Evita 10/01/08
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Kort verslagje

Gisteren zou een collega van mij speciaal voor Brigitte naar Evita gaan, dus ik gisterenmiddag even kijken wie er zou spelen: Marjolein. Ik had al zin om te gaan, maar toen ik zag dat Marjolein op zou gaan als Evita, moest ik gewoon. Gelukkig waren er nog kaartjes (rij 2).

Marjolein; in de show Op Zoek naar Evita was ze soms schel, en keek ze ontzettend aggressief, maar ik ging er steeds meer in geloven dat zij een prima Evita kon neerzetten. En dat doet ze, ja ze klinkt soms schel, maar het werkt, ja haar blik is soms alsof ze je op wil eten, maar het werkt. Het kleine meisje dat ervan droomt naar Buones Aires te gaan doet ze overtuigend, de machtige vrouw is overtuigend en de zieke aftalende vrouw is overtuigend.

Roberto de Groot (Perron) straalt iets uit wanneer hij op toneel verschijnt, precies zoals in Cats, hij is machtig, maar niet te aanwezig wanneer hij dat niet hoeft ze zijn.

Stanley Burleson lijkt Che met het grootste gemak te spelen en te zingen, alsof hij dit al eeuwen doet. Hij is cynisch en scherp.

Dé balkonscene is helemaal omgegegooid. Echt prachtig gedaan, heel goed gevonden en daarbij ook nog erg mooi gezongen.

Met de jassen ophalen hoorde ik eigenlijk alleen maar negatieve reacties op Marjolein, onbegrijpelijk. Die mensen zijn vast met hun handen over elkaar gaan zitten en hebben meteen al gedacht, zonder ook maar 1 noot uit de mond van Marjolein te horen “Dit wordt niks, wij willen Brigitte”, erg jammer voor die mensen, als ze gewoon hadden geluisterd en zonder vooroordelen ten opzichte van Marjolein de show in waren gegaan, hadden ze een topavond gehad.

En nu maar hopen dat 14 februari Brigitte als Evita zal verschijnen, hoe goed Marjolein ook is, ik wil graag vergelijken.

  [ # 1 ] 14 January 2008 07:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Marjolein is mij te schel en te fel. Elene Rogers (Evita in Londen) was ook schel en fel, maar op een hele andere manier waardoor het alles behave lelijk is. Maar Marjolein vind ik echt te schel en te fel. Maar een andere u/s had ik zo 1,2,3 niet kunnen vinden hoor voor Evita.

  [ # 2 ] 14 January 2008 09:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Het valt me op in de diverse verslagen dat Marjolein wel heel vaak opgaat. Onwijs leuk voor haar natuurlijk maar ik lees meer verslagen over Marjolein dan over Brigitte (kan natuurlijk ook zijn omdat mensen die Brigitte hadden geen verslag cq. opmerking geplaatst hebben), je zou bijna denken dat Marjolein 1e cast was.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 3 ] 14 January 2008 09:55 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Marjolein gaat ongeveer 2 keer per week op..

Ik denk dat er meer verslagen van Marjolein zijn, omdat dat ‘bijzonderder’ is..

  [ # 4 ] 14 January 2008 10:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

Danielle89 - 14 January 2008 06:45 PM

Kort verslagje

Gisteren zou een collega van mij speciaal voor Brigitte naar Evita gaan, dus ik gisterenmiddag even kijken wie er zou spelen: Marjolein. Ik had al zin om te gaan, maar toen ik zag dat Marjolein op zou gaan als Evita, moest ik gewoon. Gelukkig waren er nog kaartjes (rij 2).

Marjolein; in de show Op Zoek naar Evita was ze soms schel, en keek ze ontzettend aggressief, maar ik ging er steeds meer in geloven dat zij een prima Evita kon neerzetten. En dat doet ze, ja ze klinkt soms schel, maar het werkt, ja haar blik is soms alsof ze je op wil eten, maar het werkt. Het kleine meisje dat ervan droomt naar Buones Aires te gaan doet ze overtuigend, de machtige vrouw is overtuigend en de zieke aftalende vrouw is overtuigend.

Roberto de Groot (Perron) straalt iets uit wanneer hij op toneel verschijnt, precies zoals in Cats, hij is machtig, maar niet te aanwezig wanneer hij dat niet hoeft ze zijn.

Stanley Burleson lijkt Che met het grootste gemak te spelen en te zingen, alsof hij dit al eeuwen doet. Hij is cynisch en scherp.

Dé balkonscene is helemaal omgegegooid. Echt prachtig gedaan, heel goed gevonden en daarbij ook nog erg mooi gezongen.

Met de jassen ophalen hoorde ik eigenlijk alleen maar negatieve reacties op Marjolein, onbegrijpelijk. Die mensen zijn vast met hun handen over elkaar gaan zitten en hebben meteen al gedacht, zonder ook maar 1 noot uit de mond van Marjolein te horen “Dit wordt niks, wij willen Brigitte”, erg jammer voor die mensen, als ze gewoon hadden geluisterd en zonder vooroordelen ten opzichte van Marjolein de show in waren gegaan, hadden ze een topavond gehad.

En nu maar hopen dat 14 februari Brigitte als Evita zal verschijnen, hoe goed Marjolein ook is, ik wil graag vergelijken.

Tof dat je het zo mooi vond! Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. Ik vind het alleen jammer dat de rol van Perà³n niet zoveel voorstelt .. Hij blijft heel vlak, dat vind ik wel jammer. Gelukkig maakt Roberto met die stem van hem een heeeeele hoop goed! <3

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

‹‹ Koninklijk bezoek bij Tarzan      Evita 15-01 ››