pre-arbeidsvitamienen
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 1 ] 14 March 2007 11:43 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Zit regelmatig ‘s ochtend alvorens op gang te komen even achter pc een musical cd’tjes te luisteren. Hier een lijstje van cd-s die ik met veel plezier afluister:

* tick,tick ....boom
* spring awakening
* dreamgirls (live concert cd & soundtrack)
* hedwig and the angry inch
* tanz der vampire
* jersey boys

Heb ook nog een rijtje “missers” als iemand benieuwd is wat ie naar mijn mening niet aan moet schaffen, geef maar een gil.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 2 ] 14 March 2007 04:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Hoe is de cd van Aspects of Love in jouw ogen? Ik heb net de remastered edition aangeschaft namelijk :lol:

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 3 ] 14 March 2007 04:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

Bright Lights, Big City is ook een leuk ceedeetje voor op gang te komen. Persoonlijk zet ik doorgaans wat lekker metal of hardcore op kom je zo op gang.

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real

  [ # 4 ] 14 March 2007 05:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik luister altijd op de fiets en in de trein ( 50 minuten ) naar mijn mp3-speler voordat ik aan school begin… Ik luister ( ongeveer al een jaar lang ) nonstop het Nederlandse Cast Album van Cabaret.. Af en toe eens een ander nummer, maar hoofdzakelijk Cabaret..  😊


Eigenlijk best wel erg.. Een jaar lang elke dag wel een bepaalde cd luisteren..

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 5 ] 14 March 2007 06:04 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Waar kan ik ‘Tick,tick…boom” het beste kopen en nog een vraagje; Bestaat er ook een cd-opname van ‘The Threepenny Opera’ (Alan Cumming, Cydi Lauper) op Broadway ?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 6 ] 14 March 2007 06:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

[quote author=“Kiepkantel”]Waar kan ik ‘Tick,tick…boom” het beste kopen en nog een vraagje; Bestaat er ook een cd-opname van ‘The Threepenny Opera’ (Alan Cumming, Cydi Lauper) op Broadway ?

Kijke eens op http://www.proxis.nl daar kan je hem kopen voor een kleine 19,50 dacht ik. Heb ff rondgekeken naar opnames van The Threepenny Opera, ben tot nu toe alleen een opnamen van 1954 (New York) tegen gekomen en eentje van 1994 (Donmar Warehouse Cast, Londen)

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real

  [ # 7 ] 14 March 2007 08:22 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

[quote author=“Horst”][quote author=“Kiepkantel”]Waar kan ik ‘Tick,tick…boom” het beste kopen en nog een vraagje; Bestaat er ook een cd-opname van ‘The Threepenny Opera’ (Alan Cumming, Cydi Lauper) op Broadway ?

Kijke eens op http://www.proxis.nl daar kan je hem kopen voor een kleine 19,50 dacht ik. Heb ff rondgekeken naar opnames van The Threepenny Opera, ben tot nu toe alleen een opnamen van 1954 (New York) tegen gekomen en eentje van 1994 (Donmar Warehouse Cast, Londen)

Ik heb zelf een opname in mijn kast staan uit 1999 (met Nina Hagen)maar een opname van die voorstelling op Broadway had me zo mooi geleken 😊

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 8 ] 15 March 2007 12:02 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

[quote author=“saigon”]Hoe is de cd van Aspects of Love in jouw ogen? Ik heb net de remastered edition aangeschaft namelijk :lol:

Had altijd van aspects een paar nummers op een verzamel cd, is er toevallig pas vorige week van gekomen om de (orginele london cast) cd te kopen en luisteren. Grappig een erg jonge Michael Ball oa.  Verder vond ik het vooral grappig omdat ik muzikaal heel veel uit andere shows herkende (m.n. sunset en Phantom). Ik hoorde weer eens dat Webber toch wel een erg herkenbaar geluid is. De cd als geheel vind ik best lekker weg luisteren, zitten paar lekkere melodieën in. Iets minder vind ik dat bepaalde dreuntjes wel erg veel terugkomen en er zit ook behoorlijk wat tekst in, wat mij , omdat ik ‘m nog nooit live heb gezien niet zoveel zegt. Desalniettemin als geheel ruim voldoende, maar de remix version waar jij het over hebt ken ik niet. groet mark

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 9 ] 15 March 2007 09:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik zweer bij Radio 538 ‘s morgens, dus veel musical is het niet.

Moet ook al rond half acht beginnen en ben al blij als ik ‘s morgens op tijd de trein haal, dus veel tijd heb ik ook niet :lol:

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 10 ] 18 March 2007 03:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Het is hier Spring Awakening dat de klok slaat. Elke ochtend even KEIHARD het finalenummer in de auto en een mens kan er de hele dag tegen. Van Aspects of Love zou ik in slaap vallen vrees ik (al neurie ik vaak “A Memory of a Happy Moment….” maar toch….)

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica