aanbiedingen?
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2007-05-22

Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier en misschien staat dit verkeerd, of kan ik ergens op de site terug vinden of er aanbiedingen of acties gelden voor een show?
Een paar jaar teurg ben ik voor 25 euro naar the Lion King geweest en hoop natuurlijk op meer van dergelijke acties!
Net als de rest van jullie wil ik zo veel en vaak mogelijk naar het theater, het blijft een verslaving….
Alvast bedankt voor de reacties!

  [ # 1 ] 24 May 2007 08:26 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Er zijn natuurlijk altijd de Last Minute aanbiedingen.
De meeste theaters hebben die. Als je dan een half uur (ofzo) voordat de show begint naar het theater gaat, en er zijn nog kaarten over, dan kun je vaak een kaartje kopen voor 10 euro ofzo. Verschilt een beetje per theater, ik zou anders ff op de site van een theater bij jou in de buurt kijken hoe ‘t daar zit.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je CJP hebt, kun je vaak ook nog met een kleine korting kaartjes kopen (niet last minute).
Enn natuurlijk kun je met CJP voor de helft van de prijs naar de musicals in het Beatrixtheater en het Circustheater, ook last minute. Dan moet je op de dag van de voorstelling bellen naar TTL en zeggen dat je met CJP last minute korting naar die show wilt, OP DEZELFDE DAG natuurlijk.

Nadeel met last minute is dus wel dat je meestal niet de allerbeste plaatsen hebt, omdat je dus de kaartjes koopt die over zijn op de dag van de show wel.
Voor andere aanbiedingen zul je toch goed je ogen open moeten houden voor acties..

Ik zou ook deze site in de gaten houden: http://www.musicals.nl/jetp/misc/index_64.htm
Dat zijn de last minute’s van Stage Entertainment, wat en hoe precies staat telkens vermeld. Het is hier dus wel dat je telkens minimaal 2 kaartjes moet kopen.

  [ # 2 ] 24 May 2007 10:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Sommige grote bedrijven hebben ook acties voor het personeel, maar dat soort dingen kun je natuurlijk niet op een voor iedereen te lezen forum zetten. Tweede kaartje gratis voor My Fair Lady in Carre (op een aantal dagen) is bijvoorbeeld een lastminute voor een aantal bedrijven.