Verslag Tarzan, 23-09-2007, matinee.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Vandaag mijn vijfde keer Tarzan alweer, maar dit keer extra leuk, want het was ook mijn verjaardag!
Om 10.55u aangekomen op Den Haag centraal waar ik Loet en Anouk trof, en waar we in een overvolle tram stapten.
Rond 11.20u waren we al bij het CT, dus we gingen maar even in de zon zitten.
Nadat ik een cadeau had gehad van Loet (een grote vlinder) en 2 CD’tjes van Anouk (thanks nog beiden!), gingen we iets daarna toch maar naar de a.u.
Na een hele tijd wachten (en kletsen en lachen en muziekjes luisteren 😉) kwam de bus (geloof ik, heb m niet gezien), en kwam o.a. Chantal aangelopen.
Ik had koekjes gebakken, dus ik vroeg of ze een koekje wou.
Wilde ze wel, en ze vond ze lekker.
Verteld dat ik jarig was, kreeg ik spontaan 3 zoenen, en ze vroeg nog hoe oud ik was geworden.
Nou volgens Chantal was ik nog haaartstikke jong, haha 😉
Anouk en Loet zijn met haar op de foto gegaan.
Daarna nog een aantal mensen langs geweest, iedereen koekjes aangeboden 😉
Ow ja, Anouk zei nog: als Chantal straks slecht zingt, ligt t aan jou koekjes (en bedankt :tong: hahaha 😉).
Tussendoor kwamen Alyssa, haar vrienden Tim en Linda, en haar vriend/kennis (van Linda dus) Bart nog naar de a.u..
Van Alyssa kreeg ik een kaart met een hele lieve/leuke tekst, en een leuke badeend met lichtjes erin.
John kwam even daarna aan, ook koekjes aangeboden, en hij vroeg: waarom is dat?
Dus ik verteld dat ik jarig was, dus kreeg ook meteen 3 zoenen, en John vond mijn koekjes errug lekker!
Hij nam er 3, maar legde er weer 1 terug (mag wel hoor van mij, eet maar lekker op 😉).
Hij vermoorde ook nog half mijn bad-eend.
Had de doos met koekjes op mijn jas gezet, en hij vond dat niet handig (straks valt het!).
Dus hij helpen om die jas eronder vandaan te halen, en toen viel eendje :tong:
Maar hij doet t nog gewoon, dus geen zorgen 😉
Verder nog wat mensen gezien, maar niemand echt aangesproken, en nog op iemand gewacht die mijn tweede kaartje voor rij 18 zou komen ophalen, maar dat duurde erg lang.
Uiteindelijk nog bij de grote “bloem” (dat witte kunstwerk met wat kleurtjes) voor het CT staan wachten, en toen zijn Alyssa, Tim, Linda, Bart en ik maar vast naar binnen gegaan.
Ow ja, tussendoor besloot Loet ook nog ff naar de show te gaan, dus die had nog een kaartje voor rij 10 aan de zijkant!
Anouk zat rij 18, Tim op de ring rij 10, Linda en Bart ring rij 2 geloof ik.
Dus allemaal mooie plekken!

Lys en ik zochten onze plek op rij 1 op.
Ik moest langs allemaal mensen, en stond op iemands tenen :ohoh:
Dus daar heb ik bij de pauze heel erg sorry voor gezegd (gelukkig was ze niet boos).
Ja ik liep heeeel voorzichtig, maar toch… nou ja.
We zaten mooi in het midden (stoel 2 & 4).
Ik heb Lys wel ff gewaarschuwd voor het begin, maar toch schrokken we allebei.
Het begin was weer erg mooi.
Toch heel anders als je John het eerste nummer hoort zingen.
De cast:
Tarzan-John: veel beter dan toen ik hem voor de eerste keer (zijn eerste keer) zag.
Hij is erg gegroeid in zijn rol, en alles ging (voor zover ik weet) goed.
Hij trekt ook heel grappige hoofden als hij Jane en meneer Clayton nadoet!
Ow ja, en hij heeft een grappig koeienogen-hoofd 😉
Maar toch blijft Ron mijn favo Tarzan!
Jane-Chantal: in het begin zong ze een beetje onzuiver, maar dat trok later helemaal bij.
Kippenvel bij “Voor Het Eerst”.
Mooie stemmencombinatie van haar en John.
Ben nu ook wel benieuwd naar Brigitte met Ron!
Maar goed, Chantal had de lachers natuurlijk weer op haar hand.
Ze is zooo droog, en ze doet alles zo grappig.
Zelfs ik lag weer dubbel (terwijl ik het al 4 keer gezien had 😉).
Tark-Clayton: ja wat kan ik nog over deze man vertellen.
Hij is zooo goed!!!
Ook hij heeft de lachers op zijn hand, en ik kan me niet voorstellen dat ik 1 van zijn understudy’s net zo goed ga vinden :ohoh:
Ow ja, Lys wou hem hebben want ze vond hem schattig, haha :tong: 😉
Kala-Sanne: ze heeft een mooie stem, kan goed acteren, maar toch mis ik iets.
Wat ik in Chaira en Britt wel zie, meer drama, of meer gevoel denk ik, dat mist zij.
Maar voor de rest toch leuk gedaan hoor!
Korchak-Raymond: hmmm af en toe had ik het idee dat ie van z’n stokje ging!
Hij had t zo te zien ontzettend warm (niet gek, onder die lampen en met zo’n pak).
Verder speelde hij goed, en zong hij mooi.
Zeker in combinatie met Sanne 😄
Clayton-Arie: natuurlijk weer goed, en dat kon je merken aan het boe-geroep op het eind 😉
Wat me (nu pas…) opviel, is dat hij, voor hij met Tarzan komt praten dat Jane weggaat als ze de gorilla’s niet mag zien, hij Tarzan en Jane staat af te luisteren!
Dat ik dat nu pas zie hè...
Prof. Porter-Hans: ook weer erg goed 😄
Kleine Tarzan-Marc Molenaar: acteerde heel goed (lekker eigenwijs), maar vond de zang ietsje minder.
Niet vals, maar op sommige stukken gewoon wat onzuiver.
Wat wel leuk was, hij had iets van 100(?) fans in de zaal (familie/z’n schoolklas/collega’s van z’n moeder geloof ik).
Ensemble en orkest natuurlijk weer super!!!
Die vergeet ik vaak te noemen, maar die 2 groepen verdienen ook zéker applaus en om genoemd te worden in een verslag!

Wat me nog meer opviel tijdens de show:
Chantal en John gingen dansen tijdens: “Geen vreemden”.
Zullen ze altijd wel gedaan hebben, maar ik zag het nu pas.
Geen neeeeee als Korchak dood gaat, wat je toch wel ontzettend mist dan hoor…!!!
Stiekem hopen dat iemand van Disney dit leest, en dat ze het er weer in doen :tong: 😉
Met het eindapplaus nog een lach toegeworpen gekregen van Arie (😉) en een knipoog van Chantal 😄
Echt een topshow!

Ow ja, op het eind deed John nog de apengroet (hand op borst en dan een soort zwaai), toen keek Chantal heeeel maf, en deed zij m ook, haha!

Na de show is Loet meteen richting Utrecht gesjeesd (ging naar The Wiz) waarvan ik hoop dat ie t heeft gehaald, maar dat denk ik wel 😄
De rest is nog even naar de a.u. gegaan, waar we heel weinig mensen gezien hebben.
Ik was gezellig over John aan het praten, niet doorhebbende dat hij buiten stond *whoeps*.
Moet ie maar geen petje op doen :tong:
Nou ja, ik zei geen lelijke dingen 😉
Allemaal nog met John op de foto gegaan (nou ja, wie wou), en hij heeft nog een paar koekjes gepakt en is naar binnen gegaan naar zijn gasten 😄
Daarna stonden we daar nog wat doelloos te staan, en hebben we besloten te gaan.
We wilden naar centraal, maar de tram die aan kwam was zà³ druk, dat ie voorbij reed.
Besloten om in Scheveningen naar de Burger King te gaan.
Anouk ging wel naar centraal.
Bij de Burger King heel lang in de rij gestaan (t was druk, en ze werkten heel sloom) gegeten, daarna in een hele drukke tram gestapt (waar ik me nergens kon vasthouden, dus ik heb me vastgehouden aan Lys), en op centraal afscheid genomen, waarna ik om 20.20u moe, héél moe thuis kwam.

Lieve allemaal, bedankt voor deze onvergetelijke verjaardag!!! 📣

Mijn foto met John (let niet op mijn hoofd, maar zeker wél op John zijn “koeienogen-hoofd” 😉):

(thanks to Anouk voor het maken en uploaden 😄).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 27 September 2007 05:30 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Leuk verslag.
Ik lach ook nog elke keer, hoor. Terwijl het morgen mijn 8e keer al wordt :tong:
Die Neeee bij de dood van Korchak zit er nog wel in, alleen John doet hem niet, Ron wel 😉

  [ # 2 ] 27 September 2007 07:39 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Wat een leuk verslag Vera! Je hebt zo te horen een top verjaardag gehad!!! 📣
En wat een lieve foto met John!!

Verheug me erg op 6oktober dan mag ik weer 📣 (ook voor mijn verjaardag, alleen is dit meer achteraf 😉)

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 3 ] 27 September 2007 03:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dankjewel!

Heel veel plezier op 6 oktober Bianca 📣

Doet Dennis de “neeeeee” wel?
Ik vind het raar dat John m niet mag doen.
Het is juist zo mooi, krijg er vaak kippenvel van!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 4 ] 27 September 2007 10:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

John deed hem eerst ook, maar nu niet meer. Net als Ron. Hij is er echt uitgelhaald. Misschien dat het af en toe door het automatisme er nog in zit?

  [ # 5 ] 27 September 2007 10:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja, de 1e keer dat ik John zag deed hij het idd ook.
Vorige maand (22-08) hoorde ik al dat de neeee eruit was, maar die avond deed Ron hem toch.
Misschien een idee dat iemand t is na vraagt hoe het precies zit?
Maar denk wel dat t zo zit hoe jij t zegt hoor Lisette 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

‹‹ Love, Xaviera      premiere Jeans ››