat er toch beweging in kwam was de rek in de touwen, maar die was er zo uit!

  [ # 554 ] 22 February 2013 07:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Pascal - 22 February 2013 01:45 PM

Tijdens de opdracht met de kegel, kregen we een paar keer een shot te zien van de wand waarop de letters GF geschreven stonden.
G is de 7e letter van het alfabet, F de 6e.
Hierdoor krijg je de code 7-6. 7+ 6 = 13. Dit seizoen is het 13e seizoen van de mol.
Toen dacht ik als er nou iemand jarig is op 7-6 dan zou dit hoogstwaarschijnlijk de mol kunnen zijn.
Carolien is geboren op 7-6.

Vergezocht, of logisch?

Interessant dit. Maar aan de andere kant vind ik het wel een “al toegepaste” hint om het maar even zo te noemen. Zoiets dergelijks hebben ze wel al gehad. Dat vind ik juist wel jammer aan WIDM. Dat er toch wel hints lijken terug te komen. Ik vind deze theorie alleszins beter dan die van ‘82 die zo levensgroot in beeld was dat de nadruk op die manier TEVEEL naar Kees of Zarayda ging. Om die reden hoop ik ook dat, in dit geval Kees, niet de mol is want dat ligt er te dik boven op vanaf aflevering 1.

We moeten wel bedenken dat de mensen van de productie niet alles kunnen doen. Op nummerborden hebben ze totaal geen invloed dus de kans dat er een hint met een nummerbord is is vrij klein. Iemand een shirtje aan laten trekken met GF bijvoorbeeld is veel makkelijker. Daarom twijfel ik een beetje met het verhaal van die wand. Ze zouden toch ook niet zelf zomaar dingen mogen/kunnen aanbrengen? Sommige hints zijn dus “toevallig” die ze expres in beeld brengen. Het is wel een leuke hint.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 555 ] 22 February 2013 10:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Wat mij nog steeds bezighoudt is de volgorde van de kandidaten in de leader. Allemaal op alfabetische volgorde, maar Carolien en Daniel zijn omgedraaid. Nu Daniel weg is zou dat dus best een hint kunnen zijn dat Carolien de mol is.

‹ First  < 35 36 37 38 39 >  Last ›
37 of 46
‹‹ Piet Piraat      Linda (Rodermondje) jarig. ››