2 of 2 |  < 1 2
Ciske met een zachte G ?
  [ # 16 ] 14 October 2007 10:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

RoosjeBertens - 14 October 2007 08:34 PM

Speelt Dave alleen maar in Amsterdam?

Bij Pietje Bell en Annie kon ik op internet terug vinden wie er moest spelen.
Is er voor Ciske ook ergens zo’n site?

Dave mag denk ik niet meer spelen, kinderen mogen maar een stuk of 5 per jaar spelen geloof ik

  [ # 17 ] 14 October 2007 10:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

jouke - 14 October 2007 10:01 PM
RoosjeBertens - 14 October 2007 08:34 PM

Speelt Dave alleen maar in Amsterdam?

Bij Pietje Bell en Annie kon ik op internet terug vinden wie er moest spelen.
Is er voor Ciske ook ergens zo’n site?

Dave mag denk ik niet meer spelen, kinderen mogen maar een stuk of 5 per jaar spelen geloof ik

Kinderen mogen maximaal 24 x per jaar spelen.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 18 ] 14 October 2007 10:55 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Scarletwoman - 14 October 2007 10:03 PM
jouke - 14 October 2007 10:01 PM
RoosjeBertens - 14 October 2007 08:34 PM

Speelt Dave alleen maar in Amsterdam?

Bij Pietje Bell en Annie kon ik op internet terug vinden wie er moest spelen.
Is er voor Ciske ook ergens zo’n site?

Dave mag denk ik niet meer spelen, kinderen mogen maar een stuk of 5 per jaar spelen geloof ik

Kinderen mogen maximaal 24 x per jaar spelen.

Maar dan heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.

  [ # 19 ] 15 October 2007 06:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

lieve mensjes kinderen mogen op die leeftiojd van de ciskes als ik mij niet vergis maar 12 keer op in 1 jaar, en jah dan ga ik er ook vanuit dat dave alleen in adam speelt, (hij heeft ookal wat shows gedaan in hoorn, en dan die guts shows in adam (kweet niet of die ze allemaal heeft gedaan) dus ik verwacht dat hij wel al aan zijn 12 shows zal zitten,

maar idialiseren jullie die jonge nu niet een beetje? zal het niveau van alle ciskes net zo hoog liggen? het is nu gewoon dat Dave de premiere heeft gedaan dat iedereen hem kent anderrs had je er wss nooit meer iets over gehoord!

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 20 ] 15 October 2007 07:15 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

sebas17 - 15 October 2007 06:56 AM

lieve mensjes kinderen mogen op die leeftiojd van de ciskes als ik mij niet vergis maar 12 keer op in 1 jaar, en jah dan ga ik er ook vanuit dat dave alleen in adam speelt, (hij heeft ookal wat shows gedaan in hoorn, en dan die guts shows in adam (kweet niet of die ze allemaal heeft gedaan) dus ik verwacht dat hij wel al aan zijn 12 shows zal zitten,

Het is in de categorie tot 13 jaar inderdaad 12 wat gewoon mag, maar er zijn uitzonderingen mogelijk tot 24 in speciale gevallen. Ik neem aan dat voor een miljoenenproductie zo’n uitzondering geldt.

Wb de speellocaties:

Ik meen begrepen te hebben dat de kids wel redelijk regiogebonden waren. Ik sprak bij de premiere van Fabeltjeskrant een ouder van een meisje dat in dezelfde groep zit, en het meisje zelf. Ik meen dat ze Apeldoorn en de terugkeer in Amsterdam noemde als locaties waar ze speelde (en hij dus ook). Ik neem dus aan dat je daar de meeste kans maakt hem te zien.

  [ # 21 ] 15 October 2007 09:45 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

sebas17 - 15 October 2007 06:56 AM

lieve mensjes kinderen mogen op die leeftiojd van de ciskes als ik mij niet vergis maar 12 keer op in 1 jaar, en jah dan ga ik er ook vanuit dat dave alleen in adam speelt, (hij heeft ookal wat shows gedaan in hoorn, en dan die guts shows in adam (kweet niet of die ze allemaal heeft gedaan) dus ik verwacht dat hij wel al aan zijn 12 shows zal zitten,

maar idialiseren jullie die jonge nu niet een beetje? zal het niveau van alle ciskes net zo hoog liggen? het is nu gewoon dat Dave de premiere heeft gedaan dat iedereen hem kent anderrs had je er wss nooit meer iets over gehoord!

Het aantal keren spelen is dit jaar verhoogd van 12 naar 24 hoorde ik van een moeder wiens dochter in Ciske speelt.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 22 ] 15 October 2007 11:31 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Marilena - 15 October 2007 09:45 AM
sebas17 - 15 October 2007 06:56 AM

lieve mensjes kinderen mogen op die leeftiojd van de ciskes als ik mij niet vergis maar 12 keer op in 1 jaar, en jah dan ga ik er ook vanuit dat dave alleen in adam speelt, (hij heeft ookal wat shows gedaan in hoorn, en dan die guts shows in adam (kweet niet of die ze allemaal heeft gedaan) dus ik verwacht dat hij wel al aan zijn 12 shows zal zitten,

maar idialiseren jullie die jonge nu niet een beetje? zal het niveau van alle ciskes net zo hoog liggen? het is nu gewoon dat Dave de premiere heeft gedaan dat iedereen hem kent anderrs had je er wss nooit meer iets over gehoord!

Het aantal keren spelen is dit jaar verhoogd van 12 naar 24 hoorde ik van een moeder wiens dochter in Ciske speelt.

En ik heb het in de auditie uitnodiging van mijn dochter staan, vandaar dat ik het weet (24 x dus)

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 23 ] 15 October 2007 11:41 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dave is erg populair, schijnt. Bij ons speelde echter het jongetje wat achter in het programmaboek op de foto staat: hij was heel schattig en speelde en zong goed.
Vond hem - vooral ook qua uitstraling! - een echte Ciske.
Ben zijn naam helaas nu kwijt.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 24 ] 15 October 2007 04:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Kiepkantel - 14 October 2007 01:47 PM
Luna24 - 10 October 2007 07:46 AM

Ga gewoon naar Amsterdam 😉 niets mooier dan zo’n oer-Amsterdams volksverhaal in deze mooie oude stad.

Ik heb je advies opgevolgd en een kaartje gekocht voor Carre.  😄

Is dit: 

SPARTMIDDEV2    

een goede plaats ?

Prima plek: parterre is in Carre de ring om de stalles(zaal) heen. Parterre (midden) en loge (1t/m4) heeft bij mij de voorkeur qua plek in Carre, zeker voor musical omdat je dan een mooi totaalbeeld hebt van het toneel. Gezichtsuitdrukking is iets minder, dat wel.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 25 ] 15 October 2007 10:29 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

sebas17 - 15 October 2007 06:56 AM

maar idialiseren jullie die jonge nu niet een beetje? zal het niveau van alle ciskes net zo hoog liggen? het is nu gewoon dat Dave de premiere heeft gedaan dat iedereen hem kent anderrs had je er wss nooit meer iets over gehoord!

Persoonlijk keek ik graag naar de zoektocht naar de nieuwe Ciske de Rat en heb best veel afleveringen gezien. Daarin viel Dave echt wel op hoor! Er waren een paar jongens die aardig in de buurt kwamen, maar Dave is mij als enige echt bijgebleven.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 26 ] 16 October 2007 08:38 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Helemaal mee eens! Het zoekprogramma heeft veel goede Ciskes voorgebracht, met ieder zijn eigen kwaliteiten, maar Dave is er wel 1 die er bovenuit springt. In eerste instantie vanwege zijn geweldige strotje (al zingt hij nu wat meer ingetogen in vergelijking met zijn eerste auditie), maar nu ook zeker vanwege zijn natuurlijke bravour. Het is niet voor niks dat Danny met hem een speciale band voelt. Hij kan geen interview houden waarin hij geen brok in zijn keel krijgt als hij over Dave begint.

Begrijp me niet verkeerd, alle Ciskes hebben hun kwaliteiten en zullen zeker hetzelfde niveau halen, maar ieder heeft zijn voorkeur. En als hij de premiere niet had mogen spelen, was hij nog steeds mijn favoriet geweest…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 27 ] 23 October 2007 07:09 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2006-10-19

RoosjeBertens - 14 October 2007 08:34 PM

Speelt Dave alleen maar in Amsterdam?

Bij Pietje Bell en Annie kon ik op internet terug vinden wie er moest spelen.
Is er voor Ciske ook ergens zo’n site?

Dave speelt nu alleen nog 27 oktober 2 voorstellingen in Rotterdam en dan alleen nog maar in januari/februarie in CarrĂ©. Wellicht nog meer steden maar tot jan/feb is het alleen nog Carre die bij zijn regio hoort. Daarna is nog niets bekend.  In Den haag en Rotterdam spelen: Pim, Sam en Adriaan. In Maastricht: Pim Kaj en Flemming

  [ # 28 ] 23 October 2007 08:21 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Hmmm, dan heb ik nog de kans om hem te zien in februari. Al enig idee wie er in Den Bosch gaan spelen?! Zal nog wel niet bekend zijn, is nog zo ver weg…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 29 ] 24 October 2007 11:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

Marilena - 15 October 2007 09:45 AM
sebas17 - 15 October 2007 06:56 AM

lieve mensjes kinderen mogen op die leeftiojd van de ciskes als ik mij niet vergis maar 12 keer op in 1 jaar, en jah dan ga ik er ook vanuit dat dave alleen in adam speelt, (hij heeft ookal wat shows gedaan in hoorn, en dan die guts shows in adam (kweet niet of die ze allemaal heeft gedaan) dus ik verwacht dat hij wel al aan zijn 12 shows zal zitten,

maar idialiseren jullie die jonge nu niet een beetje? zal het niveau van alle ciskes net zo hoog liggen? het is nu gewoon dat Dave de premiere heeft gedaan dat iedereen hem kent anderrs had je er wss nooit meer iets over gehoord!

Het aantal keren spelen is dit jaar verhoogd van 12 naar 24 hoorde ik van een moeder wiens dochter in Ciske speelt.

24 keer per jaar spelen voor kinderen is al jaren zo bij producties van Stage Entertainment.

 < 1 2
2 of 2