2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Premiere Dirty Dancing
  [ # 16 ] 10 March 2008 05:03 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2008-03-03

Ook ik heb een geweldige avond gehad. Kreeg het op een gegeven moment wel koud, De meeste BN-ers hadden ook lekker hun warme jas aan. Vond het super dat ze met koffie en thee langs kwamen en had stilletjes op een tweede koffie ronde gehoopt (die niet kwam).

Ik vond net zoals de meeste mensen de decors heel erg mooi gedaan maar de acteerkwaliteiten van sommige artiesten een beetje tegenvallen. Ik moest er ook erg aan wennen dat het een musical is met veel muziek maar weinig zang, het zat bijna tegen toneelstuk aan zal ‘k maar zeggen:-)

Feestje daarna was trouwens toppie, lekker eten gezellige muziek

  [ # 17 ] 10 March 2008 05:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Oei, die foto op pagina 14… Ik zie mezelf!  :bah:

(Maar verder leuke foto! 😉 )

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 18 ] 10 March 2008 06:00 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik heb wel een puntje van kritiek..

er was ons een eerste rangs plaatst aan de roze loper beloofd..

Maar toen wij naar de loper liepen stonden er al een hele hoop mensen. Met gevolg dat wij achter al deze ‘gewone voorbijgangers’ moesten gaan staan. En zo dus vrij weinig van de loper meekregen..

Nou vond ik het zelf niet zo’n ramp, aangezien de loper niet het belangrijkste is..
Maar als we niet naar de voorstelling hadden gekunt en alleen dit onze ‘prijs’ was, was ik zwaar pissig geweest..

Volgnde keer moeten ze toch (zoals bij Evita) een apart vak voor de winnaars vrij houden en zorgen dat hier alleen winnaars in kunnen..

  [ # 19 ] 10 March 2008 06:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Oja Luuk, op http://www.musicalsite.be sta je op een foto gemaakt bij de roze loper! :tong:

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 20 ] 10 March 2008 06:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

...en de bnners niet van 2 kanten laten komen….

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 21 ] 10 March 2008 06:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Caroline1 - 10 March 2008 06:03 PM

...en de bnners niet van 2 kanten laten komen….

Ja dat vond ik ook jammer al kwam een enkele BN-er nog wel eventjes langs op het andere gedeelte. Jammer dat de castleden van Les Mis dat niet deden, maar ach ik heb op de afterparty nog Freek en Suzan kunnen vangen 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 22 ] 10 March 2008 06:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Wat een leuke reacties (en foto!)
Fijn dat ze niet alleen bij warmte (Tarzan) maar ook bij kou aan gepaste drankjes aan de loper hebben gezorgd 😊

  [ # 23 ] 10 March 2008 06:45 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2008-03-09

Ik vond het echt een super avond, ik had nog enigzins mazzel bij de loper, ik stond achter twee kleine vrouwen en een jongetje, op het gedeelte tegenover de fotografen. Zo kon ik er een beetje overheen foto’s maken. Maar dat van een apart gedeelte vind ik een hele goeie!

Ik vond de show ook erg goed. Ik hou erg van dansen, dit soort shows is echt mijn ding. Ik vond allebei de aktes erg goed. Het eerste was net precies de film, de tweede daar zaten volgens mij wat extra’s in. Degene die baby speelt mag nog wel wat toneelconversatielessen nemen (als dat bestaat), want haar dialogen kwamen er niet goed uit vond ik. Leuk ook de party en het eten. Op naar de volgende premiere 😉

  [ # 24 ] 10 March 2008 06:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

dokter_P - 10 March 2008 06:00 PM

Ik heb wel een puntje van kritiek..

er was ons een eerste rangs plaatst aan de roze loper beloofd..

Maar toen wij naar de loper liepen stonden er al een hele hoop mensen. Met gevolg dat wij achter al deze ‘gewone voorbijgangers’ moesten gaan staan. En zo dus vrij weinig van de loper meekregen..

Nou vond ik het zelf niet zo’n ramp, aangezien de loper niet het belangrijkste is..
Maar als we niet naar de voorstelling hadden gekunt en alleen dit onze ‘prijs’ was, was ik zwaar pissig geweest..

Volgnde keer moeten ze toch (zoals bij Evita) een apart vak voor de winnaars vrij houden en zorgen dat hier alleen winnaars in kunnen..

In tegenstelling tot Evita kon je nu echter wél niet-opgehaalde kaarten ophalen :tong:

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 25 ] 10 March 2008 07:53 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2008-02-03

Een cd-single gekregen ? Een officieel product van Stage Entertainment dat ook in de verkoop gaat ?

Ik heb e.e.a. gelezen en het kan mij tot nu toe niet zo bekoren.

  [ # 26 ] 10 March 2008 08:23 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Markies86 - 10 March 2008 07:53 PM

Een cd-single gekregen ? Een officieel product van Stage Entertainment dat ook in de verkoop gaat ?

op de single staan 3 nummers. Alledrie zijn het liveopnames van de Australische productie. op de singel staat heel groot dat hij alleen bedoelt is voor promotionele doeleinde.

  [ # 27 ] 10 March 2008 08:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Ik vond het gister echt geweldig! Ik vond dat alles over het algemeen goed geregeld was. Ondanks dat we op het dakterras zaten (balkon, een-na-laatste rij, wat me eigenlijk nog best wel meeviel) heb ik genoten van de show!(ik ben wat plaatsen betreft eigenlijk gewoon heel erg verwend 😛 ) Geweldige dans, mooie muziek en een supergaaf decor! Het enige minpunt vond ik, net zoals iedereen geloof ik, de acteerkwaliteiten.
Ik ga er zeker weten nog een keer heen. Hopelijk zijn de acteurs wat meer gewend aan hun teksten en dan wil ik ook dichterbij het podium zitten, om meer te kunnen zien!

  [ # 28 ] 10 March 2008 10:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Gaby* - 10 March 2008 01:01 PM

Ik heb een heerlijke dag en avond gehad!! Ik vond het echt heel speciaal, heb er nu nog fijne kriebels van! 😊 Even voor de sfeer een groepsfoto van een aantal winnaars:

Leuke foto!!! Alleen mis ik toch wat roze bij Luuk (had nou gewoon mijn pruik geleend, die stond je ontzettend goed…)

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 29 ] 11 March 2008 09:39 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2007-04-16

In tegenstelling tot vele van jullie hebben mijn vriendin en ik ontzettend genoten en wij gaan zeker nog wel een keer terug!!!!!

Weet iemand of er ook een actie komt voor Les Miserable????? Zou wel heel erg gaaf zijn om daar naar toe te mogen!!!!

   Handtekening   

“I have the time of my life”!!!!!!

  [ # 30 ] 11 March 2008 01:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

dokter_P - 10 March 2008 10:21 PM
marly - 10 March 2008 10:11 PM

Leuke foto!!! Alleen mis ik toch wat roze bij Luuk (had nou gewoon mijn pruik geleend, die stond je ontzettend goed…)

Gaby staat precies voor mijn roze stropdat en mijn roze bloem..

Ik HAD tenminste iets roze’s.. in tegenstelling tot sommige mensen *Kuch* Niels *kuch*

O ja, geef mij maar weer de schuld *kijkt diep gekwetst*

Maar die pruik, dat was best een goed plan geweest eigenlijk… Go Marly!! 😉

En Niels had rose gel in zijn haar, dat telt ook aangezien dat shirt NIET de juiste kleur had. Ha!

Zeker weten dat ook ik - ook al was ik niet helemaal positief - terug ga. En vaker dan 1 keer. Ik denk dat de acteurs nog gaan groeien en er iets moois van maken, en die slotscene he… ja, alleen al daarvoor ga ik nog een keer, maar mag ik dan nu wel alvast de understudy zangeres bestellen…? :engel:

[ Gewijzigd: 11 March 2008 01:26 PM by Gaby* ]
   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

 < 1 2 3 > 
2 of 3