Chaira Borderslee geen nominatie
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

SCHANDALIG DAT CHAIRA BORDERSLEE GEEN NOMINATIE HEEFT VOOR HAAR ROL IN TARZAN!

[ Gewijzigd: 07 May 2007 07:36 PM by Ronny ]
  [ # 1 ] 07 May 2007 05:58 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  38
Geregistreerd  2002-07-21

Ah, en daarom moet er gelijk geschreeuwd worden? 😉
Zoals elk jaar zullen we wel weer de voor en tegenstanders van de nominaties krijgen, ben benieuwd wat iedereen er van vindt. Zelf ben ik niet zo’n Chaira fan, maar kan niet over haar oordelen, want ik heb Tarzan nog niet gezien. Ik vind het in ieder geval wel erg leuk dat Roberto de Groot genomineerd is voor Cats, en ook Henk Poort voor Rembrandt. Ik heb niet alles gezien, dus kan niet over alle nominaties spreken, vandaar dat ik alleen even deze 2 er uit haal, omdat ik die zelf ook erg goed vond.

Groetjes, Sandra

  [ # 2 ] 07 May 2007 06:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

bluedolph1n - 07 May 2007 05:58 PM

Ah, en daarom moet er gelijk geschreeuwd worden? 😉
Zoals elk jaar zullen we wel weer de voor en tegenstanders van de nominaties krijgen, ben benieuwd wat iedereen er van vindt. Zelf ben ik niet zo’n Chaira fan, maar kan niet over haar oordelen, want ik heb Tarzan nog niet gezien. Ik vind het in ieder geval wel erg leuk dat Roberto de Groot genomineerd is voor Cats, en ook Henk Poort voor Rembrandt. Ik heb niet alles gezien, dus kan niet over alle nominaties spreken, vandaar dat ik alleen even deze 2 er uit haal, omdat ik die zelf ook erg goed vond.

Groetjes, Sandra

Ik heb afgelopen donderdag Tarzan gezien en bij het slot was duidelijk te merken dat Chaira duidelijk het populairste was (met alle respect voor derest) ... Ook ik was duidelijk van mening dat zij veruit de beste was !!

  [ # 3 ] 07 May 2007 06:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Kun je voortaan uit je eigen persoon praten, je brengt het nu als een gegeven…... Maar ik vind het terecht dat ze niet is genomineerd.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 4 ] 07 May 2007 06:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Jong does normaal man!
Ik baal er van dat Jeroen Phaff er niet bij zit, maar om zo debiel te gaan doen?
Heeft toch geen zin, man, vooral niet als je je caps indrukt.

MVG,

Yves

  [ # 5 ] 07 May 2007 07:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Om te voorkomen dat we allemaal aparte topics krijgen van mensen die genomineerd zijn of van mensen die niet genomineerd zijn, stel ik voor om alles rondom de nominaties in het topic in de Nederlandse Musicalbox te zetten. Zo blijft het overzichtelijk. Vandaar dat ik dit topic op slot zet.

Topic: http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/8963/

[ Gewijzigd: 07 May 2007 07:37 PM by Ronny ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”