2 kaartjes voor André van Duin op 9 november
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Hoi jongens,

Ik ben op zoek naar mensen die kaartjes voor Andrés Nieuwe Revue willen ruilen of overnemen. Wij hebben 2 kaarten op de eerste rang (rij 9) voor vrijdag 9 nov 2007 om 20.00 in het Beatrix Theater. Wij waren van plan om met zijn zessen te gaan, maar nu kunnen er twee niet. De kaartjes kosten per stuk Euro 53,= excl. reserveringskosten. Ruilen is ook mogelijk.

Als je intresse hebt kun je me mailen op .(JavaScript must be enabled to view this email address).

[ Gewijzigd: 27 October 2007 01:52 PM by Marik ]
  [ # 1 ] 27 October 2007 10:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marik - 19 October 2007 07:33 PM

Hoi jongens,

Ik ben op zoek naar mensen die kaartjes voor Andrés Nieuwe Revue willen ruilen of overnemen. Wij hebben 2 kaarten op de eerste rang (rij 9) voor vrijdag 9 nov 2007 om 20.00 in het Beatrix Theater. Wij waren van plan om met zijn zessen te gaan, maar nu kunnen er twee niet. De kaartjes kosten per stuk Euro 53,= excl. reserveringskosten. Ruilen is ook mogelijk.

Als je intresse hebt kun je me mailen op .(JavaScript must be enabled to view this email address).

Ik kán kijken wat ik voor je kan doen, wij hebben ergens in januari Nieuwe Luxor rij 17 en willen best beter zitten…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?