2 of 2 |  < 1 2
Charmed
  [ # 16 ] 08 February 2008 06:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

lisaatje - 08 February 2008 10:09 AM
Luna24 - 07 February 2008 06:17 PM

Seizoen 1 is weer begonnen. MET de pilot.

Heerlijk, die had ik nog niet gezien 😄

jaaa, was leuk om weer eens te zien. Ik vind dat echt een griezelige aflevering! :omg:

Nou die van vanavond mocht er ook zijn: met “Jáfdááá...!”

Wel gedateerd inderdaad, maar heerlijk om te zien!

Piper blijf ik ook een mooie karakterrol vinden.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 17 ] 08 February 2008 09:40 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Oké ik ben even op youtube bezig geweest 😉

Een paar jaar geleden kwam ik de volgende video van Charmed tegen:
https://www.youtube.com/watch?v=esFzrLzfG7g
allemaal Piper-Leo-momenten die op het liedje “You Set Me Free” van Michelle Branch zijn gezet.

Die video inspireerde mij om het volgende filmpje te maken:
https://www.youtube.com/watch?v=fX7rXi2laAk
allemaal beelden die de vriendschap tussen de zusjes uitbeeld, allemaal afkomstig uit seizoen 1 (ik wilde er toen 1 voor ieder seizoen maken, maar voordat je al die afleveringen hebt en dan ook nog eens alle vriendschap-momenten verzameld hebt en ze op muziek heb gezet, ben je eeuwen bezig). Let niet op de vreemde (Deense??) ondertiteling af en toe, of op de mindere kwaliteit van sommige stukjes a.u.b….ik heb dit gemaakt và³à³rdat de seizoenen op DVD uitkwamen en de kwaliteit van alles verschilde dus nogal 😉

Er staan nog veel meer van dit soort filmpjes op Youtube. Een paar leuke die ik tegenkwam:
https://www.youtube.com/watch?v=VHnxqqVRzUg
over de pijn waar Piper doorheen ging na Prue’s dood. Liedje: “Broken” - Seether & Amy Lee

En voor alle liefhebbers een Phoebe-Cole video (muziek: “It’s All Coming Back To Me Now” - Celine Dion):
https://www.youtube.com/watch?v=TeJAdLJtFlM

Ik heb ooit een Phoebe-Cole video gezien op het liedje “Cry” van Faith Hill. Maar die kan ik niet vinden op YouTube..

Er staan er natuurlijk nog veel meer op youtube..duss…enjoy iedereen 😊

[ Gewijzigd: 08 February 2008 11:34 PM by IngeG ]
  [ # 18 ] 08 February 2008 10:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Oeh die zijn gaaf. Vooral die Phoebe-Cole filmpje is errrug mooi! Thnx voor t plaatsen.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 19 ] 08 February 2008 11:34 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

you’re welcome 😉 Ondertussen staat ook m’n eigen filmpje erbij….dát duurde lang met uploaden…meer dan een uur :S

  [ # 20 ] 09 February 2008 08:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Erg leuke filmpjes! Die van Piper is zooo zielig. Ik vind het altijd wel leuk om al die filmpjes te zien. Ik kan ook echt uren op youtube zitten om die te kijken.

Klein vreugde sprongetje: Ik ben net aan het 8ste seizoen gekomen, voor maar 25 euro! Normaal kost die in de 50 euro!

  [ # 21 ] 09 February 2008 01:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hoe heb je dat gedaan Lisa? 😄
Ik wil m ooook (zien/hebben).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 22 ] 09 February 2008 02:02 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Toevallig bij ECI gehaald? 😛
Daar heb ik ‘m laatst ook gehaald….in Den Bosch…..omdat ze daar aan ‘t verbouwen zijn waren er een aantal dingen goedkoper. Waaronder seizoen 8 van Charmed. Als je dan een ander boek kocht daar in die winkel, en Charmed erbij, was Charmed maar 25 euro. Als je Charmed gwn los kocht was ie wel iets vna 50 euro ofzo.
Alleen ik maakte de fout dat het boek dat ik erbij kocht nog superduur was dus kwam alsnog op heel veel geld uit :S

  [ # 23 ] 09 February 2008 06:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb nog gekeken naar seizoen 1 t/m 6 ca. 25 euro, maar kom niet onder de 35 euro uit.
En tja… 6 x 25 is nog steeds € 150,00 en dat is toch (hoewel ik nooit meer omreken) ruim 300 gulden.
Wel een beetje veel geld om zomaar ineens uit te geven…

Moet nog maar eens even denken of ik daarvoor spaar 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 24 ] 10 February 2008 08:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Je moet op marktplaats kijken daar worden ze ook goedkoper aangeboden. Daar heb ik ook seizoen 8 vandaan. Maar ook een paar andere seizoenen worden voor 25 euro per stuk aangeboden.

  [ # 25 ] 10 February 2008 09:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hm… bedankt voor de tip, maar aangezien ik 150 euro ook nog een hoop geld vind, weet ik niet of ik ze daar dan wel 2e hands voor zou willen hebben.

Maar ik houd het in gedachten.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 11 February 2008 06:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Luna24 - 06 February 2008 06:35 PM

4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan?
Ik geloof dat ik inderdaad bij Saving Private Leo wel een traantje heb gelaten. En de aflevering dat Piper hoorde dat ze zwanger was van hun eerste kind, dat was ook wel erg sweet.

*Edit*

Aan het slot van aflevering 4 of 5 in het eerste seizoen als de zussen de videoband bekijken met jeugdherinneringen die Victor hun vader bij ze achtergelaten heeft.
SLIK!
Wat een sentimenteel mens ben ik ook…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 27 ] 11 February 2008 11:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

1. Wie is je favoriete Charmed one, en waarom? Piper, omdat zij de normaalste is. Die anderen zijn een beetje verwaand vind ik.
2. Wat is volgens jouw de reden van het succes van deze serie. Uhm…ik denk omdat het gaat over zussenliefde en het hebben van een normaal leven naast een heksenleven.
3. Wat vond je de mooiste aflevering (je hoeft niet perse een titel te noemen, maar wat gebeurde er) De laatste aflevering, omdat iedereen weer terug kwam (penny, patty, Wyatt en Chris)
4. Heb je weleens gehuild om iets wat er gebeurde, en waarbij dan? Ja, toen Piper Phoebe dood vond. En toen Prue werd begraven en wss bij nog wel meer dingen
5. Wat vind je de leukste bijrol? Oudere Wyatt (vooral in die aflevering waar hij ‘goed’ was). En Coob vond ik ook erg leuk.

Ik heb trouwens alle herhalingen gekeken en opgenomen. Nu heb ik dus alles op dvd (op 1 aflevering na, die ben ik wegens prive omstandigheden vergeten te kijken).

  [ # 28 ] 12 February 2008 06:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Over janken gesproken: die aflevering 1e seizoen met de begrafenis van Mark (Chinese jongen waarbij Piper verliefd wordt op zijn spirit). Ik schiet al vol als ik die begrafenis met die muziek zie, maar dan staat zijn vader daar ook nog ineens uit het niets.
Tearjerking!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2
2 of 2