1 of 2 |  1 2 > 
Ann v/d Broeck en Jan Schepens opnieuw koppel in de Vlaamse Assepoester
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Ann Van Den Broeck en Jan Schepens gaan opnieuw een koppel vormen in een musical. Dit keer spelen ze de hoofdrollen in Assepoester. Op dit moment is deze musical nog te zien in het Nederlandse park De Efteling maar er komt binnenkort een Vlaamse versie. Ann neemt de titelrol voor haar rekening en Jan speelt de prins. De cast wordt volgende week voorgesteld.

Vorig jaar vormden An en Jan al een tandem in Beauty and the Beast en later dit seizoen staan ze ook nog samen in The Last Five Years. Op dit ogenblik is Ann nog te zien in Bakelietjes, terwijl Jan de prins is in… Cinderella in The Stage.

  [ # 1 ] 06 February 2008 01:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Uit de categorie: Neem mij niet serieus alsjeblieft…

Een prins van 37 die nog bij z’n ouders woont… Ik krijg flasback naar Lang en Gelukkig van het Ro Theater.

  [ # 2 ] 06 February 2008 01:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Mee eens, al heeft onze eigen prins W-A toch ook tot zijn huwelijk bij zijn ouders gewoond? Onbegrijpelijk. Had Jelle geen tijd 😉.

  [ # 3 ] 06 February 2008 01:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Jeroen - 06 February 2008 01:24 PM

Mee eens, al heeft onze eigen prins W-A toch ook tot zijn huwelijk bij zijn ouders gewoond?

Ja, en dat is me toch sprookjesachtig… 😉

  [ # 4 ] 06 February 2008 02:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Lance - 06 February 2008 01:20 PM

Een prins van 37 die nog bij z’n ouders woont… Ik krijg flasback naar Lang en Gelukkig van het Ro Theater.

*proest* ja inderdaad!
Met een konijnentrui en gouden maillot *lol*

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 06 February 2008 02:26 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

van Jaap naar Jan.. nee dit moet een grapje zijn..

  [ # 6 ] 06 February 2008 02:31 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

dokter_P - 06 February 2008 02:26 PM

van Jaap naar Jan.. nee dit moet een grapje zijn..

Maar de vlaamse mensen hebben gelukkig wel mensen die kunnen zingen.. Dat is ook wat waard 😉

  [ # 7 ] 06 February 2008 03:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Met Jan als prins ben ik het ook niet helemaal eens, de prins is echt nog een jongen en ik vind dat je die door een jongen moet laten spelen en niet door iemand die al bijna 40 is. Met Ann daarentegen ben ik superblij (dat is ook de reden dat ik deze musical ook in Belgie zal gaan bezoeken). Ann is ook wel wat ouder dan Do, maar dat is nog te overbruggen en ze heeft gewoon een dijk van een stem. Maar dat leeftijdverschil tussen Jan en Jaap is zo ontzettend groot. Ik vind het een erg raar idee. Maar goed, ik zal deze musical bezoeken en dan oordeel ik wel of ik Jan wel of niet geschikt vind 😉

  [ # 8 ] 06 February 2008 06:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Goh, weer Ann en Jan, je zou er toch haast iets van gaan denken… (al ging hij uiteraard wel vreemd in Roll Along en verliet hij haar voor een ander, haha!).

Ik hou van Jan zijn stemgeluid, maar als Prins… hmmm! Dacht eerst dat het een grapje was, verwarring met The Stage ofzo.
Een prins die over de datum is, ach ja, weer eens iets anders! Hoop dat degenen die gaan genieten, maar ik laat deze aan mij voorbijgaan (al ligt dat meer aan de productie en aan het feit dat Antwerpen niet bepaald naast de deur ligt 😉)

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 9 ] 06 February 2008 09:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

jan en ann ons dynamic duo :’)

  [ # 10 ] 06 February 2008 10:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Aangezien ik dit duo al verwacht had, denk ik niet dat ik ga kijken… Ik vreesde al voor een BatB herhaling. Niet dat ik deze artiesten beide slecht vind (in tegendeel), maar ik word die ge-ijkte koppels in de Vlaamse producties zo beu… :vaag:
Laat de Belgen eens met iets verrassends komen!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 11 ] 06 February 2008 11:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jan is super, en hij zal dit prachtig zingen, maar dit verdiend de “scheefste castings award”

  [ # 12 ] 07 February 2008 05:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat ik Ann (en zeker ook Jan) veel te oud vind voor deze rol.

Maar in tegenstelling tot de NL cast kan ze in ieder geval wel zingen én acteren.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 13 ] 07 February 2008 06:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ann is idd ook wel iets te oud voor de rol, maar ze zei pas geleden nog een keer in een interview dat ze er nu eigenlijk tussenin zat. Ze werd te oud om de prinsessenrollen te spelen, maar ze is nog te jong om de moederrollen te spelen.

Ik zat gisteren nog te denken: Melise speelt gewoon weer de moeder van de prins. Melise is 39 en speelt dus de moeder van iemand die 37 is :tong:

Maar Ann zingt en acteert gewoon super goed. Alhoewel ik Do ook heel goed vind in de Nederlandse versie. En ik weet dat veel mensen het niet met me eens zijn 😉

  [ # 14 ] 07 February 2008 08:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik wel!
Maar ja, volgens mij is dat algemeen bekend :tong:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 15 ] 07 February 2008 09:51 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Do acteerd als een nattedwijl maar zingt prachtig

Jaap zingt mooi, acteerd goed.. hij is alleen zijn roze handtas vergeten en is stiekem verliefd op zijn hofmaarschalk

Jan is een geweldige zanger en acteur.. de rol van Prins is hem veeeeel te min

 1 2 > 
1 of 2