6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
‘Kuifje’ niet populair in Nederland
  [ # 76 ] 18 June 2007 01:52 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

een aantal nieuwe filmpjes ( van de allerlaatste voorstelling) van kuifje op youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=CGCCYnn2ldk&mode=related&search;=

http://www.youtube.com/watch?v=JHJ1WbMs7Yg&mode=related&search;=

http://www.youtube.com/watch?v=ThLzkpIz7fM&mode=related&search;=

schitterend gewoon!

[ Gewijzigd: 18 June 2007 01:56 PM by Wout ]
   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 77 ] 18 June 2007 03:41 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Wat een heerlijke filmpjes!

Erg jammer dat Kuifje nu weg is uit Nederland :sad: Oostende is voor mij wel heel ver weg.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 78 ] 18 June 2007 03:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wout - 18 June 2007 01:52 PM

een aantal nieuwe filmpjes ( van de allerlaatste voorstelling) van kuifje op youtube!

Deze zijn van de zaterdag-matinee. Dus van de 3 na laatste voorstelling. Ik weet niet of de productie blij zal zijn met deze trotse-ouders-filmpjes op You Tube, maar het geeft wel een beeld. Al is Fleur niet een karakter die in de hoogtepunten van de show zit.

  [ # 79 ] 18 June 2007 04:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Leuk om het weer te zien!
De filmpjes zijn wel duidelijk gemaakt door een familielid/kennis van Fleur 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 80 ] 18 June 2007 05:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Jeroen - 18 June 2007 11:03 AM

Het prachtige spel van Miranda van Kralingen en haar fantastische stem, Jelle Cleymans, met zijn ontroerend spel en warme stem, Henk Poort, die echt Haddock was (in plaats van speelde, zoals vele voorgaande rollen), de veelal wel vals zingende, maar vaak erg ontroerend spelende Zorrino´s, de meestal wel goed zingende, maar erg ingestudeerd spelende Fleurs….

De beide Bobby’s die het maar zelden lieten afweten, de geestige Jansen, en de met zijn rol tobbende Janssen, de grappige, verstrooide, dove Zonnebloem,  de sloof Irma, die geen spiegel heeft gemist, de heerlijk foute knipnicht, de ondeugende schot (na twee pluspunten; probeer je Rascar Capac zin wat zuiverder te zingen Frank)...

Nestor, met zijn goocheltruc en de val met het dienblad, de charmante presentator, de prachtige stem van Richard Spijkers, de fantastische massa-scenes. De prachtige kostuums die voor een Inca-fetish hebben gezorgd. Het orkest met zijn charmante dirigent die het elke keer maar weer deed….

Ik ga Kuifje missen, heel erg missen, vreselijk missen.

Zucht…  😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 81 ] 18 June 2007 06:24 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

Jeroen - 18 June 2007 11:03 AM

Meestal kwam het uit op 3 uur in totaal.Bianca Castafiore was enorm op dreef. Alle registers gingen open (want er zijn er kennelijk nog meer dan tijdens de “gewone” Castafiore). Dat ze een foutje maakte met de gordijnen is haar weer snel vergeven.

‘s Middags stond het ensemble voor het ‘verkeerde’ raam; ‘s avonds trok Miranda de gordijnen open van het raam waar ze ‘s middags stonden.

[ Gewijzigd: 18 June 2007 06:27 PM by EstherL ]
  [ # 82 ] 18 June 2007 07:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

MoNieky - 18 June 2007 04:34 PM

Leuk om het weer te zien!
De filmpjes zijn wel duidelijk gemaakt door een familielid/kennis van Fleur 😉

Agh ja wel leuk! Ik heb namelijk deze Fleur ook gehad! Ze was erg goed, snap wal dat dit van trotse familie is!

  [ # 83 ] 19 June 2007 04:36 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

ik heb nu absolute zekerheid ontvangen van de producent, voor zij die absoluut Henk Poort nog eens willen zien in Oostende: op 14 juli om 20.00u speelt Henk voor de allerlaatste keer de rol van de kapitein! ( voor deze datum spelen natuurlijk wel Karel en Henk afwisselend de rol, dus als je zeker Henk (nog) eens wil zien, dan is zaterdag 14 juli dé datum!)

   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 84 ] 19 June 2007 04:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Na de laatste voorstelling ben ik even voorin in de zaal blijven staan, totdat het orkest z’n laatste noot had gespeeld (ik kon geen afscheid nemen :ohoh: ). De dirigent was erg enthousiast en stelde alle leden van het orkest voor aan de overgebleven mensen. Hij vertelde dat de fluitist voor de laatste keer had meegedaan. Daarna stelde hij ons voor aan de producent en zei dat, als we op dat moment kaartjes kochten dat we korting zouden krijgen voor de voorstelling in Oostende. Of dit waar was of niet dat weet ik niet, want Oostende is voor mij echt te ver weg. De producent zei wel: ja hoor dat is goed, kom allemaal maar naar Oostende want daar gaat deze productie gewoon verder.
Dus ik vroeg hem of Henk Poort ook nog speelde in Oostende en hij zei: ja, daar speelt hij de rol nog één week, daarna stopt Henk Poort maar de productie gaat door.

[ Gewijzigd: 19 June 2007 07:01 PM by MoNieky ]
   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 85 ] 19 June 2007 05:06 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

MoNieky - 19 June 2007 04:47 PM

Na de laatste voorstelling ben ik even voorin in de zaal blijven staan, totdat het orkest z’n laatste noot had gespeeld (ik kon geen afscheid nemen :ohoh: ). De dirigent was erg enthousiast en stelde de overgebleven mensen voor aan alle leden van het orkest. Hij vertelde dat de fluitist voor de laatste keer had meegedaan. Daarna stelde hij ons voor aan de producent en zei dat, als we op dat moment kaartjes kochten dat we korting zouden krijgen voor de voorstelling in Oostende. Of dit waar was of niet dat weet ik niet, want Oostende is voor mij echt te ver weg. De producent zei wel: ja hoor dat is goed, kom allemaal maar naar Oostende want daar gaat deze productie gewoon verder.
Dus ik vroeg hem of Henk Poort ook nog speelde in Oostende en hij zei: ja, daar speelt hij de rol nog één week, daarna stopt Henk Poort maar de productie gaat door.

heb Henk zelf eens gemailed, laatste voorstelling dat hij speelt zal vrijdag de 13e zijn!!! Ja lap, heb ik al maanden kaarten voor de 14e, 1 dag na zijn laatste optreden, is dat balen man :huil:
http://www.een.be/steracteursterartiest/ ( klik op shows, vervolgens show 1, onderaan de pagina: karel deruwe laat me nu toch niet alleen)zeg nu zelf, de vgl met Henk is toch snel gemaakt :vaag: Waarom nemen ze nu iemand aan voor een hoofdrol die niet kan zingen, begrijpen wie begrijpen kan ( en in het programma van dit filmpje- steracteur sterartiest- vloog Karel er als eerste uit omdat zowel de professionele jury als de kijkers thuis vonden dat Karel… niet kon zingen!)

[ Gewijzigd: 19 June 2007 06:22 PM by Wout ]
   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 86 ] 19 June 2007 06:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Wat een leuke filmpjes!!

  [ # 87 ] 19 August 2007 10:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het nieuws op de homepage zal velen verheugen, maar ook velen verbazen.

Kuifje herneming in Antwerpen: wie had dat gedacht?
Zou het dit keer wel gaan lukken?
Redt Kuifje volle zalen?

We zullen het afwachten en zien…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 88 ] 19 August 2007 10:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Luna24 - 19 August 2007 10:04 PM

Het nieuws op de homepage zal velen verheugen, maar ook velen verbazen.

Kuifje herneming in Antwerpen: wie had dat gedacht?
Zou het dit keer wel gaan lukken?
Redt Kuifje volle zalen?

We zullen het afwachten en zien…

Tja… Ik weet niet of ik nog een keer naar Antwerpen ga voor Kuifje na het fiasco in Oostende… Ik wil de mooie herinneringen nog graag behouden…

En eerlijk gezegd denk ik dat Antwerpen eenzelfde ramp word als Oostende, maar het komt dus blijkbaar op de plaats waar eerst de Vlaamse Grease had moeten staan?

  [ # 89 ] 19 August 2007 10:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hm… betekent dat dan dat Grease definitief niet komt?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 90 ] 20 August 2007 06:54 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Grease zou volgens mij verplaatst worden naar de kerstvakantie?
Dus dat Kuifje naar Antwerpen gaat wil nog niet meteen zeggen dat Grease niet door gaat?

Maar wat ik al schreef bij het nieuwsbericht: Goede herinneringen aan Henk als Haddock houd ik graag, dus ik ga niet nogmaals in Antwerpen kijken, hoe leuk ik de musical ook vind. Heb het gewoon niet zo op Karel Deruwe…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

‹ First  < 4 5 6
6 of 6