4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
Idols
  [ # 46 ] 20 January 2008 09:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

en wat je ook op het filmpje kan zien is dat hij dit niet op het podium doet maar op dezelfde plek als waar hij zn eerste regels zong. zo’n producent is ook niet gek want iemand als danny valt op dus die moest ook daar er tussen geplakt

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 47 ] 20 January 2008 09:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

IngeG - 20 January 2008 07:55 PM

Feit blijft dat Danny idd wél meedanste met Brand New Day…kun je goed in het filmpje terugzien…

Je merkt ook dat Danny niet live er was omdat het bij een paar momenten het ongelijk ging met Dave.

Nu jij. 😊

  [ # 48 ] 20 January 2008 10:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Het kwaaltje van Chantal kwam weer naar voren, haar wisselvalligheid. Het kan ook zijn dat ze gewoon niet goed overkomt op tv. maar toen we bij tarzan waren snap je vaak niet hoe goed ze in sommige delen is en hoe slecht in andere.

Over Nurlaila Karim, die kan beter dan dit .. maar ze zong (in mijn opinie) beter dan Chantal. De nieuwbakken musical"ster” Ron Link met zijn goede was aandoenlijk maar eigenlijk nietszeggend (beetje afgunst inderdaad). Weet je wat ik me afvraag, maar misschien ben ik de enige?! Hoe kan je iemand een musicalster noemen als deze pas 10 maanden (vanaf de officiele premiere Tarzan) in een musical speelt? Ach ja..

Het musicalthema was wel heel erg leuk. Dave was heel erg schattig en fantastisch als kleine Ciske.. Wat een talent 😊

Ik vond Nikki fenomenaaaaaaaal, de emotie, het gevoel, de beleving .. zo hoort een nummer gezongen te worden. Ik zat met kippenvel op de bank!

Neil/ Bas/ Tiffany waren weer slecht bezig! Toch leuk, zo’n programma waar iedereen wel een mening over heeft! Houd het ook lekker bezig ... 😊

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 49 ] 21 January 2008 11:12 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Ik zie geen van allen in een musical op dit moment. Ik vind Nathalie wel onwijs goed, maar niet geschikt voor musical. De opening vond ik cool, en dat gezeur op diverse fora dat er alternates en understudy’s opgingen…. Ook niet relevant je gaat toch voor een productie en niet voor de hoofdrolspeler?

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 50 ] 21 January 2008 11:40 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Robin - 21 January 2008 11:12 AM

Ook niet relevant je gaat toch voor een productie en niet voor de hoofdrolspeler?

Dat is het standpunt van de producent. Iedere understudy kan je vertellen dat het niet zo zit. Het rumoer als ze opkomen vertelt duidelijk een ander verhaal.

  [ # 51 ] 21 January 2008 11:50 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Tsja… maar wil je ervoor kunnen zorgen dat de kwaliteit van je productie gegarandeerd blijft zul je toch echt met zekere regelmaat een understudy voorbereid het toneel op moeten sturen en niet afwachten tot er eens een hoofdrolspeler ziek wordt. Helaas gebeurt dat in Nederland meestal echt veel te weinig.

  [ # 52 ] 21 January 2008 11:54 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2006-10-19

Het valt me heel erg op dat er hier heel wat mensen zeggen dat het niveau tergens slecht was enzo. Ik vraag me stiekem eigenlijk af of deze personen wel objectief naar zo’n show kijken of alleen maar alsin: jeetje, dit musical nummer is niet zoals het echt als musical neergezet moet. Denk erbij dat het ook totaal geen musical artiesten zijn en ze er ook geen ervaring mee hebben. De meesten hadden amper ooit een musical gezien. Zoiets lukt niet zomaar.  En de nummers hoeven ook niet exact zoals het moet volgens de regeltjes, er is toch plek voor eigen interpretatie.

Over smaak valt natuurlijk te twisten maar ik vind het kenmerkend dat men de kwaliteit tergens slecht vind terwijl in deze groep van Idols de meest grote talenten zitten uit de idols geschiedenis. Ok er is een scheidinslijn er zijn een paar wat mindere en een paar super goed, en die scheiding wordt steeds groter (men weet nu al wie de eerste 3 zullen worden als er voor kwaliteit gestemd wordt). Maar die 3 a 4 die echt met kop en schouders boven alles uitsteken zijn ook echt daadwerkelijk ontzettend goed. Wellicht zijn ze niet geschikt voor het musical vak, maar men kan niet zeggen dat ze slecht zijn? Een Nikki bijvoorbeeld, zij wist een gevoel bij heeel veel mensen over te brengen dat lang niet elke musical artiest lukt.

  [ # 53 ] 21 January 2008 12:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

Robin - 21 January 2008 11:12 AM

Ik zie geen van allen in een musical op dit moment. Ik vind Nathalie wel onwijs goed, maar niet geschikt voor musical.u De opening vond ik cool, en dat gezeur op diverse fora dat er alternates en understudy’s opgingen…. Ook niet relevant je gaat toch voor een productie en niet voor de hoofdrolspeler?

vreemd ook dat IEDEREEN hier op dit forum altijd de understudies wil zien ipv de eerste cast, is dat het geval is het weer niet goed.

  [ # 54 ] 21 January 2008 01:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Dat IEDEREEN is misschien wat overdreven maar je hebt wel een punt.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 55 ] 21 January 2008 01:18 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Marilena - 21 January 2008 01:03 PM

Dat IEDEREEN is misschien wat overdreven maar je hebt wel een punt.

Degenen die dat zeggen zijn of “fan” van een understudy, of niet-zo-fan van een eerste cast-lid, of gaan zo vaak dat understudy’s leuk zijn als afwisseling. Maar we raken zo wel erg ver weg van het Musical-in-Idols-onderwerp.

  [ # 56 ] 21 January 2008 06:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

ik vond alles slecht… vooral die neil

  [ # 57 ] 21 January 2008 10:28 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Stel je bent een normaal gezin en na die zoektocht van Evita besloot je toch om een week korter op vakantie te gaan en met het gezin naar Evita te gaan. Dochterlief heeft 1 keer op Brigitte gestemd die ze toch wel erg goed vinden. Ze willen haar dus graag als Evita zien.
In het theater komen ze erachter dat toch Marjolein speelt. Niet de vrouw waarom ze naar het theater zijn gelokt.
Eenmaal thuis komen ze erachter dat ze Brigitte niet hebben gezien omdat ze 3 regels in Idols moest zingen.
Sorry hoor, maar dan zou ik me enorm genept voelen!

Zie het als een uur missen om de middelbare school. Dat mag als je ziek bent, als er iets ergs is, maar niet om eierdopjes te gaan kopen bij de Xenos…


Voor de fans van Marjolein of Bente is het fijn dat ze zekerheid hebben wanneer hun idool opgaat, maar voor het overgrote deel van de zaal vind ik het niet fair.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 58 ] 21 January 2008 10:38 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Kom jongens, we gaan allemaal staken! We pikken het niet langer!!!

  [ # 59 ] 21 January 2008 11:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Helemaal mee eens Bregje!!!
(eierdopjes kopen bij de Xenos, hahaha *lol*).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 60 ] 22 January 2008 01:45 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

gordijntje - 21 January 2008 10:28 PM

Sorry hoor, maar dan zou ik me enorm genept voelen!

Mijn ervaring is dat de gemiddelde bezoekers echt niet doorheeft wie er speelt. Zelfs al zijn ze vijf videoschermen gepasseerd met cast lijsten.

Ik vind het allemaal wel meevallen. In Evita was er dan een alternate op… In Tarzan waren er twee understudies op… Ach ja. Bente of Chantal, het verschil ziet de halve zaal niet.

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5