Ivo Chundro en Barrie Stevens jury “Dancing Queen”
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Ik lees net op een andere musicalsite dat Ivo en Barrie in de jury gaan plaatsnemen van het nieuwe sbs6 programma: “Dancing queen”. Helemaal te gek natuurlijk(voor mij als Ivo-fan)
“Fame"musical is nu afgelopen en ik vroeg me al af wat zijn volgende project was!
http://musicalparadijs.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=641

[ Gewijzigd: 03 January 2008 09:38 PM by pepe ]
  [ # 1 ] 05 January 2008 04:48 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Leuk 😄 Wordt een reden om dat programma toch te gaan kijken…

Alleen jammer dat hij zelf niet gaat dansen 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 2 ] 15 January 2008 05:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

Dancing Queen: vanaf 1 februari bij SBS 6!

In Dancing Queen gaat SBS 6 op zoek naar hét nieuwe vrouwelijke danstalent van Nederland. De deelneemsters moeten wekelijks bewijzen dat ze de meest diverse dansstijlen onder de knie hebben. Wie is de uitblinker op de dansvloer? Voor de winnares ligt een carrière als allround danseres in het verschiet.

De dames worden beoordeeld door een professionele jury, bestaande uit choreograaf Marc Forno, choreograaf/regisseur Barrie Stevens, casting director Mariëlle Bokmans en danser Ivo Chundro. Ook de kijker mag stemmen op zijn of haar favoriet. Nance presenteert Dancing Queen, dat vrijdag 1 februari om 20.30 uur van start gaat op SBS 6.

  [ # 3 ] 15 January 2008 06:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

bianca18 - 05 January 2008 04:48 PM

Alleen jammer dat hij zelf niet gaat dansen 😉

Ja man!

Ik had het al op zijn (Ivo, dus) club gelezen, vind het echt top! Leuk dat de ‘samenwerking’ tussen Barrie en Ivo ook na Fame wordt voortgezet 😊

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 4 ] 04 March 2008 08:46 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

De 4e live show van “Dancing Queen”:Ik was erbij, samen met mijn gezinnetje! (vrouw Chantal en zoontje Tycho) F.f. een kort verslagje: Het wachten voordat je de studio in mocht duurde erg lang! We moesten 19:15 aanwezig zijn, maar we konden er pas 19:50 in… We stonden vooraan om naar binnen te gaan om zeker te zijn dat we dicht bij Ivo konden zitten, maar dat ging ff niet door! Veel plekken waren al gereserveerd voor genodigden, dus natuurlijk ook de goede plekken achter de jury. Gelukkig konden we nog plaats nemen 3 rijen achter de jury, dus ook best dichtbij. Toen de jury eenmaal plaats had genomen en er instructies gegeven waren hoe hard je moest klappen (oef) ging de show van start. En what you see is what you get. Omdat het live is ervaar je hetzelfde als op tv. Alleen omdat we vlak achter de jury zaten kon je wel mee genieten van hun opmerkingen die je natuurlijk niet allemaal op tv ziet. In de pauze herkende Ivo ons gelijk, en zwaaide enthousiast. In de commercial break houden ze het publiek bezig met een danswedstrijdje waarmee je een sbs6-tas met inhoud kon winnen. Bij de eerste pauze ging het als volgt: Onder 4 zittingen van stoelen zat een sbs6 sticker. Diegene met die sticker moest naar het podium komen om te dansen! En voor wie het hardst geklapt werd kreeg die prijs. Wat dachten jullie?… Ik was 1 van die “gelukkigen”! Ik heb me natuurlijk mijn benen onder mijn lijf gedanst, maar aangezien ik concurentie had van 3 jongere meisjes werd er voor mij (logisch) niet als hardste geklapt en moest ik het afleggen tegen een meisje van een jaar of 6. Wel enorm gelachen! (en mijn zoontje keek zo van : dat is niet mijn vader hoor!) Na de optredens en voor de dans battle (ja, die wordt ook idd op vrijdag opgenomen) zijn we naar de jury gegaan. We hadden nog wat foto’s voor Ivo van ons bezoek aan de musical “Fame"en elke x als we Ivo zien geven we hem foto’s. Hij was weer erg enthousiast! Ook Marielle (mede jurylid) was erg enthousiast. Tuurlijk ook weer een handtekening van alle juryleden (al hebben we er al een paar van Ivo) en blijkbaar dacht toen iedereen: als die man het doet, dan doen wij het ook, want ze werden vervolgens belaagd onder een horde fans. Maar Marielle vond het “kei-leuk!”. Het was erg leuk om mee te maken en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we naar zoiets gaan. Ik was alleen Ivo nog vergeten te vragen of hij weer in de aankomende concerten van “de Dolly Dots” mee gaat dansen (vorig jaar wel). Is ook muziek uit mijn tijd, dus gaan daar ook heen, en in de hoop dat Ivo weer mee danst!

  [ # 5 ] 04 March 2008 11:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

leuk verslag pepe!! ennuhhh wie gaat eruit?

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 6 ] 05 March 2008 07:11 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Bij de uitzending van de zaterdag erna is Kim er uit gestemd.Dit “boer-zoekt-vrouw"type zoals Marielle(mede jurylid) haar noemde kreeg minder stemmen dan Myron.

  [ # 7 ] 05 March 2008 09:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ahh die vond ik wel iets bijzonders hebben! Maar ik vind Ingrid wel de beste!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 8 ] 05 March 2008 10:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk verslagje!
Maar de dance-battle word vrijdag opgenomen?
Dus zaterdag is maar de helft (alleen de uitslag ofzo) live?
Ik snap dat niet helemaal… :ohoh:

@ Monique: wie gáát eruit?
Kim is er afgelopen zaterdag al uit gegaan 😉
Dat is namelijk (als het goed is) wel live, of SBS doet heel erg aan kijkersbedrog (aangezien je zaterdag wel nog kan bellen of SMS-en voor je favoriet 😉).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 9 ] 06 March 2008 11:37 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

@ Vera: Ik neem het altijd op en kijk dan later terug, alleen zaterdag is er (door de finale van Idols) wat fout gegaan. Dus wist ik niet wie eruit was gegaan. Daarom zei ik op dat moment “gaat eruit ipv eruit gegaan”.

[ Gewijzigd: 06 March 2008 11:39 AM by MoNieky ]
   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 10 ] 06 March 2008 02:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ow ja, dat kan ook natuurlijk, hihi 😉

Maar goed, ik snap alsnog niet van de dance-battle, die is dus niet live, en de uitslag wel?
Wie weet dit???

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 11 ] 06 March 2008 07:55 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Ik zal ut je uitleggen, aangezien ik erbij was: op vrijdag wordt dezelfde dans (herkansing) nog een keer opgenomen.Ze legden ook uit waarom: Op vrijdag zijn er meer camera’s aanwezig,vandaar. Dus de afzonderlijke dansen die je op zaterdag ziet, zijn vrijdag al opgenomen. De “battle”,dat de 2 tegen en met elkaar dansen is wel live op zaterdag. Die avond kost je ook maar 5 euro als je er bij wilt zijn. Er wordt die avond niet echt veel gedanst. Op vrijdag kost het 20 euro. Maar het is absoluut de moeite waard! (dat is elke gelegenheid dat we Ivo kunnen zien)Snappie?

  [ # 12 ] 06 March 2008 09:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Aaa ok, best wel vreemd hoe dat gaat dan, maar goed, snap t wel idd 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.