3 of 3 |  < 1 2 3
Win première kaarten voor Shhh…it Happens
  [ # 31 ] 10 August 2007 08:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

audrey - 10 August 2007 09:48 AM

is dat belangrijk dan

of je ze kent of niet
ik heb het niet op prijsvragen
want naar mijn mening gaat het toch nooit eerlijk
als ik zie dat sommige mensen zowat bij iederen vraag direct hebben gewonnen
en ik dan wel es reageer en gewoon nooit iets win
dus kap ik der maar mee

eigenlijk wilde ik hier niet op reageren maar ik doe het toch..
jeete wat kan jij slecht tegen je verlies zeg.. en waarom zou het niet eerlijk gaan? de beheerders van musicalworld hebben bij deze prijsvraag helemaal niet de winnaars bekent gemaakt, de mensen die de winnaars emailden kennen de mensen van musicalworld niet.. dus

  [ # 32 ] 13 August 2007 09:33 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik hoop dat de winnaars gisteren genoten hebben.

  [ # 33 ] 13 August 2007 09:34 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ja, ik ben benieuwd… Kom maar op met die verhalen! 📣

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 34 ] 13 August 2007 09:52 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

het was super, maar kga nu mijn Londen reis boeken, maak vanmiddag wel een verslag

  [ # 35 ] 13 August 2007 10:20 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Jeroen - 13 August 2007 09:33 AM

Ik hoop dat de winnaars gisteren genoten hebben.

Ik wel in ieder geval! Maar had vorige week ook de 1e try-out al gezien dus wist dat ik een leuke avond zou hebben. 😊 Afterparty was ook erg gezellig!

  [ # 36 ] 13 August 2007 10:56 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

jouke - 13 August 2007 09:52 AM

het was super, maar kga nu mijn Londen reis boeken, maak vanmiddag wel een verslag

Sommige mensen hebben van prioriteiten stellen geen kaas gegeten he.  :roll:  😉

  [ # 37 ] 13 August 2007 11:22 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Jeroen - 13 August 2007 10:56 AM
jouke - 13 August 2007 09:52 AM

het was super, maar kga nu mijn Londen reis boeken, maak vanmiddag wel een verslag

Sommige mensen hebben van prioriteiten stellen geen kaas gegeten he.  :roll:  😉

Haha idd :tong:


Mensen, kom maar op met die verslagen!
Ik heb er nog geen 1 gelezen (van de hele week niet), of heb ik iets gemist?
Jammer, want ik ben wel benieuwd!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 38 ] 13 August 2007 05:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Nou ben terug van mijn Londen reis boeken :D Dus hier het beloofde verslag:

Nou ik had dus kaarten gewonnen voor de première van Shhh….it Happens, na het ophalen van de kaarten en het spotte van BN’ers (blijft leuk 😛) de zaal ingegaan en een plekje gezocht. Het werd de 1ste rij en wij zaten bijna in het midden, erg gaaf dus (voor mensen met een gevoelig zitvlak: neem een kussentje mee, je moet zo’n 3 uur op een harde stoel zitten!)

Het openingsnummer was super, iedereen zag er erg mooi uit en de muziek was geniaal, niet muziek die in je hoofd blijft hangen maar wel super. De personages waren super ik wil graag per persoon even zeggen hoe ik ze vond

Hyena (Martin van der Starre) zijn stem blijft erg mooi rauw, zijn rol heeft hij zeker erg goed neergezet.
Mercedes (Cystine Carreon) wat was zij SUPER, ze zag er geweldig uit, een schattig gekleed meisje maar ze keek zo eng dat ze ineens alles behalve schattig lijkt.. Haar geweten was erg mooi uitgebeeld. Haar nummers waren super gezongen, vooral haar “eind” nummer was een bijna tranentrekker.
Zelda Zit (Danielle Veneman ) ik heb haar nog nooit ergens in gezien en haar naam zegt me niks, toch was ze een aangename verrassing, mooi zangstem en ze zag er leuk uit als puist (met smetvrees)
Max Majestic (Wim van den Driessche ) jah wie anders had deze rol goed neer kunnen zetten? Niemand denk ik Wim was erg goed, geweldige zang, jammer dat hij geen echt solonummer had. Ik heb 100% vertrouwen in hem als Javert
Bro (William Spaaij ) zeker een talent voor de toekomst, erg goed acteur en erg goede zang (jammer dat zijn haartjes nu zo kort zijn..)
Sis (Linda Wagenmakers) ondanks het leeftijdsverschil met William kwam ze erg geloofwaardig over als de tweelingzus van William. Haar solo was super, de zaal ontplofte na haar nummer! (jammer van de laatste noot, het zei haar vergeven…)
TV Head (Rolf Koster ) vond het een erg minimale rol. Rolf deed het goed maar toch echt minder dan de rest.
Stone (Tony Neef ) een geheel andere kant van Tony gezien als Stone. Maar hij was erg goed mooi solonummer de rol is gewoon echt voor hem geschreven, erg veel drama in zijn rol wat hij prachtig verwezenlijkten.
XXX (Esther van Boxtel) goed maar haar nivo was lager dan de rest, niet dat ze slecht is nee dat zeker niet. Al zie ik liever Ara deze rol spelen) Mooie rol, dat zeker

Over het verhaal wil ik eigenlijk niks zeggen want je moet het zeker zelf zien. Maar de puzzelstukjes van het verhaal passen allemaal inelkaar, veel onverwachte wendingen in het verhaal en ook zeker een verhaal met een boodschap.

Voor een musical met een zeer laag budget vind ik het zeker een topper waar iedereen eigenlijk heen moet gaan al vrees ik dat het erg moelijk wordt om tot eind november de zaal 4x per week vol te krijgen. Toch gun ik het deze productie en ik ga zeker nog een keer.

  [ # 39 ] 13 August 2007 07:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk verslag hoor!!!
Ik hoop zo dat ik zelf een keer kan gaan!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 40 ] 13 August 2007 08:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ja ik wil ook nog. Het zal waarschijnlijk ergens in september worden denk ik…


Aanvulling Jeroen: Nu het verslag van Jouke ook in de andere topic staat kan deze worden gesloten. Praat verder over de voorstelling in de andere.

[ Gewijzigd: 14 August 2007 12:57 PM by Jeroen ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

 < 1 2 3
3 of 3