ik heb het al ingevuld bij theaterpas en zodra ik op “update” klik en weer ga kijken bij die gegevens ...moet ik ze weer opnieuw invullen…
en op deze site kan ik ook nergens mijn adres gegevens invullen ...
Zoals ik al aangaf werkt het nog niet helemaal lekker via Theaterpas. Daar ga ik nog een keer mee aan de slag. Maar ook jij hebt je gegevens al ingevuld.
Nog even een opsomming van de mogelijkheden:
1. Je bent GEEN lid van Musicalworld, klik dan hier en vul alle gegevens in.
2. Je bent WEL lid van Musicalworld en hebt je profiel nog NIET bijgewerkt. Klik dan hier en vul alsnog je gegevens in.
3. Je bent WEL lid van Musicalworld je hebt je profiel WEL bijgewerkt. Gefeliciteerd het is gelukt.
4. Je bent WEL lid van Musicalworld en je weet niet of je je profiel hebt ingevuld. Klik hier. Als je daar onder andere je adresgegevens KUNT invullen dan heb je ze nog niet ingevuld. Zie je deze velden niet, dan heb je het wel al ingevuld.
5. Je bent lid van Musicalworld maar je adres is gewijzigd. Stuur een email naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) met je forumnaam en je nieuwe adres.