2 of 2 |  < 1 2
Ger Savelkoul in Idols!
  [ # 16 ] 25 November 2007 08:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik vind het vooral lullig 😖 heb het niet gevolgd, dus ken de feedback niet, maar je zal professioneel zanger zijn en dan niet goed genoeg blijken te zijn voor de laatste (150?) van Idols 😖

Of het moet inderdaad zijn dat hij “het” gewoon niet heeft.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 17 ] 25 November 2007 11:08 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik had het ook gezien, idd erg sneu voor hem..
Maar ik vond hem niet heel bijzonder bij idols, terwijl ik hem in the wiz als graaf slijmjurk wel erg leuk vond.

  [ # 18 ] 25 November 2007 12:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Als musical artiest word je snel afgewezen ook bij audities, dus waarom zou hij zich over idols druk maken? Ik ga ervan uit dat hij het beter kan hendelen dan die pubers die in snikken uitbarsten.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 19 ] 25 November 2007 03:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Theater en pop-ster zijn zijn twee verschillende disciplines, waarbij cross-overs wel voorkomen, maar zeker niet automatisch tot een succes leiden.


Zie de zeer zwakke musicaloptredens van Jody Bernal, Jim of Do, en de flop van bijvoorbeeld het Stanley Burleson album.

  [ # 20 ] 25 November 2007 05:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Jeroen - 25 November 2007 03:48 PM

Theater en pop-ster zijn zijn twee verschillende disciplines, waarbij cross-overs wel voorkomen, maar zeker niet automatisch tot een succes leiden.


Zie de zeer zwakke musicaloptredens van Jody Bernal, Jim of Do, en de flop van bijvoorbeeld het Stanley Burleson album.

Mag ik hier even op inhaken?
Dat Jody Bernal, Jim en Do ‘zeer zwakke musicaloptredens’ neerzeten, is een mening, jouw mening om precies te zijn Jeroen, geen feit, en vind het dus een rare opmerking in dit topic over mijn - jawel - idool 😉 (wat niet wegneemt dat ook ik niet de humor inzag van Jody’s optreden in Fame. Een te groot Romeo-pak is niet automatisch grappig… helaas voor Jody, haha! Maar dát is dan weer mijn mening.) Tegenvallende verkoopcijfers bij een CD-release mag je uiteraard als flop beschouwen, haha!

Verder wilde ik even kwijt dat ik ontzettend blij ben dat Ger me gewoon kan blijven entertainen in de theaters, en dus niet afhankelijk is van Idols. Daarbij, wie weet stuit hij op een of ander leuk bandje en kan hij op die manier weer anderen (en mijzelf, ik zit Front Row, haha!) entertainen 😊

Liefs, Gaby.

PS, nu we het toch over Idols hebben, ik heb echt nà­ks met dat programma, ook niet na Gers deelname, maar tot nog toe is voor mij Joel de Tombe in Hair toch echt dé ontdekking van dit seizoen, hihi! Had ik nou toch maar die eerste serie gevolgd… 😉

[ Gewijzigd: 25 November 2007 05:23 PM by Gaby* ]
   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 21 ] 25 November 2007 07:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Gaby* - 25 November 2007 05:19 PM
Jeroen - 25 November 2007 03:48 PM

Theater en pop-ster zijn zijn twee verschillende disciplines, waarbij cross-overs wel voorkomen, maar zeker niet automatisch tot een succes leiden.


Zie de zeer zwakke musicaloptredens van Jody Bernal, Jim of Do, en de flop van bijvoorbeeld het Stanley Burleson album.

Mag ik hier even op inhaken?
Dat Jody Bernal, Jim en Do ‘zeer zwakke musicaloptredens’ neerzeten, is een mening, jouw mening om precies te zijn Jeroen, geen feit, en vind het dus een rare opmerking in dit topic over mijn - jawel - idool 😉

Een idool is ook geen absoluut begrip, maar een subjectieve. Ik kan niet beoordelen of Ger een goede popster zou zijn, maar de vanzelfsprekendheid waarmee verondersteld wordt dat iemand die goed is in de ene ook goed is in de ander lijkt me onjuist. Een afwijzing bij Idols wil niet zeggen dat iemand een slecht musicalperformer zou zijn, net zo min als goed doen bij Idols ook automatisch een musicalster oplevert. Het kan, maar hoeft niet.
Misschien was Ger niet geschikt, maar ik heb ook geen hoge pet op van de Idols-jury.

  [ # 22 ] 25 November 2007 11:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

@ Gaby: Joel was wel schattig ja. Ook bij de cd-presentatie van All Music trouwens.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 23 ] 29 November 2007 02:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Luna24 - 25 November 2007 08:58 AM

Ik vind het vooral lullig 😖 heb het niet gevolgd, dus ken de feedback niet, maar je zal professioneel zanger zijn en dan niet goed genoeg blijken te zijn voor de laatste (150?) van Idols 😖

Of het moet inderdaad zijn dat hij “het” gewoon niet heeft.

Hij zat dus bij de laatste 114 en is nu afgevallen. Lijkt me niet slecht.
Probleem is ook je uistraling en die was niet geweldig moet ik eerlijk toegeven. Voor een Idol vragen ze nogal wat.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

 < 1 2
2 of 2