Waar waren ze (MAG)
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Er is al veel gezegd over het MAG (persoonlijk vond ik de show ook erg tegenvallen).

Maar waren waren Joop en Janine van den Ende, Carolina Dijkhuizen, Marleen van der Loo & Jeroen Phaff, Simone Kleinsma, Pia Douwes, Ellen Evers, Willem Nijholt, Jos Brink, Bill van Dijk, Brigitte Nijman, Doris Baaten, Mariska van Kolck, René van Kooten, Ryan van den Akker, Carry Tefsen, Paul van Vliet, Seth Gaaikema, Carlo Boszhard, Linda Wagenmakers, Esther Hart, Glennis Grace, Mathilde Santing, Nicole Berendsen, Maike Boerdam, Syb van der Ploeg, Annemieke Ruyten ???? En zo kunnen we er nog wel een heleboel namen noemen.

Niet dat de aanwezigen minder goed zijn, maar ik miste vooral Joop, Pia, Mariska en Simone.

Iemand een idee wie er wel waren en wie niet (en eventueel waarom niet?)

Wel aanwezig o.a.
Erwin van Lambaart, Albert Verlinde, Addy van den Krommenacker, Sandra Reemer, Froukje de Both, Antje Monteiro, Bob Fosko, Hilke Bierman & Thijs van Aken, Ivo Chundro, Chaira Borderslee, Lenette van Dongen & Jacques Kloters, Ara Halici, Jim Bakkum, Bettina Holwerda, Jelka van Houten, Bastiaan Ragas & Tooske Ragas-Breugem, André van Duin, Nelleke van der Krogt, Ron Brandsteder, Laura Vlasblom, Marlies van Alcmaer, Tom Hofmann & Giam Kwee, Gerrie van der Kleij, Fréderique Sluyterman van Loo & Erik Breij, Maria Stiegelis, Birgit Schuurman, Willeke Alberti, Ben Cramer, Henk Poort & Marjolein Keuning, Janke Dekker, Johnny Kraaykamp, John Kraaykamp sr, Annick Boer, Annemarie Jung, Alex Klaassen, Jamai Loman, Ron Link, Chantal Janzen, Joke de Kruijf, Vera Mann, Stanley Burleson, Jacques d’Ancona, Eric van Tijn, Mary Michon, Haye van der Heijden, Ellen Pieter & Han Oldigs, Kim Lian van der Meij, Hans Cornelissen, Arie Cupé, Mieke Dijkstra, Céline Purcell & Oren Schrijver, Coco de Meijere, Cystine Carreon, Tony Neef, Casey Francisco, Chantal Janzen, Ron Link, Danny de Munk, Nurlaila Karim, Marjolijn Touw, Anouk van Nes, Wieneke Remmers, Roberto de Groot, Dick Cohen, Berget Lewis, Richard Groenendijk, Hugo Haenen en Daniël Boissevain.

  [ # 1 ] 24 May 2007 07:22 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2006-11-25

Pia tourt op ‘t moment met Best of Musical door Duitsland en is erg druk. Ze was afgelopen weekend in Keulen, dus opzich had ze het nog kunnen redden om naar ‘t MAG te komen, maar ze zal wel geen zin hebben gehad ofzo, ze is dit jaar natuurlijk ook niet echt actief geweest in Nederland, dus voor haar was ‘t niet erg bijzonder.

  [ # 2 ] 24 May 2007 09:00 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Er pasten maar 500 mensen in die studio. Producenten, genomineerden, klein beetje vrije verkoop. Dat is snel vol.

  [ # 3 ] 24 May 2007 10:10 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Maike Boerdam tourt met Pia mee, toch?
En Rene van Kooten zal nog steeds met z’n gebroken voet zitten.
Verder weet ik ‘t ook niet.

  [ # 4 ] 24 May 2007 10:29 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De status van de awards is natuurlijk ook niet zo vreselijk groot. Fantastisch om te krijgen, maar tegelijkertijd is er ook veel politiek mee bedreven. Dus als je niet bent genominieerd is de noodzaak om erbij te zijn niet zo heel erg groot. Al helemaal niet als de awards ook niet worden uitgereikt door mensen uit het vak, maar door B-kende Nederlanders.

  [ # 5 ] 24 May 2007 10:56 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2006-11-02

Seth Gaaikema was er wel.. die kwam als één van de eerste:)

  [ # 6 ] 24 May 2007 12:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Simone had zelf een voorstelling van “Einde van de Regenboog”...

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 7 ] 24 May 2007 12:52 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2004-05-18

Ja ! en die was een stuk fijner om naar te kijken! 😊

   Handtekening   

Please , take away this mirror! This mad man isn’t me!

  [ # 8 ] 24 May 2007 12:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ik heb Annemieke van der Veer en Christophe Haddad ook niet gezien….

Maar waarom is er dan wel plaats voor bijvoorbeeld Sandra Reemer en niet voor een musicalacteur?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 9 ] 27 May 2007 01:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Om over Froukje de Both nog maar te zwijgen 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 10 ] 27 May 2007 02:41 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Luna24 - 27 May 2007 01:52 PM

Om over Froukje de Both nog maar te zwijgen 😉

Ho ho dat is wel een rasechte musicalactrice hoor! Ze heeft tenslotte in Love me just a littlebit more gespeeld…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 11 ] 27 May 2007 02:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Was Froukje niet degene die er op stond niet te willen, omdat ze de kwaliteiten niet had, maar toen zo door de producenten is omgepraat dat ze uiteindelijk tegen wil en dank is akkoord gegaan?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 12 ] 27 May 2007 04:00 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Van haar weet ik alleen dat ze alleen een zangtest hoefde te doen en toen al was aangenomen… Dus ja, dan is het logisch dat zij er was en een ensemble-lid met een opleiding niet…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 13 ] 27 May 2007 04:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

@ Gordijntje: Je meent toch niet serieus dat je Froukje een rasechte musicalactrice vind.. Als iedereen zich al na 1 musical musicalacteur/actrice mag noemen zet ik mijn vraagtekens er ernstig bij!

  [ # 14 ] 27 May 2007 07:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Nieluhs - 27 May 2007 04:59 PM

@ Gordijntje: Je meent toch niet serieus dat je Froukje een rasechte musicalactrice vind.. Als iedereen zich al na 1 musical musicalacteur/actrice mag noemen zet ik mijn vraagtekens er ernstig bij!

Nee nee het was zwaar sarcastisch bedoeld! Als je door 1 zangtest in een musical mag spelen en ongeveer 4 jaar later op het musical award gala wordt uitgenodigd, zoek ik echt de reden waarom: waarom zij wel en bv Jeroen en Marleen niet…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 15 ] 27 May 2007 08:34 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

gordijntje - 27 May 2007 07:42 PM
Nieluhs - 27 May 2007 04:59 PM

@ Gordijntje: Je meent toch niet serieus dat je Froukje een rasechte musicalactrice vind.. Als iedereen zich al na 1 musical musicalacteur/actrice mag noemen zet ik mijn vraagtekens er ernstig bij!

Nee nee het was zwaar sarcastisch bedoeld! Als je door 1 zangtest in een musical mag spelen en ongeveer 4 jaar later op het musical award gala wordt uitgenodigd, zoek ik echt de reden waarom: waarom zij wel en bv Jeroen en Marleen niet…


Nee dan begrijpen wij elkaar goed! Ik schrok me al helemaal een hoedje 😛