2 of 3 |  < 1 2 3 > 
A Little Night Music in Menier Chocolate Factory
  [ # 16 ] 12 December 2008 09:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Als ik jou was zou ik een bericht plaatsen op het forum van Whatsonstage of Dress Circle. Ik denk dat er belangstelling genoeg zal zijn voor de kaarten omdat de voorstelling al ver is uitverkocht. Of anders is contact opnemen met de kassa misschien een alternatief ? Ik denk niet dat het zal lukken om je kaarten op straat te verkopen omdat de Chocolate Factory niet echt in het theaterdisctrict ligt. Succes ermee en fijne voorstelling.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 17 ] 14 December 2008 08:01 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2008-12-12

Dank voor je reactie Eastwick. Ik heb ondertussen een advertentie geplaatst op Dress Circle en Whatsonstage. Ik heb ook contact opgenomen met de kassa. Ze hebben aangeboden de kaarten op de dag zelf aan de kassa te verkopen. Als dat lukt krijg ik mijn geld terug.
Dank voor de tips. Ik ben blij dat ik zelf kan. Wordt mooi 😊!!

  [ # 18 ] 23 January 2009 07:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Ondertussen is de complete show uitverkocht in Londen. Tijd voor een verlening zou ik zeggen?

  [ # 19 ] 25 January 2009 03:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Iemand een idee waarom de show nog niet verlengd is? Of zal deze show niet verlengd worden? :huil:

  [ # 20 ] 25 January 2009 04:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

In de Chocolate Factory staan niet alleen musicals maar ook toneel en andere disciplines meestal voor maar een paar maanden geprogrammerd. In de paar jaar dat dit theater bestaat is ‘de traditie’ al dat rond de Kerstperiode een musical te zien is. Dit jaar dus ‘A Little Night Music’ en de kans lijkt me wel groot dat deze net als andere Chocolate Factory produkties als ‘Sunday In The Park With George’, ‘Little Shop Of Horrors’ en ‘La Cage Aux Folles’ de weg naar het West End zal weten te vinden. De voorstelling speelt op 8 maart de laatste en is uitverkocht al is het wel vreemd dat er nog geen nieuwe produktie is aangekondigd voor na die tijd. Even afwachten denk ik ...

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 21 ] 14 February 2009 10:51 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De transfer vanaf 28 maart naar het Garrick Theatre is inmiddels officieus bevestigd op de website van UKTickets. Ik weet niet in hoeverre die info betrouwbaar is maar al op 28 maart met op 14 maart de laatste ‘Zorro’ lijkt me wel aardig optimistisch. Maar even wachten op de officiele aankondiging 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 22 ] 17 February 2009 03:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Vandaag is de transfer met de voltallige originele cast bevestigd! Previews vanaf 28 maart met de West End première op 7 april. De site van de voorstelling is http://www.nightmusiclondon.com

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 23 ] 17 February 2009 03:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Mette87 - 10 October 2008 02:30 PM

Leuk, Jessie Buckley!

Yes, ik ben blij voor haar…Hoop haar ook ooit nog eens echt te zien, fantastisch talent!!

  [ # 24 ] 17 February 2009 08:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

De voorstelling kent een “Strictly Limited Season” en zal te zien zijn tot en met zaterdag 25 Juli.
Grijp uw kans zou ik zeggen…..

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 25 ] 17 February 2009 10:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

zwaar goed nieuws! Morgen meteen boeken!

  [ # 26 ] 21 February 2009 10:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

‘Strictly Limited Season’ klinkt inderdaad wel erg strikt 😊 Ik moet zeggen dat ik wel heel benieuwd ben hoe deze voorstelling zich vertaalt naar het Garrick Theatre. Ik ga liever in de herfst of winter naar Londen dan hoogzomer en ik had dan ook gehoopt deze voorstelling later in het jaar nog een keer te kunnen zien. Overigens wel jammer dat de kaarten tweemaal zo duur zijn dan in de Chocolate Factory.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 27 ] 21 February 2009 12:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

eastwick - 21 February 2009 10:46 AM

‘Strictly Limited Season’ klinkt inderdaad wel erg strikt 😊 Ik moet zeggen dat ik wel heel benieuwd ben hoe deze voorstelling zich vertaalt naar het Garrick Theatre. Ik ga liever in de herfst of winter naar Londen dan hoogzomer en ik had dan ook gehoopt deze voorstelling later in het jaar nog een keer te kunnen zien. Overigens wel jammer dat de kaarten tweemaal zo duur zijn dan in de Chocolate Factory.

Sunday in the park with George had ook een limited season in West End in de zomer. Er is nou eenmaal niet zoveel belangstelling voor dit soort shows, dus waarschijnlijk is deze keuze gemaakt door het theater om toch nog wat te verdienen in de zomer en dan in het najaar weer met een voorstelling te open waar meer mensen op af komen.

  [ # 28 ] 29 April 2009 08:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

De voorstelling gaat in december naar Broadway. Er nog niets bekend over de cast en het theater.

  [ # 29 ] 04 May 2009 04:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Eergister mijn vakantie in Londen met deze show afgesloten. Ik heb me redelijk vermaakt. Mijn Engels is helaas net niet voldoende om deze show 100% te volgen. De rode draad van het verhaal viel goed te volgen maar veel “taal grapen” ontgingen mij helaas. De cast was sterk en ik heb van de heerlijke muziek kunnen genieten. De show zou ik graag eens in Nederland willen zien. Het is heerlijk materiaal voor het M-Lab!

  [ # 30 ] 23 June 2009 11:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  243
Geregistreerd  2009-03-31

Ik ga over twee weken eindelijk naar de Garrick toe. Heb er al veel zin in en hoop erop Kaisa weer te kunnen zien schitteren op het toneel!

 < 1 2 3 > 
2 of 3