2 of 2 |  < 1 2
Zou het toeval zijn?
  [ # 16 ] 27 January 2008 08:37 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Mee eens!
Judith

  [ # 17 ] 27 January 2008 09:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Danielle89 - 27 January 2008 08:22 PM

Toch lullig als je je bedenkt dat je vaak ook nog eens een weekendtoeslag kan neertellen.

Je zou toch juist zeggen dat de originele cast in het weekend op gaat en dan doordeweeks vrij. Maargoed, dat zal dan wel aan mij liggen.

Misschien zie ik het dan verkeerd, maar ik denk dat voor de originele cast een vrij weekend meer waard is dan die “paar” extra euro’s.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 18 ] 27 January 2008 09:14 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Ik denk dat die paar extra euro’s niet voor de cast zijn ,maar voor Stage holding of een andere producent. De cast krijgt gewoon een vast salaris lijkt me Het is natuurlijk sympathiek om het van de cast uit te bekijken, maar wij betalen maar. Ik vind het echt niet erg om extra te betalen omdat het weekend is, maar niet als ik dan “afgescheept” ga worden met us en alternates, hoe goed die ook soms zijn.

Judith

  [ # 19 ] 27 January 2008 09:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja, dat ben ik wel met je eens, maar vanuit de cast gezien is het wel eens lekker om een vrij weekend te hebben, lijkt mij. En dan is die toeslag misschien toch voor de understudy?
Ik weet het niet hoor, ik denk hardop 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 20 ] 27 January 2008 10:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

ik lees hier net, dat een nieuw understudy voor jane Nathalie van Gent is.
Is dat hetzelfde meisje, als 10 jaar geleden Annie speelde (oa de premiere)?
Op dat moment speelde er ook een Nathalie van gent in Chicago als ik het goed heb in de rol van Hunyak, maar zij is denk ik wel te oud nu voor deze rol.
Wel grappig als zij dat is, dat ze dus 10 jaar na haar kindrolletje alsnog weer in een musical staat…en understudy van de hoofdrol is!

  [ # 21 ] 28 January 2008 04:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Judith - 27 January 2008 09:14 PM

Ik denk dat die paar extra euro’s niet voor de cast zijn ,maar voor Stage holding of een andere producent. De cast krijgt gewoon een vast salaris lijkt me Het is natuurlijk sympathiek om het van de cast uit te bekijken, maar wij betalen maar. Ik vind het echt niet erg om extra te betalen omdat het weekend is, maar niet als ik dan “afgescheept” ga worden met us en alternates, hoe goed die ook soms zijn.

Judith

Het is natuurlijk een ander verhaal als de cast ziek is, maar ik vind gewoon niet dat ze zomaar zovaak vrij kunnen zijn in het weekend.

En stage zou toch juist naar de klant moeten kijken, en niet naar de medewerkers, ze zouden een heel nieuw soort bedrijf zijn als het zo zou gaan…

 < 1 2
2 of 2