Simone Kleinsma bij Wat Heet!
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Gisteravond was Simone Kleinsma te gast bij Wat Heet! Het ging vooral over Aan het eind van de regenboog en Simone’s Songbook. Ze vertelde natuurlijk weer kort waar het verhaal over gaat en ik blijf kippenvel houden bij die verhalen over Judy Garland.
Verder vertelde Simone ook dat in haar contract staat dat ze geen gevaarlijke dingen mag doen, oa niet paardrijden en skieen…

Ik snap dat er veel mensen gedupeerd raken als zo’n hoofdrolspeelster haar been breekt, maar om nou skieen te verbieden… Mogen ze dan ook geen autorijden of traplopen? Ik vind dit een beetje te ver gaan, wat vinden jullie?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 1 ] 19 June 2007 02:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik vond vooral haar opmerkingen over Sunset Blvd interessant, want uit de woorden van Simone Kleinsma viel op te maken dat dat vroeg of laat toch écht gaat gebeuren 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 19 June 2007 05:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

gordijntje - 19 June 2007 01:34 PM

Ik snap dat er veel mensen gedupeerd raken als zo’n hoofdrolspeelster haar been breekt, maar om nou skieen te verbieden… Mogen ze dan ook geen autorijden of traplopen? Ik vind dit een beetje te ver gaan, wat vinden jullie?

Alles met een verhoogd risico zullen ze wel willen uitsluiten: je kunt iemand niet de vervoersmogelijkheden verbieden die in het dagelijks leven noodzakelijk zijn.
Maar skieen is nou eenmaal een risicovolle(re) sport met een verhoogde kans op ongelukken die je vrijwillig neemt. En dat zal de producent wel liever niet willen.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 3 ] 19 June 2007 05:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

gordijntje - 19 June 2007 01:34 PM

Ik snap dat er veel mensen gedupeerd raken als zo’n hoofdrolspeelster haar been breekt, maar om nou skieen te verbieden… Mogen ze dan ook geen autorijden of traplopen? Ik vind dit een beetje te ver gaan, wat vinden jullie?

Het heeft er weinig mee te maken, maar dat Ireen Wust (ja, de wereldkampioene schaatsen) wél mag gaan skieen vind ik belachelijker (A)

Het gaat inderdaad ver, maar ik begrijp best dat ze dat soort verhoogde risico’s willen uitsluiten wanneer ze een peperdure productie hebben draaien en een ster die het voor het een groot deel draagt.

  [ # 4 ] 19 June 2007 07:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ja ik snap dat de producent geen grote risico’s wil nemen, maar waar ligt de grens dan? Je wil natuurlijk ook geen te dikke hoofdrolspeeler, dus krijgen ze dan ook allemaal een verplicht dieet mee naar huis?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 5 ] 19 June 2007 08:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

eastwick - 19 June 2007 02:04 PM

Ik vond vooral haar opmerkingen over Sunset Blvd interessant, want uit de woorden van Simone Kleinsma viel op te maken dat dat vroeg of laat toch écht gaat gebeuren 😊

Yess ! Sorry dat ik even van het onderwerp afwijk, maar: kan je even meer vertellen hoe ze dat zei dan ? Geweldig als één van mijn vurige musicalwensen (en ook voorgevoelens) dan toch uitkomt..haha..kan niet wachten.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 6 ] 20 June 2007 12:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Ze zegt dat de musical op dr lijstje staat, dat ze ‘m graag nog een keer zou willen doen..  Je kunt het programma hier terugkijken: http://omroep.vara.nl/Uitzendingen_archief.2146.0.html.. De laatste 5 minuten gaan over dr Songbook, en dan noemt ze ook Sunset..

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl