Wijziging plaatsen Simone’s Songbook
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2008-01-31

Wat ik nou meemaak.
Maanden geleden heb ik geboekt voor de voorstelling van Simone Kleinsma in het Beatrixtheater. Ik wilde graag een goede plek en dit hield in dat ik er ook een diner bij moest boeken. Het was kiezen tussen rij 4 in het midden met diner of rij 15 zonder diner. Nou dat vond ik niet zo’n moeilijke keuze. Ik zit graag vooraan dus dan maar met diner. Ik helemaal blij natuurlijk.
Krijg ik vandaag een brief van TTL dat mijn plaats gewijzigd is ivm televisieopnames. Er was een mooie nieuwe plaats voor me gereserveerd stond erbij. Wat voor plaats werd niet vermeld.

Dus ik TTL bellen, want ik was wel benieuwd waar ze me hadden neergezet. Blijk het op rij 3 stoel 18 te zijn. Nou is rij 3 prima maar stoel 18 is serieus meer naar de zijkant. Ze konden er niks aan doen aldus de telefoniste en ik moest maar een brief schrijven :boos2: . Niet dat dat wat ging helpen, maar dan was ik mijn gevoel kwijt. Nou ja.

Nadat ik had opgehangen ben ik op de site van TTL gaan kijken en toen bleek dat op rij 1 stoel 1 nog vrij was. Persoonlijk heb ik die stoel liever dat rij 3 stoel 18, dus ik weer bellen.
Blijkt dat ze dat niet zomaar om kunnen boeken. Morgen wordt ik erover teruggebeld.

Ik ga er eigenlijk van uit dat het op deze manier opgelost kan worden, want ik hoef toch niet een slechtere plaats te accepteren nadat ik expliciet geboekt heb voor de plek waar nu een camera moet staan.  Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat ik de boeking voor het diner terug kan doen.

Zo sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt. Ben benieuwd wat het vervolg is.

Op zich wel leuk dat ze opnames gaan maken overigens, maar erg jammer dat mijn goede plek daar de dupe van moet worden.
Zijn er meer onder jullie die hier mee te maken hebben?

Ben benieuwd.

Groetjes

  [ # 1 ] 20 March 2008 07:55 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Let wel op, het Beatrixtheater is redelijk veranderd sinds de komst van Dirty Dancing,

Het podium is veel hoger, waardoor je op rij 1 minder goed ziet. Daardoor is rij 1 tegenwoordig 3de rang en geen 1ste meer..

  [ # 2 ] 20 March 2008 11:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Is dit niet meer iets voor off-topic? :ohoh:
Maar wat vervelend hee!!!
Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden! 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 21 March 2008 09:00 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Veertje - 20 March 2008 11:20 PM

Is dit niet meer iets voor off-topic? :ohoh:

Liever in de verkeerde categorie dan niet-kloppende informatie verspreiden, Vera.

Ik hoop dat het snel zal worden opgelost! Stom dat als jij niet degene bent die omboekt, je niet eens zelf je eigen plek mag uitzoeken… al klopt wat Luuk zegt, rij 1 is nu 3e rang en zie je daar door de hoogte van het podium minder. Ik ga voor je duimen en wens je veel plezier bij Simone’s Songbook, ik mag 4 april, can’t wait!!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 4 ] 21 March 2008 11:52 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Gaby* - 21 March 2008 09:00 AM
Veertje - 20 March 2008 11:20 PM

Is dit niet meer iets voor off-topic? :ohoh:

Liever in de verkeerde categorie dan niet-kloppende informatie verspreiden, Vera.

Als er iemand anders zo een reactie als ik plaats is er geen haan die er naar kraait.
Plaats ik dit, krijg ik gezeur.
Vaag, maar zal wel aan mij liggen…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 21 March 2008 12:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Als er iemand anders zo een reactie als ik plaats is er geen haan die er naar kraait.
Plaats ik dit, krijg ik gezeur.
Vaag, maar zal wel aan mij liggen…

laat ze maar lekker waaien en trek je gewoon niet te veel van aan..

  [ # 6 ] 21 March 2008 03:47 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2007-06-06

Over wat voor een TV opnames gaat het hier? Bedoel je opnames voor een eventuele DVD, of echt voor een TV programma?

Susanne

   Handtekening   

http://marcusvanteijlingen.messageboard.nl

Daan en Marcus zijn super! I’ve had the time of my life with them!

http://s656.photobucket.com/albums/uu290/SusanneSouren/

  [ # 7 ] 21 March 2008 03:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Jouke, je hebt gelijk.

Ben trouwens ook erg benieuwd over die opnames, lijkt mij wel leuk als er een DVD’tje komt 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 21 March 2008 05:14 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2008-01-31

In de brief stond tv-opnames. Misschien net zoiets als Simone sings Doris Day???
Daar ben ik uiteraard ook erg blij mee als het zo zou zijn. Maar liever niet ten koste van mijn goede plaats natuurlijk. Heb nog niks gehoord van TTL. Afwachten maar.

  [ # 9 ] 21 March 2008 05:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

TV opnamens, cool komt het dus op TV/DVD :D ( de positieve kanten zien :D)

  [ # 10 ] 22 March 2008 03:14 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2007-06-06

Als het op TV komt ga ik zeker kijken, en als er een DVD van uitkomt koop ik hem absoluut. Simone’s Songbook is een supershow.

Susanne

   Handtekening   

http://marcusvanteijlingen.messageboard.nl

Daan en Marcus zijn super! I’ve had the time of my life with them!

http://s656.photobucket.com/albums/uu290/SusanneSouren/

  [ # 11 ] 23 March 2008 11:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

SimoneK - 20 March 2008 07:51 PM

Ze konden er niks aan doen aldus de telefoniste en ik moest maar een brief schrijven :boos2: . Niet dat dat wat ging helpen, maar dan was ik mijn gevoel kwijt. Nou ja.

Dat helpt wel degelijk! Ik ben al een aantal keer goed geholpen doordat ik een brief heb geschreven, dus het is de moeite waard!!
Ik hoop voor je dat het alsnog goed uitpakt voor je en dat je een goede plaats krijgt!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 12 ] 26 March 2008 09:48 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Veertje - 20 March 2008 11:20 PM

Is dit niet meer iets voor off-topic? :ohoh:
Maar wat vervelend hee!!!
Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden! 😄

Dit is zeker wat voor de Musicalbox aangezien het toch om een voorstelling en TTL gaat. De off topic is voor zaken die niks met musical te maken hebben (al wordt er in het vreugde uitspattingen topic wel eens gezegd ‘nog zoveel dagen en dan ga in naar die en die voorstelling’, maar goed dat is niet zo heel erg natuurlijk).

Over de opmerking erna, probeer het je niet persoonlijk aan te trekken Veertje, het is maar net hoe iemand het leest en je had er vast geen nare bijsmaak bedoelingen bij jou kennende.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”