verslag de wiz 05-08-2007 (19uur)
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Hierbij mijn verslag van de wiz:

We kwamen ‘s middags al aan en hebben eerst nog wat mensen gesproken bij de artiestenuitgang. De stemming was goed, want jamai speelde eindelijk een keer als wij er waren en me vriendin wilde hem erg graag zien en ook hoorde ik dat Marcel Veenendaal vogelverschrikker was en ook Nicole Berendsen zou spelen.

Maar helaas Marcel was aan de diaree en nicole had iets met haar enkel…. helaas

maar uiteindelijk zaten we daar en we hadden deze cast:

Dorothy = Salome Mayland, ze was erg goed, ik was echt onder de indruk van haar, en in de finale ging ze helemaal los met haar hoge uithalen

Tante Em & Sadista= Martine de Jager, noodoplossing dat ze beiden rollen moest doen omdat u/s tante em nu als acadabra op moest, maar als tante em was ze natuurlijk weer super, maar ja zij is ook echt tante em , dat plaatje klopt perfect en haar stem ook
als sadista vond ik haar beter als vorige keer, ze zingt het wat zwaarder als Marjolijn, maar vond het toch zeker niet slecht deze keer

Vogelverschrikker= Danny Yanga, erg goed, ik vind hem erg grappig als vogelverschrikker er zijn stem is gewoon erg goed

Blikkeman= Jerrel Houstnee, ook prima natuurlijk weer, hij heeft gewoon goede stem en zit prima in zijn rol

Laffe leeuw= Peter Rijnbeek, goede zanger, maar vind alex klaasen toch echt leuker/grappiger als leeuw

Acadabra= Jacqueline Jonkers. ik vond haar wel aardig eigenlijk, ze acteerde lekker groot wat ik vorige keer miste bij Roeselien .... en ook haar zang was goed

Wiz/= Jamai, hoe kan toch zijn dat zo;n jong menneke daar staat als de GROTE WIZ ? Ondanks dat zijn zang prima was vind ik m toch niet zo geloofwaardig als de wiz…

Glinda= Glennis Grace, zij zingt echt mooi hoor, ze hadden beter haar op de cd gezet… alleen kwa acteren vind ik Mathilde wat meer overkomen als goede fee glinda

Slijmjurk= Ferry de Graaf, het enige wat ik zo geweldig vind van slijmjurk is dat ie in het liedje nieuwe dag opeens keihoog erdoor zing KLIKKEND ALS EEN MOKERSLAG bij het tweede refreintje, maar helaas liet Ferry m niet horen , dus was beetje teleurgesteld…

Als laatste wil ik nog wel iets kwijt over de finale, want dit blijft mijn favoriete scene, niet omdat het dan is afgelopen, maar omdat ze daar allemaal nog 1 keer kunnen laten zien wat ze in nhuis hebben…. Het was beetje andere finale , aangezien Tante Em normaal ook haar solo heeft, maar dat die er natuurlijk niet was omdat ze Sadista was….
Verder viel het me op dat ze de hele tijd hun microfoon voor de mond hielden van mensen uit de zaal, jammer alleen voor Jamai dat het meisje de tekst niet kende (of net deed alsof he he) , de finale was dus beetje rommelig


Over het algemeen genomen , leuke show, niet geweldig

  [ # 1 ] 08 August 2007 07:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk verslag!
Grappig dat je bij iedere speler een achternaam neerzet, behalve bij Jamai! 😛
Heb je nog foto’s? 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 10 August 2007 11:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Veertje - 08 August 2007 07:28 PM

Leuk verslag!
Grappig dat je bij iedere speler een achternaam neerzet, behalve bij Jamai! 😛
Heb je nog foto’s? 😊


Tja eigenlijk wel stom , maarja maar bij jamai weet iedereen al genoeg he:P

maar ik heb foto’s gemaakt bij AU :  http://www.mijnalbum.nl/Album=NUS4TZFM

sommigen spelers heb ik voor de show gespot, want die speelden helaas niet ‘s avonds

[ Gewijzigd: 10 August 2007 11:03 AM by St0rm ]
  [ # 3 ] 10 August 2007 11:14 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Haha nee is niet stom hoor, vond t alleen wel grappig om te zien.
Maar idd, er is maar 1 bekende Jamai, en iedereen weet t dan verder wel 😊
Hee maar echt heeele leuke foto’s!!!!!
Alleen een vraagje: wie is dit?

[ Gewijzigd: 10 August 2007 11:16 AM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 4 ] 10 August 2007 11:28 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ehhhhh… Dat lijkt mij Ferry de Graaff?

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 5 ] 10 August 2007 11:31 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

klopt

  [ # 6 ] 10 August 2007 03:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Okay.
Ja die ken ik verder niet, dus ja, dan vraag ik t ff hè.

[ Gewijzigd: 10 August 2007 03:28 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.