1 of 2 |  1 2 > 
Charmed
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Goed, ik moet gewoon even over Charmed praten, maar ik vind het ook zoiets om er dan weer over door te gaan in het ‘commentaar’ topic.
Voor school moet ik een les invullen over iets waar ik fan van ben. Iemand anders had al musicals, dus heb ik voor Charmed gekozen, daarom heb ik ook een paar vraagjes voor jullie!
Ik heb ook al gemerkt dat er hier een paar andere charmed fans zijn en omdat morgen ook nog eens de laatste aflevering is (daarna begint het wel weer helemaal opnieuw, maar goed) vind ik het wel een eigen topic verdienen.
Als jullie iets hebben van: nee, heb ik geen behoefte aan, dan merk ik het wel vanzelf, haha 😉

vraagjes zijn:

1. Wie is je favoriete Charmed one, en waarom?
2. Wat is volgens jouw de reden van het succes van deze serie.
3. Wat vond je de mooiste aflevering (je hoeft niet perse een titel te noemen, maar wat gebeurde er)
4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan?
5. Wat vind je de leukste bijrol?

(er kunnen nog meer vragen komen, dus als jullie zelf nog een leuke vraag weten…..)

Alvast heel erg bedankt! Je hoeft natuurlijk niet alleen deze vragen te beantwoorden, je mag ook best over andere dingen praten. Ik kan namelijk alles meenemen voor mijn schoolopdracht.

Zo moet ik echt even zeggen dat ik helemaal ondersteboven ben van de op enelaatste aflevering die net is uitgezonden, ik had hem nog nooit gezien, ennnnn ik vond het zo spannend en ik zat daar ook weer met mijn tissues.. 😉

  [ # 1 ] 05 February 2008 08:01 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Een extra vraag voor je; waarom zou Charmed juist niet leuk zijn?

Marilena vindt Charmed namelijk ook een leuke serie. En ik zie het gewoon niet. De serie hangt best dicht tegen het filmgenre aan waar ik wel van houdt. Films als the Crow staan standaard in mijn favorietenlijstje, maar the Charmed Ones kunnen mij niet boeien. De afzonderlijke afleveringen zijn voorspelbaar, vaak niet heel goed geacteerd en de special effects zijn volgens mij gedaan door een stagaire. Misschien is het dan de rode draad die door de serie loopt die zo boeit? En daar kan ik misschien nog wel inkomen want dat is juist het enige waar ik me nooit de moeite voor heb genomen. Maar al met al begrijp ik het niet en schrijf ik het meestal maar af als een “vrouwending”. Maar zelfs dat vind ik raar, want het is nu ook weer geen Ugly Betty of een of andere ziekenhuisserie.

Anyway, ik kan dus op de rest van je vragen geen antwoord geven 😉

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 2 ] 05 February 2008 09:37 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Oké daar gaan we dan..

lisaatje - 05 February 2008 07:06 PM

1. Wie is je favoriete Charmed one, en waarom?

Piper, altijd al geweest. Weet niet precies waarom…denk omdat ik me met haar het meeste kan identificeren..

lisaatje - 05 February 2008 07:06 PM

2. Wat is volgens jou de reden van het succes van deze serie.

Uhmm..ja dat is lastig. Ik denk wel dat het, zoals Ronny zegt, een “vrouwending” is. ‘t Is een typische vrouwenserie met drama en romantiek, maar dan toch weer anders want er zit ook nog actie in en gewoon het hele heksen- en magiegebeuren heeft ook niet iedere serie. Voor mij persoonlijk is er ook de band tussen zussen…heb zelf ook 3 zusjes, geen broertjes, en snap die band wel en vind die ook erg mooi 😊

lisaatje - 05 February 2008 07:06 PM

3. Wat vond je de mooiste aflevering (je hoeft niet perse een titel te noemen, maar wat gebeurde er)

Pfff dat weet ik echt niet. Het is al vrij lang geleden dat ik seizoen 1 t/m 7 gezien heb, alleen seizoen 8 heb ik in de afgelopen 2 weken zelf gekeken op DVD. Heb ‘t op tv in NL niet gevolgd de afgelopen paar maanden. Als ik zo nadenk komen alleen de grote gebeurtenissen boven, zoals het huwelijk tussen Piper en Leo en het hele gedoe daaromheen, de geboorte van Wyatt, heel seizoen 6 waarin Chris de boel probeert te redden, maar natuurlijk ook de dood van Prue en Cole etc.
Oh! Wat ik wel leuke afleveringen vind is als je terug gaat in het verleden, bijv. in seizoen 1 toen Melinda Warren langskwam en een tijd later het hele verhaal met hun moeder, en haar lichtgids, etc. En als je ziet hoe die oma doodgaat… dat soort achtergrondinformatie vind ik altijd erg leuk 😊
Als ik een heel seizoen mag zeggen ipv 1 aflevering…seizoen 6!

lisaatje - 05 February 2008 07:06 PM

4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan?

Ja. Ik kan me nog herinneren dat de állereerste keer dat ik huilde om iets wat ik op tv zag (film, serie, wat dan ook) was toen Cole doodging in Charmed. Toen ik dat voor het eerst zag, jaren geleden. Later heb ik nog wel om meer dingen gehuild…meestal bij iets soortgelijks; de dood van een belangrijk personage of een belangrijke relatie die op de klippen loopt, of ernstige ruzie ofzo.

lisaatje - 05 February 2008 07:06 PM

5. Wat vind je de leukste bijrol?

Uhmm da’s ook een lastige. Cole en Chris gelden niet echt als bijrollen, wel? Ik vond heel seizoen 6, met Chris, erg leuk. En nja Cole is wel een favoriet van iedereen geloof ik 😊. Voor kleinere rollen….hmm….vond die uber-romantische ex-demon van Phoebe in seizoen 7 geloof ik wel grappig..die nog maar een jaar te leven had en op Magic School les ging geven. Ik weet het niet meer zo.


Oh, en om Ronny’s vraag ook nog even te beantwoorden, wat is er niet leuk:
Ik vond het vooral erg jammer hoe er in de laatste 2 a 3 seizoenen veel minder op de kleine details gelet wordt en het lijkt alsof het allemaal maar grootser en spectaculairder moet worden enzo. En dat sommige dingen waar je eerst meerdere afleveringen over deed, ineens heel snel afgeraffeld worden. Dat heb je niet echt in de gaten, totdat je na het zien van seizoen 6/7/8 ineens weer de eerdere seizoenen ziet. Dan zie je hoe ze alles nog ontdekken, hoe alle details nog kloppen, ze mogen dan nog niet naar de Elders toe, etc. Later wordt er veel makkelijker gedaan over al die regeltjes van de magische wereld die in de eerste seizoenen juist zo belangrijk waren. Er worden ook ineens allerlei dingen bijgehaald die er eerst helemaal niet waren; Magic School enzo. Daar zouden de oma en moeder van the Charmed Ones ook zeker van gehoord moeten hebben, en ‘t er dus over gehad moeten hebben. En het wordt dus allemaal steeds spectaculairder etc. Nu snap ik dat wel een beetje; als je zo’n serie maakt is het moeilijk om bezig te blijven, en je wilt het natuurlijk steeds beter maken, en ieder vorig seizoen overtreffen. Nja dat loopt er 9 vd 10 keer op uit dat het gwn allemaal grootser wordt ipv op een andere manier ‘verbeterd’. En natuurlijk worden de zusjes sterker dus komen ook tegenover sterkere demons te staan, en de gewone kleine demons tellen dan niet meer echt mee. Is ook wel te verklaren. Maar toch had ik graag gehad dat ze naar die kleine details waren blijven kijken 😊.
Om deze redenen vond ik seizoen 7 eigenlijk niet zoveel aan. Dat die Avatars ineens opduiken, en weet ik wat er verder nog meer voor vaags gebeurt.
Een paar voorbeelden van wat er dan zo snel afgeraffeld wordt…toen Prue doodging, is dat rouwproces nog een tijdlang teruggekomen. Ik kan me nog herinneren dat Piper een paar afleveringen later in één of ander beest veranderde, omdat ze vanbinnen kwaad was op Prue dat die haar in de steek had gelaten.
Maar in seizoen 8,

(Oké, en nu komt er een S P O I L E R voor iedereen die de laatste aflevering(en) van seizoen 8 nog niet heeft gezien!!!)

als Billie’s ouders doodgaan, zie je niet eens iets van die begrafenis of het rouwproces, en ook op het allerlaatst, als ze Christy heeft gedood, zie je haar wel instorten maar verder niks. Pas in de ‘epiloog’ komt ze nog even 5 seconden voorbij, als ze op de kinderen van Phoebe past. Hoe het verder met haar is gegaan kom je niet echt te weten, alleen dat het uiteindelijk wel goed is gekomen(aangezien ze lachend op Phoebe’s kinderen past). Maar ik heb me vrijwel de hele laatste 10 min van de allerlaatste aflevering zitten afvragen waar ze was en hoe het met haar was; op Phoebe’s bruiloft etc. was ze ook niet. Nu snap ik wel dat Billie lang niet zo’n belangrijk personage is als Piper, en de dood van haar ouders of van Christy niet zo belangrijk als die van Prue, maar toch…

einde S P O I L E R

Een ander voorbeeld is de zwangerschap van Wyatt tegenover de zwangerschap van Chris. Die van Wyatt duurde lang, en daar werd ook veel bij stilgestaan. Want dat was iets nieuws. En tja, Wyatt was ook een heel bijzonder en powerful kind natuurlijk. Toen Piper vervolgens zwanger was van Chris gebeurde daar nauwelijks iets mee; die zwangerschap leek ook veel minder lang te duren.

Nou ja goed, een paar voorbeelden dus. Over het algemeen heb ik heel erg van Charmed genoten altijd, m.u.v. seizoen 7 dan misschien 😉. ‘t Is nog altijd één van m’n favoriete series.

Succes met je opdracht! 😉

[ Gewijzigd: 05 February 2008 09:58 PM by IngeG ]
  [ # 3 ] 05 February 2008 10:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

lisaatje - 05 February 2008 07:06 PM

1. Wie is je favoriete Charmed one, en waarom?
Piper, want ik vind de verhaallijn van haar en Leo aan het begin erg leuk!
2. Wat is volgens jouw de reden van het succes van deze serie.
De herkenbaarheid ondanks de fantasiewereld waar ze toch wel in leven in de gehele serie.
3. Wat vond je de mooiste aflevering (je hoeft niet perse een titel te noemen, maar wat gebeurde er)
Ik heb geen idee…
4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan?
Nee, nooit gehuild.
5. Wat vind je de leukste bijrol?
Ehm… denk dan toch die van Leo.

Ik zit morgenavond voor de buis hoor! Ik heb het eind nog nooit gezien, erg spannend!!!

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 4 ] 05 February 2008 11:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Jammegenoeg wist ik niet eens dat seizoen 8 al uitgezonden werd.
Ik hoop zooo dat ie nog herhaald word, wil t graag zien.
(als iemand er tegen die tijd misschien erg in heeft en het mij wil laten weten, graaaag! 😄).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 05 February 2008 11:57 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Veertje…ik gok dat ie over een maandje of 7 weer begint…
Als ik het goed begrijp is ‘t nl zo dat op Net 5 iedere werkdag nu een aflevering komt. Vroeg op de avond, 18u ofzo. Morgen of overmorgen beginnen ze dus weer opnieuw met seizoen 1. Ieder seizoen heeft 22 afleveringen ofzo. Per week zijn er dus 5 afleveringen; iedere maand heeft 4 weken (20 afl) en een paar dagen (laten we zeggen: 2 afl 😛). Het is dus ongeveer een maand per seizoen. Ga vanaf vrijdag kijken ofzo en je hebt álles, vanaf seizoen 1 😉 Moet je wel iedere dag rond 18u tv kunnen kijken..

*als dit fout is kan iemand me dan verbeteren aub? 😛 Ik baseer dit op wat ze ong 2 jaar geleden deden, toen seizoen 7 nog nieuw was. Ik heb het deze keer helemaal niet gevolgd dat opnieuw uitzenden, en ben ook niet in NL dus kan ‘t ook niet volgen 😛

  [ # 6 ] 06 February 2008 01:40 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Haha ik hoop dat t op die manier klopt!
Vanaf seizoen 1 heb ik alles gekeken (incl. een tijdje terug de herhalingen) en ik vind t niet zo heel leuk om die nu wéér te kijken, ik ken ze nu wel 😄
Maar ik gok idd ook over een maand of 7, thanks! (A)
Hoewel, als ze weer opnieuw beginnen, hihi 😉
Nou ja, we zien wel!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 7 ] 06 February 2008 06:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

1. Wie is je favoriete Charmed one, en waarom?
Paige; gewoon omdat ik haar personage geweldig vind en omdat ik het gewoon een mooie vrouw vind.
Op de 2e plaats (bijna gedeeld 1e) Piper; haar down-to-earth mentaliteit en af en toe droge uitspraken en girl-next-door principe.

2. Wat is volgens jouw de reden van het succes van deze serie.
fantasy, grenzeloos en toch wat ik al eerder zei down to earth en girls next door principe.

3. Wat vond je de mooiste aflevering (je hoeft niet perse een titel te noemen, maar wat gebeurde er)
Ik heb met name van seizoen 4 t/m 6 genoten. De verhaallijnen met Leo, Cole en Chris in de afleveringen waren mooi gemaakt en boeiend. Echt een mooiste aflevering heb ik niet, maar ik vond Saving Private Leo wel mooi en de aflevering met de Spindemon (waar Chris onder invloed van het gif van de spin Leo te lijf gaat en alle frustratie en een half jeugdtrauma op hem afreageert)

4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan?
Ik geloof dat ik inderdaad bij Saving Private Leo wel een traantje heb gelaten. En de aflevering dat Piper hoorde dat ze zwanger was van hun eerste kind, dat was ook wel erg sweet.

5. Wat vind je de leukste bijrol?
Chris: hij is schattig, onhandig en gaat bijna elke aflevering wel een keer dood.

Ter aanvulling voor jou: ik vond seizoen 4 t/m 6 het beste. Prue is er net uit en vervangen door Paige, het trio werkt perfect (ik was niet weg van Prue) en de verhaallijnen zijn leuk en onderhoudend zonder dat ze slecht worden. Seizoen 7 vond ik al beduidend minder en seizoen 8 met Billy & Christy is echt een ramp! Het gaat haast niet meer om de Charmed Ones, ze zijn nauwelijks nog in beeld en gaan elk hun eigen weg en de camera zoomt alleen nog in op Billy & Christy, die twee domme dozen die nauwelijks kunnen acteren 😖

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 8 ] 06 February 2008 07:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Tja, ik ben geen vrouw, maar vind Charmed wel een heerlijke serie. Alle seizoenen staan hier in de de kast op dvd.

1. Wie is je favoriete Charmed one, en waarom?
Phoebe. Ik snap precies waarom ze viel voor Cole… 😉

2. Wat is volgens jouw de reden van het succes van deze serie.
Het is spannend, bovennatuurlijk, maar toch zijn de onderlinge relaties heel alledaags en herkenbaar.

3. Wat vond je de mooiste aflevering (je hoeft niet perse een titel te noemen, maar wat gebeurde er)
Het is alweer een jaar of twee geleden dat ik begon met kijken (toen het eerste seizoen op dvd uitkwam), dus ik durf het je niet met zekerheid te zeggen. Ik weet nog wel dat ik ergens in seizoen 1 een aflevering dodelijk eng vond, maar durf niet te zegen zo welke dat was.

4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan?
Je zou bij mij verwachten van wel, maar het is niet gebeurd.

5. Wat vind je de leukste bijrol?
Cole, ik heb een zwak voor de slechterik, maar ook heerlijke afleveringen als de oma of de moeder weer eens voorbij kwam gefladderd.

  [ # 9 ] 06 February 2008 08:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Wow, jullie helpen me heel erg met al deze reacties, ik denk dat ik er een heel leuke presentatie over kan gaan maken. Idd ook een goede vraag waarom mensen het geen leuke serie vinden.
Wat mij opvalt is dat Phoebe nog maar 1x als favoriet is genoemd terwijl bij een poll van de favoriete charmed one, phoebe vaak als winnares uit de bus komt…

Nu ga ik zelf even mijn eigen vragen beantwoorden:
1. Wie is je favoriete charmed one, en waarom?
In het begin was het Prue, is al een tijdje geleden dus eerlijk gezegd weet ik niet meer waarom.. Daarna kwam Paige en toen was die meteen mijn favoriet. Ze heeft van die grappige opmerkingen af en toe.

2. Wat is volgens jou de reden van het succes van deze serie?
Ik denk dat veel vrouwen enorm fan zijn omdat het eens een keer gaat over vrouwen die de wereld redden inplaats van mannen. En ook alle vrouwen die erin spelen zijn van die vrouwen die je graag zelf zou willen zijn!

3. Wat vond je de mooiste aflevering?
Dat zijn er een heleboel, ik ben niet zo goed in titels herinneren. Maar ik weet wel dat ik de aflevering waarin Prue een man werd, een erg leuke aflevering vond. En het einde vond ik zo mooi, omdat ze toen in P3 met zijn allen gingen dansen.

4. Heb je weleens ergens om gehuild?
Bij Charmed zit ik erg vaak met tissues op de bank. Een ding dat ik echt zielig vond weet ik nog heel goed. Toen hadden ze Cole net verslagen en lag Phoebe boven op bed. Piper zei tegen Paige dat ze haar maar even alleen moesten laten. Toen zei Paige: Ze zal de komende tijd heel veel alleen zijn, nu heeft ze ons nodig ( of zoiets dergelijks), dat vond ik zo mooi dat ze dat zei. En toen dat beeld van een huilende Phoebe op bed en Paige en Piper die erbij kwamen liggen om haar te troosten.
Ook was de begrafenis van Prue natuurlijk erg zielig. En net bij de laatste aflevering dat Billie instortte nadat ze Christy had gedood, vond ik erg zielig.

5. Wat vind jij de leukste bijrol?
De allerleukste toch Billie. Ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn. Maar ik vind haar gewoon super. En ook erg grappig. De actrice zelf vind ik trouwens ook erg leuk in de comedie 8 simple rules.
En natuurlijk is Chris ook erg leuk!

6. Waarom vinden mensen het geen leuke serie?
Ik denk dat veel jongens het geen leuke serie vinden om dezelfde reden dat meisjes dat wel vinden. dat is natuurlijk omdat het vrouwen zijn die de hoofdrol spelen! Dit geldt natuurlijk ook voor veel jongens niet. Mijn broertje vind het vooral een leuke serie omdat er ‘lekkere wijven’ in spelen…
Vriendinnen van mij vinden het ook niet zo’n leuke serie, omdat ze het te onrealistisch vinden.

  [ # 10 ] 06 February 2008 09:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

IngeG - 05 February 2008 11:57 PM

Als ik het goed begrijp is ‘t nl zo dat op Net 5 iedere werkdag nu een aflevering komt. Vroeg op de avond, 18u ofzo. Morgen of overmorgen beginnen ze dus weer opnieuw met seizoen 1. Ieder seizoen heeft 22 afleveringen ofzo. Per week zijn er dus 5 afleveringen; iedere maand heeft 4 weken (20 afl) en een paar dagen (laten we zeggen: 2 afl 😛). Het is dus ongeveer een maand per seizoen. Ga vanaf vrijdag kijken ofzo en je hebt álles, vanaf seizoen 1 😉 Moet je wel iedere dag rond 18u tv kunnen kijken..

Ik heb wel de indruk dat er regelmatig een of meerdere afleveringen overgeslagen worden: ik kijk niet elke dag, maar ik weet toch zeker dat er niet zàºlke grote sprongen in de tijd gemaakt werden als ik zag afgelopen maanden. Maar mss heb ik het mis.

Ik hoop dus ook dat seizoen straks weer begint, want wil de pilot nog steeds een keertje zien en de laatste aflevering met Prue (hoe ze dood gaat) en de eerste van Paige (dus hoe ze komt) en daarop volgende afleveringen.

Merk wel dat de serie nu behoorlijk “gedateerd” is (hij is dan ook al 10 jaar oud) dus misschien daarom meer een vrouwending?
Vrouwen storen zich over het algemeen minder aan gedateerd zijn en letten meer op de onderlinge relaties en verhoudingen.

Volgens mij heb jij wel een heel goed punt Lisa! Vrouwen houden van Charmed omdat het sterke vrouwen laat zien die de wereld redden. En eindelijk eens niet een vrouw in de slachtofferrol met zo’n bal van een kerel die het wel even zal regelen!



Btw: leuk topic 😉

[ Gewijzigd: 06 February 2008 09:50 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 11 ] 07 February 2008 06:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

1. Wie is je favoriete Charmed one, en waarom?
In het begin was dat altijd Prue, later Piper en eigenlijk blijft Phoebe ook een liefie. Ik vind ze alle3 heel tof. Alleen Paige vind ik minder.
2. Wat is volgens jouw de reden van het succes van deze serie.
De personages.
3. Wat vond je de mooiste aflevering (je hoeft niet perse een titel te noemen, maar wat gebeurde er)?
Uh .. jeetje dat weet ik niet meer hoor! ‘t Is alweer een tijdje geleden dat ik het echt vaak keek.
4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan?
Toen Prue net dood was en Piper het zo zwaar had.
5. Wat vind je de leukste bijrol?
Kleine Wyatt (a).

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 12 ] 07 February 2008 06:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Seizoen 1 is weer begonnen. MET de pilot.

Heerlijk, die had ik nog niet gezien 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 13 ] 07 February 2008 07:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

lisaatje - 06 February 2008 08:26 PM

4. Heb je weleens ergens om gehuild?
Bij Charmed zit ik erg vaak met tissues op de bank. Een ding dat ik echt zielig vond weet ik nog heel goed. Toen hadden ze Cole net verslagen en lag Phoebe boven op bed. Piper zei tegen Paige dat ze haar maar even alleen moesten laten. Toen zei Paige: Ze zal de komende tijd heel veel alleen zijn, nu heeft ze ons nodig ( of zoiets dergelijks), dat vond ik zo mooi dat ze dat zei. En toen dat beeld van een huilende Phoebe op bed en Paige en Piper die erbij kwamen liggen om haar te troosten.

Oh jaa dat was ook heel zielig!

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 14 ] 08 February 2008 10:09 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Luna24 - 07 February 2008 06:17 PM

Seizoen 1 is weer begonnen. MET de pilot.

Heerlijk, die had ik nog niet gezien 😄

jaaa, was leuk om weer eens te zien. Ik vind dat echt een griezelige aflevering! :omg:

  [ # 15 ] 08 February 2008 04:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

1. Wie is je favoriete Charmed one, en waarom?
Phoebe. Ik vind haar verhaallijn leuk, en ik herken ook wel dingen van mezefl in haar. Bovendien vind ik haar ook een mooie, goede actrice. Op de tweede plaats staat Piper, door de verhaallijn Piper-Leo die ik erg leuk vind *alleen in seizoen 8 niet, omdat die daar eignelijk niet is;)*

2. Wat is volgens jouw de reden van het succes van deze serie.
Uhm, ik denk toch omdat er een duidelijke rode draad doorheen loopt, en het bovennatuurlijke, wat iedereen hier eigenlijk al noemt. ER komen herkenbare dingen in voor, de 3 zussen proberen hun eigen leven te leiden met hun eigen problemen, maar ook juist het onmogelijke *de demons etc*...dat maakt deze serie zo goed.

3. Wat vond je de mooiste aflevering (je hoeft niet perse een titel te noemen, maar wat gebeurde er)
Ik vodn heel veel afleveringen mooi, zoals de trouwdag van Leo en Piper, de geboorte van Wyatt..en nog veel meer. Ik hou het liever op favo verhaallijnen;) En daarbij staan op de gedeelde eerste plaats toch echt Phoebe-Cole en Piper-Leo. De verhaallijnen zitten zo goed in elkaar, je herkent er dingen in en je begrijpt de keuzes die ze maken.

4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan?
Kan ik me niet herinneren dat ik gehuild heb bij Charmed.

5. Wat vind je de leukste bijrol?
Als hij geldt als bijrol dan Leo, maar dat vind ik meer een hoofdrol, net als Cole die ik ook heel gaaf ovnd.
Chris vond ik wel een gave bijrol.

[ Gewijzigd: 08 February 2008 04:07 PM by Monique ]
   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

 1 2 > 
1 of 2