Wie gaat ermee naar “Op zoek naar Evita”
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Na intensief Any Dream Will Do gevolgd te hebben. Lijkt het mij wel leuk om eens een dergelijke show in het echt te bekijken.
Zijn er mensen die mee willen naar een opname?

[ Gewijzigd: 24 August 2007 10:44 AM by bobbie ]
  [ # 1 ] 26 August 2007 03:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Toevallig, ik zat er vanmorgen eens naar te zoeken op de website. Heb het vluchtig gelezen, maar zie ik het nou goed dat het alsnog 15 euro kost? à‰n dat je AVRO lid moet zijn?

  [ # 2 ] 26 August 2007 03:44 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

__niX - 26 August 2007 03:18 PM

Toevallig, ik zat er vanmorgen eens naar te zoeken op de website. Heb het vluchtig gelezen, maar zie ik het nou goed dat het alsnog 15 euro kost? à‰n dat je AVRO lid moet zijn?

Nou is mijn moeder toevallig AVRO lid. Dan kan je LET OP wel 1 kaartje kopen voor € 15,—. Als je geen lid bent moet je een steunlidmaatschap erbij kopen van € 2,50, en dat is dan weer een jaar houdbaar.
Geen idee waarom zij geld vragen, en zeker niet zoveel. Zouden zij het exclusief willen houden? Ik heb voor mezelf besloten er geen principe zaak van te maken, alhoewel ik eigenlijk vind dat het niet kan.
Heb geen idee hoe snel het loopt, was van plan om deze week een kaartje te bestellen, voordat alles uitverkocht is.

  [ # 3 ] 28 August 2007 03:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Hier thuis zijn we geen AVRO lid, en ik vind 15 euro eigenlijk wel wat veel voor zo’n tv opname…. Spaar ik liever eventjes door zodat ik straks naar de show kan!

  [ # 4 ] 28 August 2007 08:07 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  128
Geregistreerd  2007-08-12

ja,ik vind het ook niet normaal dat je het moet betalen. het is me veel te veel werk enzo om lid te worden van de avro. ik kijk ook nooit naar de avro alleen als er iets opkomt over musicals 😉

   Handtekening   

Cccccc,Aaaaaa mineur,Ffffff, Gggg7

  [ # 5 ] 28 August 2007 08:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik vind het ook wel een beetje vreemd. Maar als ze er zo’n half gala van maken als ik wat ik zondag op TV zag, dan heb je dus eigenlijk een half gala concert voor bijna niks.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?